Vampir?

5K 298 100
                                    

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤🌊

İyi okumalar.❤🌊

Düzenlenmiştir.

Çocukluğumuzda yaşadığımız iyi ya da kötü olan her şey hayatımıza yön verir, özellikle kötü olaylar.

Travma geçiren kişiler genellikle o anı hatırlamaz ama en ufak bir tetikleyici etken o anı tekrar yaşamalarına sebep olur.

Aura çocukken kaçırılmıştı, bu kaçırılma olayı onu derinden sarmıştı.

Kafasında beyaz bir çuvalla elleri ayakları bağlanmış bir şekilde arabanın arka koltuğunda  hareketsiz bir şekilde uzanıyordu.

Dona kalmıştı, yaşadıklarını idrak edemiyor panikten neredeyse zar zor nefes alıyordu.

Onu kaçıran kişiler arabadan indirilip harabe olan eski bir evin salonunda oturtular.

"Fazla sakin değil mi?" Vampir merakla kafasında ki çuvalı çıkarmadan ona bakarak "Panik atak geçiriyor."

Rosa umursamaz bir şekilde omuzunu silkip "Sesi çıkmasın da ne oluyorsa olsun."

Rosa ve kardeşi görsel ikizi Elijah'ya teslim ederek yıllar önceki hatalarını telafi edip özgürce yaşamak istiyorlardı.

Hesaba katmadıkları şey ise Elena yerine Aura'yı kaçırmalarıydı.

Elijah salonda belirerek "Acısız bir ölüm için yalvarmak istiyorsanız benim ayağıma gelmeniz gerekiyordu."

İkisi korkuyla ona baktı, Rosa yutkunarak "Affedilmez bir hata yaptık ama bunu telafi etmek için size görsel ikizi getirdik."

Elijah gözlerini devirip Aura'nın önünde belirdi. Yavaşça kafasında ki çuvalı çıkardığında sinirle arkasına dönüp ikisine baktı.

Rosa korkuyla "O görsel ikiz di yemin ederim!" Elijah sinirle "Aptallarla uğraşmaktan çok sıkıldım." Vampir hızıyla ikisinin kalbini söküp yere fırlattı.

Aura dolan gözleriyle ona baktı, titreyen vücudunu kontrol edemiyor du. Elijah takım elbisesinin cebinde ki beyaz mendille ellerini silerek "Gördüklerin için üzgünüm."

Elijah onu ayağa kaldırmak için bileğinden tuttu, Aura korkuyla geri çekilip "Ölmek istemiyorum."

Elijah alayla gülerek "Merak etme seni öldürmeyeceğim." Onun ellerinde ki ipi çözerek yere attı.

"Görsel ikiz hakkında bir şey biliyor musun?" Elijah onu etkisi altına aldığını sanarak sordu.

Aura başını olumsuz anlamda sallayarak "Hayır." Elijah düşünceli bir şekilde "Nerede yaşıyorsun?"

Elijah, Aura'nın görsel ikizle aynı yerse yaşadığını düşünüyordu. Bu düşüncesinde haklıydı.

Aura yutkunarak "Seni ilgilendirmeyen bir yerde." Elijah tek kaşını havaya kaldırıp "Ne?" Aura'yı kontrolü altına aldığını sanıyordu.

İnsan olup olmadığını anlamak için boynuna doğru eğildi. Aura korkuyla nefesini tuttu.

Elijah şaşkınlıkla "Kanın farklı kokuyor, ilk defa böyle bir kan kokusu alıyorum." Aura ondan uzaklaşmaya çalıştı ama ayaklarında ki illerden dolayı yere düştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deniz Kızı 🌊 /DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin