6> She kissed me.

1.4K 104 210
                                    

Multimedia: Michelle (Mişel)

                            🌙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌙

Newt Kayaç'ın anahtarını istemek için Jorge'nin yanına gitti.

"Hey Jorge! Kayaç'ın anahtarını verebilir misin rica etsem?"

"Hola Hermano, bir sorun mu var?"

"Yok, sadece biraz başımı dinlemek istiyorum bir kaç güne gelirim"

Jorge "Fazla uzaklara gitme" diyip göz kırptıktan sonra cebindeki gümüş rengindeki parlayan anahtarı Newt'e fırlattı.

"Teşekkür ederim"

Newt dosdoğru Kayaç'a gitti ve anahtara bastıktan sonra kapının açılmasını bekledi.

Kayaç'ı sürmeyi İSYAN'ın binasından kurtuldukları gün öğrenmişti.

Kayaç açıldıktan sonra pilot koltuğuna oturdu ve kontrolleri yapmaya başladı.

Her şey olması gerektiği gibi olunca Kayaç kalkış yaptı.

Newt, sandalyesinde bir el hissedince arkasına döndü.

Arkasında bir kız duruyordu.

Kız, siyah göğüs hizasında siyah saçlara ve güzel bir tene sahipti. Üstünde siyah kolsuz croptop, altında da camel rengi çoklu cepli bol bir pantolon vardı. Ve kız gerçekten güzeldi.

"Ne yaptığını sorabilir miyim acaba?"

Newt kafasını önüne geri çevirdi.

"Kafamı dinlemeye gidiyordum ki kalkış yapmadan önce içeride biri var mı diye kontrol etmem gerekiyormuş galiba. Asıl sen Kayaç'ta ne arıyorsun?"

"Ben de kafamı dinlemek için buraya geliyorum. Tabi hepimiz Kayaç sürmeyi bilmiyoruz ya da anahtarına erişemiyoruz."

Newt bir şey demedi.

Adadan biraz uzakta bulunan başka bir adacık gördüğünde boş bulduğu geniş bir araziye Kayaç'ı indirdi. Saat akşam üstüne yaklaşıyordu.

"Adın ne?"

"Newt."

"Benim adımı sormayacak mısın?"

"İlgimi çekmiyor ama eğer çok istiyorsan söyleyebilirsin."

Kız göz devirerek "Michelle" dedi ve Kayaç'ın kapısının önünde, kapının açılmasını bekledi.

Newt, Michelle'in yanına geldi ve kapı tamamen açıldığında dışarı çıktılar.

"Sen A grubundandın di mi?"

"Sen de B mi?"

"Ben Labirent'ten değilim."

He is alive // NewtmasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin