Na hát igen, jó rég volt rész amit rettentően sajnálok.. Az okózója főleg a kedvtelenség volt. Nem az írás iránt, hanem úgy amúgy az egész élettől. Erre közrejátszott az iskola, "barátok", edzés és családi stressz.
Viszont aggodalomra semmi okotok! A sztori menni fog tovább, csak most egy kis időre van szükségem ahhoz, hogy rendet teremtsek magamban. Előre láthatólag nem tudom mikor lesz rész, lehet pár nap/hét esetleg hónap. Sajnálom srácok.De, hogy valami jót is írjak ide nektek: Voltam az április harmadikai bécsi koncerten ahol a megmentőmet láthattam életemben először. Ódákat nem szeretnék írni, de rettenetesen jól éreztem magam, sokat bőgtem és buliztam!! (A Fix you-nál és az IMB-nél bőgtem a legjobban, na meg mikor az elején feljött a színpadra a LIJ-vel.)
Tehát egy valóra vált álom volt a koncert, és azt kaptam amit vártam és már előtte láttam a videókban.
És tudjátok miért fantasztikus az, hogy láttam, hallottam Őt? Sokkal jobb, pontosabb leírást tudok róla írni a részekben hiszen a sztori a '18-'19-es Shawn alapján íródik.
Lentebb találtok néhány képet és egy kis szösszenetet amit írtam arról a napról.
/meg egy kis monológ arról amit a gyógyszereiről mondott el Glasgowban és én erre mit kommenteltem a képei alá./Remélem minden rendben veletek, szeretlek titeket!❤
Bécsi koncert:
"Best day of my life❤
'Shawn határozottan feljött a színpadra majd abban a pillanatban megállt körülöttem az idő. Egy hang nem jött ki a torkomon. Nem tudtam elhinni azt, hogy tényleg látom Őt. Az egész olyan volt mintha álmodtam volna. De nem. A legvadabb álmaimban sem gondoltam, hogy valaha megtörténik ez velem hiszen csak álltam és néztem Őt, majd rövidesen -miután tudatosultak bennem a dolgok- elkezdtem sírni. Ott állt a színpadon tőlem nem messze az az ember aki megmentette az életemet és akinek oly sok mindent köszönhetek. Elkezdte az első szavakat énekelni amikor is megnyugvásra leltem a jelenlétében és a hangjában. Akkor abban a pillanatban tudtam: hazataláltam.'"
'19.04.03 Vienna, Austria
STAI LEGGENDO
| SZÜNETEL | Someone you loved || sm.
Fanfiction"- Honnan tudjam, hogy jó döntést fogok-e most hozni? Hiszen az életem veled egy óriási nagy kavalkád. - tártam szét kezem, hiszen tehetlen voltam az egyre erősödő érzéseim felett. - De egy boldog kavalkád. - emelte fel mutatóujjával az állam miköz...