- 11 - Melis'in Ağzından

227 49 19
                                    

Multimedya: Melis :DD     

 'Tamam tatlım merak ederim tabiki de. Ama orlar da dikkat et kendine tamam mı aklım sende kalmasın. Çok çok öpTüm sen :* :** :*** :* :** :** :** :* :* :** annene babana selam söyle :) :D'

Cevap vereyim 'Bebeğim tamam söylerim.  Çok özledim ben seni. Neyse ki 4 güne dönüyoruz.'

Ah tatlım ya yerim ben bu kızı. Yalnız bırakmak istemiyorum şu an da yanında olmak istiyorum ama yapamıyorum. Annemler illa tutturdu beraber gidelim diye ne kadar Hayır desemde dinlemediler. Sonunda bende pes ettim. 

Okullar kapanır kapanmaz hemen buraya geldik. Yani şimdi benim de işime gelmedi degil ne yalan soyliyeyim. Tatil yapıyorum ama Armiyle takılır daha çok eyleniyorum, daha çok mutlu oluyorum. İnsan yakınının çok çok fazla fazla kıymetini ayrı kalınca anlıyor.  

Simdiden çok özledim.  Hemen yanına gidip sıkıca sarılmak istiyorum. Dönünce bol bol alış verise götüreceğim, sohbet ve bolca dedikodu yapacağız, Onu bol bol sinir edecegim. Beraber gülecegiz. O bana kızacak ben onu güldürecek.  

Aklıma geldide zorla alış veriş götürürüm.  Hiç sevmez. İlk 15 tane denettirirdim  zorla beyendiklerimi zorla aldırtırdım. Armi nin zevklerini pek sevmiyorum.  Nasıl desem kızlar kısa giymeyi severiz süsleri makyaj yaparız eylenmeyi severiz. O bunların tam tersi bazen diyorum da 'içine erkekmi kaçtı'. Yok bunu giyme yok böyle yapma orada erkekler var gidersen açıkta kalan bacaklarını keserim. Sahipleri kısaca ve ben bu huyu çok seviyorum.

Bir sürü kıyafet verirdim dene diye küçük büyük dinlemez hepsini alırdı. Hiç birini giymez ama hepsini bağışladı.  İşte onun bu huyunu çok seviyorum. Çok yardım sever bir dostum var. Ve bu da beni çok huzurlu yapıyor.

 Ne kadar Ayazı unutturmak çalışsa da unutmuyor bir türlü. Küçükken Ayazı kesilmek için neler yapardı hala hatırlıyorum da gülme krizine giriyorum. Bende suça yataklık yapıyordum. Ama onu mutlu görüyordum ve bende mutlu oluyorum. 

Ta ki en son olan olaydan sonra zar zor konuşturan onu bende çok uzulmustum ama elimden hicbirsey gelmiyordu ve bu da beni cok sinirlendiriyordu.

Ben tek çocuğum ama Armi yine hep öz kardeşim gibi görüyorum. Kaç kardeşini diye sordular da 2 diyorum. Babam lar da Armi yi kendi evlatları gibi çok severler her zamanda bahsederler.

Sert bir kız ama ben onu yumuşatıyorum. Imm ve birde abisi yumuşatıyor.  Abisine hayranimdir. Çok yakışıklı ve karizmatik. Ben böyle bir erkek görmedim.  Kokusu zaten ona diyecek hiç bir şeyim yok. Böyle insanı kendinden alıp götürüyor. 

Öhm neyse kendimize gelelim yani. 

Armi yi aramak çok isterdim ama telefonumu okullar kapanirken sınıfı geçtiğine çok sevinen arkadaşımızın biri üstünde horon tepinmisti canım arkadaşım sağolsun sonra zaten kırıldı. Param parça oldu.

Hayır anlamıyorum özel okulda okuyorsun arkadaşım paran var kalsan bile o ihtimal çok düşük zaten parayla gecirüyalar.  Ah zakası bol çocuğum. 

Hayır neymiş efendim babasını sevindirecekmis kendi başarısıyla geçti diye. 

Ben telefona üzülmüyorum aslında alması 2 saniye ama Şöförü beni okuldan eve götürene kadar napıcam diye düşünüyorum ben. 

Şimdi alcam ama tatilimi telefonda geçireceğim ve mahvedecegim ben kendimi biliyorum bu yüzden telefonu Bodrum dan dönünce aldıracağım 

Şimdi otelin ve tatili keyfini çıkaracağım. 

Merhabaa yine bir bölümün sonundayız. Vote ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum. :*

Yazıma yanlışları varsa affedin. 

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin