Kim Tae Hyung- Nikoow
Kim Nam Joon - Lee_Min_Young00
NamJoon
🔞
Lassan kezdtem el tolni az ágy felé, amire nem sokkal később rá is dőlt. Fölé kerekedtem, majd egyik kezemmel a feje fölé fogtam csuklóit. Nyakára hajoltam, és nedves csókokkal és szívásokkal kezdtem tarkítani a puha bőrfelületet. Eközben másik kezemmel elkezdtem kigombolni az ingjét. Miután ez sikerült levetettem róla a zavaró anyagot, majd végigsimítottam bársonyos felsőtestén. Egyik kezem oldalán állapodott meg, nyelvemmel pedig végigszántottam mellkasától az alhasáig, majd mellbimbóját kezdtem el kényeztetni.
Még sosem csináltam fiúval, kérlek add, hogy jó legyek!TaeHyung
Nem megszokott ez a felállás, főleg úgy, hogy ennyire kiszolgáltatott helyzetben vagyok. Általában én kényeztetem a partnereim, ilyen helyzetben nem tudtam mit kellene tennem. Új volt nekem, hogy ennyi odafigyelést kaptam. Csak élveztem, amit velem tesz. Ezt ki is mutattam, halkabb - hangosabb nyögésekkel.
Szerettem volna én is viszonozni ezeket, ezért próbáltam kiszabadulni keze szorításából.
- Namhh.. - nyögtem ki nevét. - Álljh.. leh.. egy kicsith..NamJoon
Élvezettel kényeztettem testét, hallgatni nyögéseit, és figyelni teste minden apró rezdülését. Mikor megálljt parancsolt, egyből elhúzódtam, és halálra sápadt arcal figyeltem őt.
- V.. Valamit rosszul.. Csinálok? - kérdeztem meg egy kicsit elcsuklott hangon. Édes istenem elbasztam volna? Nem kíván engem? Nem tetszett neki? Rossz érzés volt? Folyamatosan csak ezek a gondolatok jártak a fejemben, míg vártam, hogy megszóljon... Mi baj történhetett?TaeHyung
Arca láttán elnevettem magam.
- Ne aggódj, jól csinálod. - simítottam végig arcán. - Csak szeretném, ha neked is jó lenne.
Változtattam a pozíción, így ő került alulra. Megcsókoltam, majd nyakához hajoltam és nyálas puszikkal borítottam be a felületet. Párszor megharaptam, majd egy tetszőleges helyen kiszívtam, és ezt párszor megismételtem.
Persze ő fog vezetni, de úgy jó, hogy mindketten egyformán élvezzük.NamJoon
Egy kicsit nyugtatóan hatott rám, hogy azt mondta jól csináltam. Bár elég furcsa volt a mostani felállás, hiszen még sosem voltam alul, de hagytam, hogy TaeHyung vezessen. Biztos több gyakorlata van már mint nekem, én csak elméletben vágom a dolgokat.
Jóleső sóhajokkal adtam tudtára, hogy bizony nagyon jó helyen jár, és megremegtem, mikor elkezdte kiszívni a nyakam. Csak élveztük egymás érintéseit és egymás örömszerzésére törekedtünk.
Kis idő múlva a nadrágjával kezdtem el foglalkozni, hogy minél hamarabb lekerüljön róla az anyag.TaeHyung
Élvezettel hallgattam mély morgásait. Folytattam volna tovább, de nem tudott nyugton maradni.
- Úgy látom nagyon irányítani szeretnél. Hajrá, szabad utat kapsz. - vigyorogtam rá perverzen, magamra húzva.
Azt hittem, hogy a romantikus kezdet után kis félénk lesz, de ezek szerint tévedtem. Érezhető volt rajta a dominancia, ami nagyon beindított.NamJoon
Mikor újra fölé kerültem, végre le tudtam szedni róla a nadrágját. Alsóján keresztül is nagyon jól lehetett látni dudorodó ékességet, ezért levettem róla azt is, így már teljesen meztelenül feküdt alattam. Mit ne mondjak, nagyon tetszett a látvány. Mellkasa gyorsan emelkedett, és egy kicsit zihált is hozzá, az én szemem pedig nem győzte falni teste minden kis szegletét. Gyönyörű. Nem lehet más szóval leírni. Nem szerettem volna tovább kínozni magunkat, mégis... Mégis muszájnak éreztem megtudni, hogy milyen. Hátrébb csúsztam, majd lentebb hajoltam. Egy kicsit szemeztem büszkeségével, majd csókot leheltem makkjára.. Végülis.. Nem annyia nehéz. Még élvezem is. Fejemmel lomhán ereszkedtem rá tagjára, megpróbálva minél többet elnyelni belőle, miközben fejem ütemesen mozgott drága szerelmem ékességén.
YOU ARE READING
Nincs más választásom... [ Befejezett ]
FanfictionTaeHyungot és NamJoont több dolog is összeköti. Egy tanár - „szülő" kapcsolat, valamint egy titok. Milyen hatással lesz eddigi semleges kapcsolatukra az, hogy fény derül TaeHyung pénzkeresési módjára? A kicsit sem hétköznapi munka vajon mit vált ki...