- 10 -

195 49 20
                                    

    Abim ve  Buğlem aslında çok yakışırlardı. Ayazla bende çok çok yakışırdık. Ama.  Aması var işte. 

Derin ve dipsiz düşüncelerden sıyrılıp  gerçek dünyaya döndüm. 

Saat 8 e gelmişti.  Yataktan kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. 

Aşağıya  indim. Annem yemekleri hazırlıyordu.  Hata hazırlamıştı. Bende sofraya hazırladım.  Tabakları  masaya koydum bir kaç eşya daha getirdim ve her şey tamamdı.

Babamla  abimde sofraya oturdular ve hersey tamamdı.

Yemekleri yemeye başladık.  

***

Yemeğimizi yedik. Abimle babam televizyon seyretmeye başladılar.  Annemle ben sofrayı topladık.  Tamamladıktan sonra bizde salona geçip oturduk.

Televizyon izlemeye başladık. 

Benim uykum  gelmişti. Mutfağa gidip bardağa suyu doldurdum ve salona geri döndüm.  Herkeze iyi geceler diyip yukariya çıktım. 

Bardağı sehpaya bıraktım.  Elime telefonu aldım. 

Sosyal medyada biraz dolandım. 

Melis'ten mesaj varmış. Özlemiştim  onu. Çünkü okulda ki en yakın arkadaşım. Hatta sırdaşım.

"-'Armi Napıyorsun tatlım :*' 

-'Lan hayırsız nerelerdesin sen :D' 

-'Hey kız takma zaten kimim ki ben dimiii' 

-'Canım biz Pazartesi günü Bodrum'a gidiyoruz haber vereyim dedim. Şimdi sen bizim eve gelirsin bulamazsın telefonla ararsın bulamazsın biliyorsun ki bozuldu :((OO ((. Neyse işte canın kankanı merak edersin diye haber vereyim dedim. Merak edersin dimi lan :)'"

Ah şapşik şey ya. Bu beni öldürmedwn cevap versem iyi olur. 

"tamam tatlım merak ederim tabiki de. Ama orlarda dikkat et kendine tamam mı aklım sende kalmasin. Çok çok öptüm seni :** :* :*** :* :** :** :** :* :* :** annene babana selam söyle :) :D" 

Saate baktığımda 12 ye gelmiş.  Zaten biraz uykum da vardı. 

Kendimi  yatağa bıraktım ve uykunun kollarına teslim ettim kendimi. 

***

Annemin  sesiyle uyandım. 

"Armi kızım kalk hadi kahvaltı hazir"

Kafamı kaldırdığım da annem sıcacık gülümsemeyle bakıyordu. 

"tamam anne kaltim " deyip yataktan kaldım ve odamda ki lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. 

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin