Miután Scott halálfélelmet keltve bennem megszólított és beszélgetésbe keveredett velem, volt szó a suliról és a nyárról. Na meg arról, hogy majd mit szeretnénk kezdeni magunkkal. Jó kis kérdés, csak kár, hogy sose tudok rá jó választ adni. Elvégre 17 évesen úgy gondolom van még időm. Igaz kevesebb mint gondolom, de legalább van. Annak ellenére, hogy számtalan szakma eszembe jutott már mint például a zeneszerző, orvos, rendőr vagy éppen nyomozó valahogy egyiket sem találtam még az igazinak. A társalgás befejezte után felkaptam a táskámat a hátamra és elindultam le a lépcsőn, közben a fülesemet próbáltam kibogozni, sikertelenül. Mire leértem a suli elé véget is vetettem az óriási zavarnak a kezemben és egy határozott mozdulattal a fülembe helyeztem a 2 végét a másikat a telefonomba. Imádom a zenét jó hangosan hallgatni. Sokszor néztek már rám furán emiatt, de sose zavart. Ahogy soha semmi sem eddigi életem során. Elindítottam a kedvenc számomat ami a 5SOS-től a Ghost of you, legalább is éppen most ugyanis naponta de tényleg naponta képes vagyok új kedvencre váltani..
Miközbe a srácok énekeltek a fülembe én csak mentem haza a hosszú utcákon át, és közben azon agyaltam vajon hogyan fogom ezt az évet átvészelni. Hát igen a választ mindenki tudja. Sehogy. Egy évem sem volt még amit úgy ahogy de kibírtam volna. Talán egy kapcsolattal jobb lenne. Akár idejárna a suliba akár nem. Sokkal jobban érezném magam.. és nem hallgatnám egésznap Rose és Sarah fangirlségét. Róluk azt kell tudni, hogy borzalmasan tapadósak a szó szoros értelmében. Mikor Shawnal voltam együtt szinte egyfolytában a nyakunkra jártak és mindent tudni akartak. És a legviccesebb.. sokkal szomorúbbak voltak mikor szétmentünk mint én magam!! De szerencsére lezártam ezt a szakaszt...
Mikor hazaértem az első dolgom rögtön egy forró fürdő volt, ugyanis semmi rossz nem történt ennek ellenére a fáradt gőzt akartam kiengedni.. sikerült is. Másfél óra után frissen és felpezsdülve léptem ki a fürdő ajtaján. Az ajtóból kicsapott a vízgőz, mintha a forró vízzel lángra lobbantottam volna a kádat. Fél óra múlva pedig már a vanilíás fürdőbogyóim illata terjengett a házban. Gyorsan felvettem a gyümölcsös pizsamám és kontyba tettem a hajam, majd feltettem a kedvenc uborkás chilis maszkom. Hát igen az első és valószínűleg utolsó chill night nyárig. Az értesítéseimet néztem csak a szokásos módon, kik lájkoltak és kommentekre való válaszolgatás. Kész vicc, hogy mindig ezt csinálom. Lassan már youtuber is lehetnék.
Ahogy az ágyamon forgolódtam, felrúgtam egy hatalmas pohár limonádét ami az éjjeli szekrényemen várta a zuhanórepülést. Nos én megadtam amire vágyott. Csak egyenesen a frissen festett rajzomon landolt.
- Francba, mi jön ezután? Ahj elegem van! - ordibáltam mérgesen amire anya a szobámba rohant.
- Kicsim minden rendben?
- Minden? 2 és fél hónapig szenvedek ezzel és 3 másodperc alatt semmivé lesz!
- Jó inkább most magadra hagylak..Gyorsan feltakarítottam és visszaültem a laptopom elé, hogy folytassam az előbb említett cselekvést. Instázzak. Körülbelül 7 perc telhetett el. Megláttam, hogy valaki bekövetett. Az ilyeneket mindig kiváncsian nézem meg, ugyanis van benne valami titokzatosság. De ettől a jelzéstől a vér is meghűlt bennem.
"shawnmendes✅ started following you"
Állt a képernyőn.
- Aztarohadt.. - suttogtam magam elé halkan. A szakításunk óta nem hallottam róla, de nem is akartam az igazat megvallva. Mégis mit akar? Azok után amit tett még van képe bekövetni? Mi lesz ezek után...? Hát Ő aztán nem változott semmit! Egy igazi tapló maradt az biztos.Remélem eddig tetszik a történet, hamarosan hosszabbak lesznek a részek, és több dolog fog történni valamint a párbeszédből sem lesz hiány! Jelezzétek komival vagy egy vote-al ha tetszik. Sziasztok❤
VOUS LISEZ
| SZÜNETEL | Someone you loved || sm.
Fanfiction"- Honnan tudjam, hogy jó döntést fogok-e most hozni? Hiszen az életem veled egy óriási nagy kavalkád. - tártam szét kezem, hiszen tehetlen voltam az egyre erősödő érzéseim felett. - De egy boldog kavalkád. - emelte fel mutatóujjával az állam miköz...