İstanbul da kendi halinde yaşayan hayata ilk adımlarını atarken bile hayatının çoğu kısmında pürüzler olan bir insanım. Eskiden yani ben on beş yaşındayken hayatımda çok fazla kötü olaylar yaşadım bu yüzden tam o yıllarda intihar etme kararı almıştım fakat düşündüm ve madem hayat bana kötü oyunlar oynuyor o zaman ben de hayata ve insanlara kötü davranırım diye düşündüm ve vazgeçtim intihar etme düşüncesinden.
Sıradan olan ama kötü bir hayatı yaşıyordum on sekiz yaşında hayattan ümidini kesmiş bir insanım ama ne olursa olsun hep hayata karşı dimdik olmaya çalışan bir kızım.
Bugün pazartesiydi ve lanet okul günün ilk günüydü işte bu yüzden pazartesi günlerinden nefret ediyorum. Çok oyalanmadan biraz kahvaltı yaptıktan sonra üstümü giyinip banyoya giderek rutin işlerimi halletim çantamı ve telefonumu da alıp evden çıktım. Okula geldiğimde yakın arkadaşlarım olan betül damla ve ceyhana sarıldım onların da hayatları aşağı yukarı benimkiyle benzerdi ve biz beşimiz okulun belalıları gibiydik okula girdiğimiz dakika herkes kenara çekilir ve bizim önceden sınıflara girmemize izin verilirdi başta da dediğim gibi kötü bir insanım insanlara kötü davranıyorum çünkü iyi olunca üzülen ve kaybeden ben oluyorum.
Çok geçmeden sınıflara girdik ders coğrafyayı bu ders herkese uğraştırıcı gelse de bana kolay gelirdi o yüzden severdim bu dersi. Bir kaç dakika sonra Coğrafya hocası yani Eylül hoca geldi ve yanında kimsenin daha önce görmediği bir kız daha vardı kız tatlı görünüyordu "lanet olsun ne diyorum ben" dedim içimden ve düşüncelerime bir kenara bırakıp hocanın söylediklerine odaklandım.
Eylül Hoca: Çocuklar bu okulumuza yeni gelmiş olan arkadaşınız Zeynep,onunla iyi geçinin lütfen. dedi.Ve Zeynep'e dönerek "Zeynep sen de boş bulduğun bir yere otur kızım" dedi. Zeynep te tamam hocam teşekkür ederim diyerek sınıfta gözlerini gezdirdi.Burda sadece benim yanım boştu ve tam da tahmin ettiğim gibi yanıma geldi. Tanışmak amaçlı bana elini uzatmış ama ben insanları pek sevmediğim için bir de kötü biri olduğum için elini sıkmadım böyle yapmam onu üzmüş olacak ki yüzü düştü daha sonra ben de ona adımın Ceyda olduğunu söyledim böylece tanışmış olduk.
Nerden bilebilirdim ki bu yanım da oturan meleğin beni değiştirip iyi bir insan olmamı sağlayıp sonsuzum olacağını...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzum
Novela JuvenilHayatı boyunca hep kötü şeylerle karşılaştığı için artık kötü bir olan kız ve onun yanında melek gibi olan iki kızın birbirlerine olan aşklarını konu ediniyor