Neler oluyor?

6K 293 224
                                    

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.❤🌊

İyi okumalar❤🌊

Düzenlenmiştir.

Geçmiş hiçbir zaman peşimizi bırakmaz. Nereye kaçarsan ya da saklanırsan saklan, her zaman bir adım önünde seni bekler.

Aura, terden sırılsıklam olmuş bir şekilde korkuyla uykusundan uyanıp hızlıca başının ucunda ki gece lambasını açtı.

Derin bir nefes alıp kollarını kendine sardı. Kendini teselli etmeye çalışarak "Geçti, geçti."

Sakinleşince ayağa kalkıp odasında ki banyoya doğru yürüyüp kendini soğuk bir duşun altına attı.

...

Stefan önünde uyuyan Aura'yı elinde ki kurşun kalemle dürttü. Aura, şişmiş gözleri, uykusuzluktan oluşan mor göz altlarıyla kafasını sırasında kaldırıp arkasına sinirle dönerek "Evet?"

Küfür etmemek için kendini çok zor tutuyordu. Stefan kaşlarını havaya kaldırıp "İki gündür hiç uyumamış gibi görünüyorsun."

Aura gördüğü kabuslardan dolayı sabahın dördünde kalkıyor geri yatamıyor du, okula gelince sırada uyuya kalıyordu.

Aura uyurken akmış salyasını elinin tersiyle silerek "Ne alakası var?" Stefan endişeli bir şekilde ona bakarak "İyi misin?"

Aura gözlerini zar zor açık tutarak "Mükemmelim." Alayla güldü. Stefan onu rahatsız etmemek için fazla sorgulamayarak "Okul çıkışı grill'e gelmek ister misin?"

Aura başını olumsuz anlamda sallayarak "Antremanım var." Stefan düşünceli bir şekilde "Öyle yemeği bizimle takılmak ister misin?"

Öğle aralarında Stefan, Elena, Caroline ve Bonnie beraber takılıyorlar dı. Aura tekrar başını olumsuz anlamda sallayarak "Kalsın."

Zilin sesiyle Aura yerinden kalkıp hızlıca sınıftan çıktı. Elena onun yerine oturup merakla "Ne konuştunuz?" Dedi.

"Bizimle takılmasını söyledim ama istemedi." Elena kaşlarını havaya kaldırıp "Şaşırmadım, o yüzmek dışında hiçbir şeyle ilgilenmez."

Stefan merakla "Hep böyle midir?" Elena omuzunu silkip "Sanırım."

Caroline sınıfa girip "Sen ve Aura bu gün aynı mı giyindiniz? Sırtından sen olduğunu sandım."

Elena kaşlarını havaya kaldırıp "Hiç dikkat etmedim."

Boyları ve saç renkleri aynı olduğu için ikisi sırtı dönük olduğu zaman çoğu kişi onları karıştırıyor.

Aura yüzme kıyafetleriyle pozisyonunu almıştı, koçun düdüğü ile havuza atlayıp yüzmeye başladı.

Koçu başlangıç noktasından elinde kronometre ile onu bekliyordu.

Aura yanına geldiğinde kronometreyi durdurup memnuniyetsiz bir yüz ifadesiyle "Aklın nerede?"

Aura sudan çıkıp "Üzgünüm iyi uy-" koçu gözlerini devirip "Bana bahane uydurma! En kısa zamanda kendini toparla yoksa milli takım hayalin sadece hayal olarak kalır."

Deniz Kızı 🌊 /DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin