Sabah erken kalabilmek için alarmı kurmuştum. Alarm çaldığında bu sese lanet ederek kapattım alarmı kapattıktan sonra birinden mesaj geldi. Yerimden doğrularak telefonumu elime aldım ve gelen mesaja baktım. Mesajın Zeynepten geldiğini görünce gülümseyip mesaja baktım.
"İstersen buluşup okula birlikte gidebiliriz :) "
Eminim ki gözlerimde mükemmel bir parıltı belirmişti. Onu çok bekletmeden yanıtımı yazdım.
"Olur bana uyar :) " az önceki alarma sövüşümü umursamayarak yatağımdan kalktım banyoya gidip rutin işlerimi hallettim daha sonra adama girip saçlarımı düzleştirdim üstümü değiştirdikten sonra da yüzüme biraz renk vermek adına azcık makyaj yaptım kiraz kokulu parfümümü de sıktıktan sonra kahvaltı yapmak için aşağı indim. Buzdolabındaki bir kaç kahvaltılığı yemek masasına koyup güzelce karnımı doyurdum kahvaltım bittiğinde spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Zeynep'i arayıp nerede buluşacağımızı sordum o da bana sıklıkla gittiğim çok güzel bir kafeyi söyledi. Kısa sürede kafeye gelmiştim. O benden önce gelmiş ve beni beklediği için "İnşallah çok fazla bekletmemişimdir kahküllüm" diyerek ona sarıldım kokusu her zamanki gibi yine harikaydı.
Gülümsedi ve şirin sesiyle konuşmaya başladı "Yok bekletmedin ben de daha yeni gelmiştim güzelim." Gülümsedim ve yerime oturdum bir kaç dakika sonra garson geldi.
"Selam Ceyda ve yanındaki tatlı kız,ben menüleri şöyle bırakayım siz yemeklerinize karar verince beni çağırırsınız." diyip yanımızdan uzaklaştı. Yasemin'nin sevdiğim kıza tatlı kız demesi ne kadar kıskanmama ve sinirlenmeme neden olsa da gerginlik çıkarıp bu güzel günü berbat etmek istemiyordum. Biraz sonra yemeklerimize karar verip Yasemini yanımıza çağırmıştım.Siparişlerimiz verdikten sonra Zeynep'le sohbet etmeye başladık çok geçmeden yemeklerimiz gelmişti ben yeni yemek yediğim için sadece sıcak çikolata içecektim.Sohbet ederek yemeklerimizi bitirmiştik. Okul saati yaklaştığı için okula doğru yürümeye başladık.Çok geçmeden okula geldik.Kaşar Berra Zeynep'e bakıp pis pis sırıtıyordu ama bu Berra altında bir halt yatmadan sevmediği insanlara sırıtmazdı kesin yine Zeynep'e zarar verecekti ve ben bu sefer onun yaşamasına izin verneyecektim.Zeynep Berra'nın ona olan bakışlarından korkmuş gibi hem titriyor hem de yutkunuyordu bu kızı bu hale getirdiği için o pisliğe günlerce işkence edip yavaş yavaş ölmesini zevkle izleyecektim.Zeynep'in daha fazla korkmaması için elini tuttum ve kulağına doğru yaklaşarak konuştum "Merak etme sana benim yanımdayken zarar veremez güven bana kahküllü." kendini kısa sürede toparlayarak gülümseyip teşekkür etti. Bir kaç dakika sonra Betül,Damla ve Ceyhan'ı görüp yanlarına gittik biraz sohbet ettikten sonra lanet olası zil çalmıştı bile.
Ders matematikti ve ben bu dersten oldum olası hep nefret ederdim bu yüzden dersi umursamayıp Zeynep'i izlemeye karar verdim.Bir insan ders dinlerken bile bu kadar güzel olur bilmiyorum sadece Zeynep bu konuda yetenekliydi o mükemmel resmen kusursuz yaratılmıştı.Onu izlerken bir yanda da Berra pisliğine bakıyordum her adımını takip ediyordum çünkü Zeynep'e bir şey yapmasından endişeleniyordum ve pislik Berra hala Zeynep'e bakıp pis pis sırıtıyordu o an kafasını bedeninden ayırmak için çeşitli planlar yapıyordum aklımdan.Ben bunları düşünürken Zeynep'e bana dönerek konuşmaya başladı "Sen dersi dinlemiyor musun?" azcık sırıtarak cevap verdim "Matematiği itici buluyorum bana göre bir ders değil o yüzden de dinlemeye gerek duymuyorum" dedim rahatça.
Yüzüme garip garip bakarak "Ama bundan bir sınav olacağını da biliyorsundur heralde dimi?" dedi şaşkın bir şekilde.Ben rahatça "Evet biliyorum ama sevmediğim şeyi dinlemek canımı sıkıyor o yüzden uğraşamam." dedi o da peki sen bilirsin deyip konuyu uzatmadı.Bir kaç dersimizin boş olduğunu öğrendik ve gidip müdür yardımcısından eve gitmek için izin aldık. İzin verdiği için mutluyduk ve sınıfça okuldan kurtulmuştuk.Daha saat bir olduğu için Zeynep'le sinemaya gitme kararı aldık.Korku filmi seçmiştim çünkü Zeynep'in her korktuğunda bana sarılmasını istiyordum ve öyle de olmuştu her korktuğu sahnede başını omzuma koyup sarıldı.Ama bu kızın bu kadar tatlı olması beni deli edebilirdi.Ben de o korkmasın diye kollarımı ona sarmıştım.Eskiden böyle çiftler görsem "Iyy şunların haline bir bak" derdim fakat Zeynep gibi bir melek hayatıma girip beni fazlasıyla değiştirmişti.Onun hayatımda olması beni iyi hissettiriyordu eski kötü hayatımı onunla birlikte unutuyordum bu yüzden ona hep minnettar kalacağım.
Bir saat sonra film bitmiş ve biz de sinemadan çıkmıştık. Zeynep teyzesine gideceğini söyleyip bana sarılıp gitmişti.Ben de otobüse binip biraz sonra da eve varmıştım.Bu güzel günü düşünerek uyuklamaya başlamıştım.
Zeynep'in ağzından:
Hava biraz da olsa kararmıştı ve ben bu lanet ara sokaklardan teyzemin evine ulaşmaya çalışıyordum normalde çokta olmasa da bir kaç insan olurdu burda fakat şuan sadece ben vardım.Korkuyordum sonuçta bir ara sokaktaydım burda başıma herşey gelebilirdi.Bunları düşünmemeye çalışarak yürümeye devam ettim.Birkaç saniye sonra arkamdan birini geldiğini anlayıp güvende olduğumu hissettim ve korkum geçti fakat o kişi adımlarını benim adımlarımı hızlandırdığım gibi hızlandırıyordu ve bu benim yeniden korkmama neden oluyordu.Bir kaç saniye sonra ağzımda bir baskı hissettim ve beni tutan birini bulanık olsa da görmüştüm fakat kısa bir süre sonra bayılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzum
Fiksi RemajaHayatı boyunca hep kötü şeylerle karşılaştığı için artık kötü bir olan kız ve onun yanında melek gibi olan iki kızın birbirlerine olan aşklarını konu ediniyor