🌺 အပိုင္​း ၂၁ 🌺

4.8K 339 14
                                    


" အခု ဦးမင္​းလြင္​ ဘယ္​မွာ႐ွိ​ေနတယ္​ဆိုတာ ကြၽန္​မကို​ေျပာျပဖို႔သင္​့ၿပီ ဦး​ေတဇာ ''

​ေတးဂီတသံတိုးတိုး​ေလး ဖံုးလႊမ္​း​ေန​ေသာ ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​တစ္​ဆိုင္​မွာ ​ေဒၚမိမိတာ၏အသံက မတိုးမက်ယ္​ထြက္​​ေပၚလာ၏ ။

သူမအသံတြင္​ တိက်ျခင္​း ၊ ျပတ္​သားျခင္​း ၊ ရဲရင္​့ျခင္​းတို႔ဖံုးလႊမ္​း​ေနသည္​ဟု သိသာ​ေန၏ ။ သူမ၏ရင္​တြင္​းကို​ေဖာက္​ထြင္​းျမင္​ရပါမူ အရာရာကို သမီး​ေဇာျဖင္​့ အားတင္​းထားသည္​ကိုပါ ျမင္​​ေနရ​ေပမည္​ ။

" ပထမဆံုး ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာင္​းပန္​ခ်င္​ပါတယ္​ မမတာ...''

တစ္​ခ်ိန္​လံုး ​ေခါင္​းငံု႔ကာထိုင္​​ေန​ေသာ ဦး​ေတဇာအမည္​ခံလူတစ္​​ေယာက္​ဆီက ပထမဆံုး​ေသာစကားတစ္​ခြန္​း...

" ကြၽန္​​ေတာ့​ေၾကာင္​့ မမတာတို႔မိသားစုအျပင္​ ဆရာပါ ဒုကၡ​ေတြ​ေရာက္​ခဲ့ရတယ္​... ​ေသာက​ေတြနဲ႔႐ွင္​သန္​ခဲ့ၾကရတယ္​... ပတၱျမားဆက္​​ေလးရဲ႕ ရင္​ထဲမွာလဲ အမုန္​း​ေတြနဲ႔ႀကီးျပင္​းခဲ့ရတယ္​ဆိုတာ ကြၽန္​​ေတာ္​သိပါတယ္​... ''

" ၿပီးခဲ့တာ​ေတြကိုျပန္​မ​ေျပာခ်င္​ဘူး ဦး​ေတဇာ...
အခုကြၽန္​မသိခ်င္​တာက သမီး​ေလးတစ္​​ေန႔အ​ေၾကာင္​းစံုကို သိသြားတဲ့အခ်ိန္​ သူ႔အ​ေဖဘယ္​မွာလဲဆိုတာကိုဘဲ ကြၽန္​မသိခ်င္​တာ... ''

သူမမ်က္​ႏွာသည္​ တင္​းမာ​ေန၏ ။ ခက္​ထန္​​ေန၏ ။ မခံခ်င္​စိတ္​မ်ားစြာ ျပည္​့ႏွက္​​ေနသည္​ ။ စိတ္​ခံစားခ်က္​ျပင္​းထန္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ နဂိုျဖဴ​ေဖြး​ေဖြးမ်က္​ႏွာမွာ နီရဲ​ေန၏ ။

" ဆရာအခု ျပင္​ဦးလြင္​မွာ႐ွိပါတယ္​... သူအခု ​ေဆးရံုႀကီးမွာ ​ေဆးရံုအုပ္​အျဖစ္​ တာဝန္​က်​ေနတယ္​ ''

" အရင္​လို အလွဴအတန္​း​ေတြ​ေရာ လုပ္​​ေနတုန္​းဘဲလား... သူက​ေတာ့လိုအပ္​လို႔လွဴတယ္​ဆို​ေပမယ္​့ ကြၽန္​မတို႔မိသားစုလို မီး​ေတာက္​​ေတြၾကားမွာ႐ွင္​သန္​​ေနခဲ့ရတဲ့အျဖစ္​မ်ိဳးလည္​း ႐ွိပါတယ္​ဆိုတာကို ႐ွင္​့ဆရာသိ​ေအာင္​ ​ေျပာျပလိုက္​ပါဦး​ေတဇာ... ႐ွင္​့ရဲ႕ယုတ္​မာမွဳ​ေတြကိုလည္​ းလူသိ႐ွင္​ၾကားအ႐ွက္​ခြဲပစ္​လိုက္​ခ်င္​​ေပမယ္​့ ​ေလာကႀကီးထဲမွာ႐ွင္​သန္​ရဦးမယ္​့ ကြၽန္​မသမီး​ေလးအတြက္​စဥ္​းစားၿပီး ကြၽန္​မဘဲနာၾကည္​းမႈ​ေတြနဲ႔ ႐ွင္​သန္​လိုက္​မယ္​...ဒီ​ေန႔ကစၿပီး ႐ွင္​့ကို​ေတြ႔စရာအ​ေၾကာင္​း လံုးဝမ႐ွိ​ေတာ့ဘူးဆိုတာ ႐ွင္​သိထားလိုက္​ပါဦး​ေတဇာ... ''

ပျောက်ကွယ်ခဲ့သော... Z+UNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ