első

2K 102 11
                                    

kérünk mindenkit, ha bármelyik történetben hibát talál, jelezze nekünk, hogy hamar meg tudjuk oldani

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

kérünk mindenkit, ha bármelyik történetben hibát talál, jelezze nekünk, hogy hamar meg tudjuk oldani. Köszönjük! ❤



Kim Tae Hyung- Nikoow
Kim Nam Joon - Lee_Min_Young00

NamJoon

Utálom a szülői értekezleteket. A szidalmazó szavakat hallani, amikkel téged illetnek, miszerint : ,, Miért buktatja meg a gyerekem? " ,, miért kapott osztályfőnökit? " ,, Az én gyerekem igen is jó, maguk tanítják meg neki rosszul az anyagot! " hangzik el sok szülő szájából minden alkalommal. Arra viszont nem gondolnak, hogy a gyerek a ludas. Mert, hogy ő otthon angyalka, itt attól lehet maga az ördög.
- Nos.. Az félévi átlagok nem lettek valami fényesek. Mennyit tanulnak a gyerekek otthon? - tettem fel a kérdést, ami miatt sok megilletődött szemmel találkoztam. Csak a szokásos.

Taehyung

Rosszallóan néztem a sok pofázó szülőre. Nem értem miért az osztályfőnököt okolják. Furcsa módon, nekem nem kell ilyenek miatt aggódnom.
-Én sokat dolgozok, ezért nem nagyon vagyok otthon. De tudtommal nincs Jungkookkal semmi probléma. Jól tanul, és a magatartásával sincs gond. Ha más mondanivaló nincs, akkor én mennék is. Dolgoznom kell, és más gyerekére amúgy se vagyok kíváncsi. További szép estét. - álltam fel, távozásra készen.
Ha kések, a főnököm kicsinál. Nem a legjobb dolog, ha prostiként dolgozik az ember, de nincs más választásom. Ez az egyetlen megoldás, hogy normális életet biztosítsak a testvéremnek, ha már a szüleink elhagytak minket. Az öcsém mindennél fontosabb, és ha az ő boldogságához az kell, hogy a testemet áruljam, miatta megteszem.

Namjoon

Szó nélkül figyeltem, ahogy Taehyung, az egyik felsőbb iskolába járó diák kilép a terem ajtaján. Én jelenleg nyolcadik osztályos fiatalokat tanítok. A ő esetük pedig mindig is érdekes volt. Csak annyit tudtam meg, hogy a szüleik elhagyták őket, és hogy nem kérnek segítséget. Pedig biztos nehéz nekik, de TaeHyung mindent megtesz, amit nagyon tisztelek benne. Habár fialatabb nálam, minden tiszteletem az övé, amiért ilyen kitartó.
Fél óráig idegesítettek még a szülők, közben pedig a barátnőm is keresett háromszor, csak azért, mert ő nem találta meg a magassarkúja párját és szemöldök ceruzáját. Nők... Kurva idegesítőek...
Néha nekem is ki járna néhány perc öröm nem? Sőt! Ma este gondoskodni is fogok arról, hogy megkapjam!

Taehyung

-Taehyung! Hányszor mondjam el, hogy ne késs?! Miért nem bírod ezt felfogni?! - ordított velem a főnököm.
-Sajnálom.. - hajtottam le a fejem. - Az öcsém szülői értekezletére kellett mennem. Ledolgozom a késést.
-Már kezdheted is. - húzta bárgyú vigyorra száját, ezzel egyszerre tolta le a nadrágját...

Nincs más választásom... [ Befejezett ]Onde histórias criam vida. Descubra agora