• Prológus •

448 31 0
                                    


Egy lány. Kinek váratlan fordulatok következnek be az életébe. Olyan ember tér vissza hozzá, akire sosem számított. Ő reményt, kitartást és boldogságot adott neki. De ki ez a különös srác? Akinek a neve hallattán egyszerre rándul görcsbe a gyomra, és megy el az élettől a kedve. Hogy történhet mindez, egyetlen értesítéssel? A válaszok sehol de számtalan kérdés cikázik a lány fejében, Lisa a történések magyarázatát keresi. Eközben fenekestül felfordul az élete. A különös és nem várt srác, nem más mint Shawn Mendes. A személy aki már egyszer felkavarta Lisa életét. Képes újra megtenni, és hagyni hogy a boldogság akarata vezérelje? Vajon újra próbálja vele? Vagy talán már teljesen késő mindent újrakezdeni?
A megbánás látszik a fiú szemében a nem várt találkozón, de Lisa nem tudja, hogy megbocsátást érdemel-e. Mikor elhagyta magányos volt, és ezt Shawn pontosan tudta. Mégsem segített neki. Miért? Miért vár ezek után boldogságot Lisaval?
A különös válaszokra a történetükben kaphatunk választ, de ha megkapsz egy választ mégtöbb kérdés merül fel. Készen állsz erre a kalandokkal teli történetre ami Shawnra és Lisara vár? Elég biztos vagy önmagadban?












Sziasztok! Ez az első sztorim, és nagyon remélem, hogy tetszeni fog nektek😅🤞 A részeket természetesen hosszúra tervezem, de ez majd az ihlettől függ. De az biztos hogy rengeteg ötlet van a fejemben😊
További szép napot/estét nektek❤

| SZÜNETEL | Someone you loved || sm.Where stories live. Discover now