nyolcadik

956 57 3
                                    

Kim Tae Hyung- Nikoow
Kim Nam Joon - Lee_Min_Young00

Taehyung

- Nem is tudom NamJoon. Nem akarunk a terhedre lenni. Oké, hogy tanítasz tiniket, de együtt élni velük teljesen más. Nem tudom, mennyire tudnád elviselni a napi szintű hisztizést és veszekedést amit levágunk. Nem akarom, hogy belém unj.
Nem mondom, hogy nem lepett meg kérdése. Boldog voltam, de ezzel együtt éreztem félelmet is. Mi van, ha megun? Én se vagyok még teljesen túl a pubertás koron, és két tinivel nem lesz könnyű együtt élni. Nem tudom, hogy bele merjek-e vágni ebbe...

NamJoon

- Van gyakorlatom ebben, hidd el. Magunk közt szólva pedig mind te, mind JungKook sokkal érettebbek vagytok a korosztályotoknál, szóval biztos hamar lerendezitek. Engem amúgy sem zavar, úgyse szólnék bele. És sosem unnálak meg. Ezt jelzi a gyűrű is az ujjadon - ismét csak az aranyos hárítás.
Pedig nem kellene félnie semmitől, sose hagynám el. Habár azt is el kell fogadnom, ha tényleg nemet mond. Nem akarom ráerőltetni az akaratom.

TaeHyung

- Akkor... majd megbeszéljük ezt Kookkal. Ez tőle is függ, helyette nem dönthetetek. - sóhajtottam és hozzábújtam.
Én tényleg szeretem, és nagyon jó lenne, ha minden reggel az ő arcát látnám meg előszőr, de... Mindig ott van az a bizonyos "de"... Másfél hónapja vagyunk együtt, nem ismerjük egymást még annyira. Lehet, hogy nem tetszik neki az otthoni viselkedésem. Igazából.. attól félek, hogy mi van, ha ez csak egy fellángolás? Sokáig volt együtt az ex barátnőjével, mi van ha csak újdonságra vágyott? És jelen esetben én voltam a frissítés egy megunt alkalmazáson. Én nem akarom, hogy engem is lecseréljenek, eldobjonak.

NamJoon

- Rendben kincsem. Annyi gondolkodási időt kaptok, amennyit csak szeretnétek, nem akarok rátok erőltetni semmit. - mondtam, majd egy cuppanós puszit adtam ajkára.
- Nem fáj semmid? - vezettem rá féltő tekintetem. - És... Hogy tetszett az este? -mosolyodtam el az emlékre.
Én borzasztóan élveztem, nyíltan kimerném mondani, hogy ez volt életem eddigi legjobb szeretkezése.

TaeHyung

Elmosolyodtam figyelmességén.
- Nem. Teljesen jól vagyok. - simítottam végig arcán, majd olyan helyzetbe tornáztam magam, hogy szembe tudjak vele nézni. - Nagyon jó volt. Megismételhetnénk... bármikor. - haraptam bele ajkaimba.
Az övét is szívesen megkóstolnám, de akkor annyi lenne a kommunikációnknak. Se ő, se én nem állnánk le, és hamarabb ismétlődne meg az akciónk, mint hogy bármit is mondani lehessen.

NamJoon

Mikor beharapta ajkait, nagyot nyeltem. Hogy lehet valaki ilyen szexy?
- Én is megismételném... - nyaltam meg ajkaim. Fejemben egyből perverz gondolatok kezdtek el szállingózni, mikor akaratlanul is visszagondoltam a tegnap estére.
- Elmegyünk együtt fürdeni ? - vagy egy kicsit mást csinálni?
Olyan jó, hogy vissza tudtam fogni magam, és nem mondtam ki. Mondjuk lehet még örült is volna neki, de szerintem így is elég tisztán kivehető a szándékom.

TaeHyung

- De olyan lusta vagyok... - nyafogtam egy picit, lebiggyesztve ajkaim, mint egy kisgyerek.
Természetesen benne voltam a dologban, de sose árt egy kis szórakozás, és ez szórakoztató. Húzni az agyát elég vicces, gyakran szoktam csinálni. Valamikor meg is sértődik, de most már ki tudom engesztelni.
Átvetettem csípőjén a lábam, majd mellkasommal az övére feküdtem. Ez nagyon hasonlít így egy szexpózra... Mintha merevedését érezném fenekemnél, de lehet hogy csak beképzelem.

Nincs más választásom... [ Befejezett ]Where stories live. Discover now