Yeni İnsanlar¿

10.7K 314 530
                                    

Düzenlenmiştir

Yorum yapmayı unutmayın.🥰

Merhaba sevgili günlük bu gün yine her zaman ki gibi okula gidip yüzme antrenmanına katıldım. Her zaman ki gibi derslerime girip, öğlen yemeğinde yemeğimi yedim. Gerisini bildiğini için yazmaya üşeniyorum.

Hayatım çok sıkıcı keşke bazı şeyler biraz değişse.
...

Aura, günlüğünü kapatıp yastığının altına koyup iç çekerek tavanında bakıştı. Kalın camlı, kare siyah gözlüğünü çıkarıp başının ucuna koyup dilediği şeyin başına getireceği felaketlerden habersiz gözlerini kapattı.

Sabahın erken saatlerinde zar zor yetiştiği okul otobüsünden uykulu gözleri ve dağınık saçlarıyla indi. Yarı ölü bir şekilde okulun bahçesinde yürüyordu.

Koridorda ki dolabını açıp kafasını içine koyup gözlerini kapatıp ayakta uyumaya başladı. Sırtında ki çantasına aldığı darbeyle kendini yerde yüzüstü yatarken buldu.

Korkudan kocaman açılmış gözleriyle etrafına bakındı. Stefan telaşla "Özür dilerim, iyi misin?" Kolundan tutup onu ayağa kaldırdı.

Aura yutkunarak "E-evet." Kekeleyerek konuştu. Hala uyku sersemiydi. Stefan camı kırılmış gözlüğü yerden alıp mahçup bir şekilde "Sanırım senin."

Aura, gözlüğünü alıp "Önemli değil alt tarafı etraftımı görmeden yürüyeceğim."

Stefan, mahçup ifadesiyle ona bakmaya devam ettiğinde Aura gülerek "Siktir et de sanki bana araba çarpmış gibi hissediyorum."

Stefan gözlüğü geri alıp deri ceketinin cebine koyarak "Sana yenisini alacağım. Bu arada ben Stefan okula yeni başladım." Elini uzattı.

Aura elimi sıkarak "Aura." Gözlerini kısarak ona bakıyordu. Hem uzağı hem de yakınını göremiyor du.

Stefan kolunu tutması için uzatarak "İstersen ilk seni sınıfına bırakayım, hangi derse gireceksin?"

Aura onun kolunu tutup umursamaz bir şekilde "Hiçbir fikrim yok." Stefan gülerek "Sanırım sabah insanı değilsin."

"Kesinlikle!" Esneyerek konuştu. Stefan onu kimya sınıfına bıraktıktan sonra dersi olan tarih sınıfına doğru yürüdü.

Aura öğlene kadar zar zor uykulu halinden kurtulmuş du, öğle arasında çimenlere oturmuş gözlerini kısmış etrafına bakıyordu.

Bonnie yanına oturup "Selam güzellik." Aura dudağının kenarında kurumuş salyasını silerek "Selam yavrum."

Bonnie merakla "Gözlüklerini yine evde mi unuttun?" Aura gülerek "Keşke unutsaydım, kırıldı."

"İyi olmuş çok eskimişlerdi, yenisi alma vaktin gelmişti." Aura iç çeyrek "Hala yep yenilerdi."

Bonnie gözlerini büyüterek "Yeniler miydi? İlkokuldan beri aynı gözlüğü takıyorsun!"

Aura dağılmış saçlarını toparlayarak "Ona gözüm gibi baktığım için yeni duruyordu." Bonnie ona gözleriyle sen ciddi misin? Dercesine bakarak "Daha dün kenarı kırıldı ama sen yara bandıyla birleştirip geri taktın."

Deniz Kızı 🌊 /DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin