második

1.2K 89 7
                                    

Kim Tae Hyung- Nikoow
Kim Nam Joon - Lee_Min_Young00


Taehyung

Nehezen, de sikerült átvészelnem a napot. A szemeim akaratlanul is le-lecsukódtak, hiába öntöttem magamba a temérdek mennyiségű koffeint. Esküszöm, soha többet nem túlórázok.
Épp Jungkookot vártam a suli előtt cigarettázva, mikor megcsörrent a telefonom.
"Tae cica. Kapsz mára szabadnapot, amiért olyan ügyes voltál tegnap. Pihend ki magad, holnap nagy party lesz, és a te segged elmaradhatatlan." - írta főnököm.
Legalább kialhatom magam.

NamJoon

Hazaérve egyből a fürdő felé veszem az irányt, hogy lemoshassam magamról a tegnap és a mai nap koszait.  Jut eszembe! Vennem kell egy új tévét és egy kanapét, ugyanis a drágalátos exem összetörte a TVm és szétcsikargatt a kicsit sem olcsó bőr kanapém. Mint egy rossz macsa.. Talán mégsem annyira baj, hogy csöndes nélküle a ház. Majd csak elleszek egyedül is. Max szerzek be valami háziállatot, de többet nem fogok egy csajért síránkozni. Mivel eléggé fáradt és nyúzott voltam egész nap, jól esett végre a puha ágyamban lenni és lazítani egy kicsit.. Üdv újra, szingli élet. Remélem hiányoztam.

Taehyung

-Ne idegesíts fel! Nem fogsz iskolát váltani, mert a szerelmed összejött valakivel! - veszekedtem öcsémmel.
-De te ezt nem értheted! - ordított vissza.
-Kurvára értem! Gondolkozz egy kicsit Jungkook! Nincs pénzem tandíjat fizetni más iskolába! Így is minden éjszaka dolgozok, mellette iskolába járok és a háztartást is vezetem! Ne! Ismétlem, kurvára ne siránkozz emiatt! - törtem ki teljesen.
-Sajnálom Hyung. - bújt hozzám testvérem.
-A héten itthon maradsz. - toltam el magamtól.
Nem kellene ennyire engedékenynek lennem, de tudom milyen egy viszonzatlan szerelem. Jungkook amúgy is érzékeny fiú, sokkal jobban a szívére vesz mindent. Átsétáltam a nappaliba, és tárcsáztam Namjoon számát

NamJoon

Két órát aludtam, majd elő vettem a holnapi napra készített tananyagokat, hogy legyen fogalmam róla, mit is kell elmagyaráznom a fiatalabbaknak. Noha én sem mondtam volna magam idősnek, elég nagy korkülönbség van köztem és az alsós diákjaim között. Miután átnéztem négy tételt, a többit későbbre halasztottam, és elkezdtem dolgozatokat javítani a hetedik osztálynak. Örömmel vettem tudomásul, hogy azért csak van nekik eszük, és meg tudják tanulni azt, ami érdekli őket... Hű majd ha a szaporodást és a nemi szerveket fogjuk venni mennyi ötös lesz...
Gondolat menetemet a telefonom csörgése zavarta meg, de nem ismertem a szám címét, így vonakodva, de felvettem.
- Kim NamJoon vagyok, miben segíthetek?

Taehyung

Sokára ugyan, de felvette a telefont.
"Kim NamJoon vagyok, miben segíthetek?" - hallottam rekedtes hangját, ami megmosolyogtatott. Biztos fáradt már ilyenkor.
-Kim Taehyung vagyok. Elnézést a késői zavarásért, az öcsémről van szó. Tudja, ő egy érzékeny fiú. Nagyon megviseli most... khm.. egy bizonyos osztálytársa. A héten itthon marad, hagy szedje össze egy kicsit magát. - mondtam el a problémám.

NamJoon

Megnyugodtam, mikor Taehyung szólt bele a készülékbe. Már kezdtem azt hinni, valami telefon betyár. Bár sajnálattal halottam amit mondott. Tudom, hogy Kook elég érzékeny egy fiú, és bűntudatot érzek, amiért nem tudtam megakadályozni, vagy segíteni ebben a rossz helyzetben.
- Persze, persze, és semmi gond, nem zavart, még úgy is fent lettem volna. Nyugodtan maradjon csak otthon és pihenjen, majd szólok az egyik osztálytársának, hogy vigye el neki a leckét. És hogy tudd. Borzasztóan sajnáltam, hogy nem tudtam segíteni. De ha esetleg valaki bántaná Kookot, nyugodtan szóljatok és megpróbálok cselekedni valamit az ügy érdekében. - vetettem fel az ötletet.

Nincs más választásom... [ Befejezett ]Where stories live. Discover now