Vol.2 :39

205 8 1
                                    

Întâi vr sa zic sho cv. Nuj dacă ați văzut acel mesaj de pe profilul meu, mie mi se pare o idee buna, dar vreau sa știu dacă sunteți și voi de acord.

 Nuj dacă ați văzut acel mesaj de pe profilul meu, mie mi se pare o idee buna, dar vreau sa știu dacă sunteți și voi de acord

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Revenind la poveste:

A:Stai liniștit, o sa afle când mai creste..
D:Ai dreptate.. Mulțumesc pentru tot.

Peste 2 ore:

David's POV:

Stau pe pat și ma uit la tavan.

"D:Vin cu tine sa te speli pe mâini de sânge.
Ma uit în ochii ei timp de câteva secunde și ne sarutam.."

"D:Ieșim și noi?
M:Nu pot.. Îmi pare rău..
D:De ce?
M:Ștefan doarme la mine yeey!
D:Pff.. Când ai sa renunți la el?! Era sa te împuște!
M:Nu pot sa renunț. Țin prea mult la el, am muncit prea mult ca să ma opresc."

"Suntem în curtea școlii. Profu de sport zice ca Ștefan, Radu și Mihai trebuie sa se întreacă. Mara se uita la Ștefan de parca e un turist în New York. Ștefan câștigă întrecerea și toată lumea îl aplaudă. Ma apropii mai mult de Mara iar ea aleargă către Ștefan și un glonț apare de nicăieri. A fost împușcată pentru cineva care nu are sentimente... "

I:Tata!
Îmi revin.
D:Ce vrei?
I:Pot sa ies?
D:Doar cu bodyguardul!
I:Gen ies cu Max.
D:Max de abia se mișcă din bucătărie pana în sufragerie și tu vrei sa îl scoți afara?
I:Vreau sa ies!
D:Eu nu vreau sa ieși singura!
X:Domnule Rancu!
D:Da.
X:Ștefan a ieșit din închisoare!
D:Bagamias! Bine, du te odată afara ca am treaba.
I:Mersii!

Iris's POV:

Ies din casa. Observ un bilet pe leagănul de lângă casa mea. E o adresa. Urc intr un taxi și ajung la o vila. Omul din curte îmi părea cunoscut.
Ș:Intra!
I:Bine...
Ș:Aici ii plăcea Marei sa vina. Adora locul ăsta inclusiv casa. Casa asta putea sa fie a noastră.
I:K, am sa ma fac ca n am auzit asta...
Ma pune forțat pe un scaun și ma leagă cu banda adeziva.
I:Cred ca glumești. Da mi drumul!
Ș:David va fi distrus când va afla ca i am răpit fiica.
I:Din contra. Demult vrea sa scape de mine. Mereu am gândul ca nu sunt fiica lui. Se poarta cu mine ca și când m ar urî... Nu ai șanse sa îl faci sa sufere decât sa ii amintești de mama. Vreau doar sa am un tata care sa ma iubească.

"D:Du te și adu mi ceaiul din bucătărie.
Dau sa deschid ușa de la sufragerie unde era tata ca să ii dau ceaiul.
D:Trebuie sa scap de ea. E o pacoste. Oricum o sa afle!"

Ș:Știi ce? Îți dau drumul. Ești prizoniera însă îți dau voie sa umbli prin toata casa mai puțin în camera de la capătul holului. Oricum o încui dar ți am zis sa nu treci pe acolo.
I:Bine..
Ștefan pleacă. Deschid ușa de la capătul holului de la etaj cu o agrafă. În ea sunt poze cu mama pe toți pereții! Oare a fost ceva între Mara Selaru și Ștefan Cristescu??

Darkness - CONTINUARE "PROFUL MEU" FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum