harmadik

1K 73 13
                                    

Kim Tae Hyung- Nikoow
Kim Nam Joon - Lee_Min_Young00


NamJoon

Oh.. - pirurtam el. Még sose mondták, hogy főnyeremény vagyok, főleg nem egy velem egy nemű. De mégis képes volt zavarba hozni. Ezt pedig nem tudom hová tenni.
-  Kö... Köszönöm.. Ez.. Kedves. - mosolyodtam el zavartan, majd beindítottam a motort. Tudom hol laknak, már nem egyszer voltam család látogatáson náluk is.

Taehyung

A hazaút kínos csendben telt. Égett a pofám, és ő is zavarba volt. Ezt jól megcsináltam.
Viszonylag gyorsan hazaértünk, de még pár percig csendben ültünk.
-Hát... köszönöm a fuvart, meg ilyesmi..
Most mit kellene ilyenkor mondani? Vagy csinálni? Meg akarom csókolni. Mi? Dehogy akarom! Nem! Mivan?
Nem hadováltam tovább magamban, fölé hajoltam és  egy apró puszit hintettem szája sarkába. Amilyen gyorsan csak tudtam kiugrottam a kocsiból és gepárdokat megszégyenítő sebességgel sprinteltem be a házba, becsapva magam mögött az ajtót.
Már megint mit csináltam? Ohh te jó ég!

NamJoon

Hatalmas szemekkel figyeltem, ahogy beszalad a házba. Most.. Most komolyan majdnem megcsókolt? Olyan... Déjá vu érzésem van... De.. Ez nem történhetett volna meg máskor, hisz akkor emlékeznék.. Nem?
Kellett jópár perc, mire magamhoz tudtam térni a kisebb sokkból. Csiga lassúsággal indítottam be újra a motort, majd haza indultam. Egész végig TaeHyung járt a fejemben. Hogy miért tette, miért esett jól, és hogy miért érzem azt, hogy ilyen már történt velem.. De egyszerűen egyikre se tudtam rájönni. Otthon neki álltam a munkának, de mivel sehogy sem akart menni, inkább a fürdő felé vettem az irányt, hogy egy kis habfürdőt vegyek és el szálljon minden furcsa gondolatom.

Taehyung

-Minden rendben Hyung? - kérdezte az öcsém.
-Semmi. Vagy mi? Ja, minden oké. Csak megyek és elásom magam a hátsókertbe. Ja, hogy társasházban élünk? Akkor kiugrok az ablakon. Szia Kook. Mond meg az osztályfőnöködnek, hogy következő életemben megdughat. Kivéve, ha kavics leszek. Vagy kecske. Bár akkor nincs akadály, főleg ha bukik az animal pornóra. Bár ha vannak homo hajlamai ez nem lehet probléma. Elvégre az is anál, csak egy kecskével. Végülis, ha kutya pózba csinálnánk is animal beütésű lenne nem? De. Szóval ha kutyával csinálná, kecskével is, majdnem ugyanaz. De ha kavics leszek, akkor nem fog menni. Imádkozz azért, hogy kecske legyek és ne kavics. Most pedig alszok. Aztán kiugrok az ablakon. - kaptam szófosást, majd ott hagyva a lefagyott Jungkookot vándoroltam be a szobámba.

NamJoon

Fürdés közben zenét hallgattam, de befejeztem mikor majdnem bele ejtettem a kádba a telóm. Nyugodtabban álltam ismét neki a munkának. Sikerült kiválogatnom az összes lapot és gémkapoccsal összegtűztem őket. Holnap pedig kiosztom majd az én osztályomnak is és a másiknak is... Csak mivel beteg lett a kollégám, aki jött volna velem, így sürgősen szereznem kell valakit, ugyanis én egyedül nem bírnék ennyi gyerekkel.. Ha megkérném Tae... Ne! Ne is gondolj most rá, a végén megint olyan furcsán kezd majdn dobogni a szíved, mint nem olyan rég!

Taehyung

Nehezen ugyan, de sikerült egy kicsit pihennem. Lezuhanyoztam, és kipingáltam magam. Ma igazán jól kell kinéznem, pénzes vendégek jönnek. A szemem kihúztam, és egy kis szájfényt kentem ajkaimra, hogy méginkább hívogatóak legyenek. Na, mostmár tényleg elég ribancos vagyok.
-Elmentem Kook. Jóéjt. Ne maradj fent túl sokáig, vacsorát találsz a hűtőben, majd melegítsd meg. Ha bármire szükséged van hívj, a délutáni kiakadásom felejtsd el, és az osztálykirándulásos papír a konyhaasztalon van. Már kitöltöttem, nézd meg te is. Nagyon vigyázz magadra. - öleltem meg.
-Te is Hyung.
A filmbeillő búcsúnk után, egyenesen a munkahelyre indultam. Ma igazán nincs kedvem enyelegni, de valahogy kibírom. Inkább lennék Nam... Nem! Felejtsük el.
Ahj.. össze kell szednem valakit, mielőtt még belezúgnék a tanár bácsiba... de lehet hogy már késő.

Nincs más választásom... [ Befejezett ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora