Prima zi la facultate

13K 363 34
                                    

Este luni.  10 septembrie.  Începutul unui an nou cu învățat.  Eu sunt Alessia și am 20 de ani.  Dar nu prea va amestec cu cine sunt.  Mã imbrac într-o bluză neagră pe care scrie,,  I like you " și o pereche de blugi albaștri închiși.  Văd că fratele meu nu este acasă,  asa ca imi iau rucsacul și plec. 
La școală dau de gasca de badboy a școlii.  Nu prea o am cu problemele de genul asta așa ca plec . 
X: cine e ea? 
Y: e....  Alessia,  tocilara....
Eu: nu sunt tocilara. 
Am spus în șoaptă dar se pare ca atunci au trecut pe lângă mine. Daca va intrebati..... fratele meu este în acel grup.  El este Hoseok.  E cel mai de treabă din grup.
Hs: de când ma ocolești soro? 
Eu: sa ne gândim....  De mult. 
Yg: eu sunt Yoongi. 
Eu: Nu imi pasa.
Și am plecat fără sa ma uit în spate.  Eram în întârziere.  Ma duc sa imi iau cărțile din dulap și când îl închid Maria imi sare în brațe de bucurie.  Ea este cea mai bună prietenă a mea,  la fel și Karina. 
Mr: ai avut o discuție cu gasca? 
Eu: doar îi stii...
Kr: am venit si eu.... 
Mr: nu facem prima oră!!!
Eu: pe naiba....
Hs: vorbește frumos.... 
Kr: de ce nu dispari din viața ei? 
Eu: dacă dispare....  Nu mai are cine sa ma chinuie...  Deci...  Dispari o dată! 
Yg: calmează-te scumpete... 
Eu: zii Andreei scumpete!  Nu mie! 
Andreea este fata care m-a trădat în momentul în care a zis ca sunt o tocilara numai pentru ca citesc și port ochelari. 
Ar: ce e cu mine? 
Yg: vorbeam cu Alessia despre ceva și din greșeală am zis numele tău..
Ea a început sa planga când m-a văzut. 
Finalul orelor
S-au terminat orele.  Trebuie sa ma vad cu Mark.  El e cel mai bun prieten al meu dintre băieți.  Mai bine zis singurul.  Ne vedeam în fata unui restaurant care imi place mie foarte mult. 
Mk:aici sunt!
Eu: ce ma bucur sa te revad! 
Mk: și eu.  Unde mergem azi? 
Eu: hmmm...  Nu St...
X: hai sa intram pentru o pizza.  Ce ziceti? 
Eu: Mark...  Hai sa plecam mai repede de aici..  Te rog! 
Mk: dar vreau sa mananc aici! 
Eu: Mark!  E fratele meu cu gasca lui acolo și nu.... 
Jk: eu sunt Jungkook si azi stai cu noi Alessia! 
Mk: cine a zis asta? 
Eu: adevarat!  Cine? 
Jk: Jimin,  Jin,  Hoseok,  eu si Taehyung. 
Eu: sunt moartă. 
Mk: vin si eu! 
Eu: te rooog!!! 
Jk: mișcați! 
Eu: yeeey!  Multumesc! 
X: nu vrei sa ne cunosti? 
Eu: ba da... ,,  zic cu jumătate de gura"
Jm: eu sunt Jimin,  am 23 de ani. 
Th: eu sunt Taehyung,  am 23 de ani.
Yg: eu sunt Yoongi,  am 25 de ani. 
Jn: eu sunt Jin,  am 26 de ani. 
Nj: eu sunt Nam Joon,  am 25 de ani. 
Jk: eu sunt Jungkook și am 21 de ani. 
Eu: dacă nu ma cunoasteti,  eu sunt Jung Alessia și am 20 de ani. 
Mk: eu ma prezint acum.  Eu sunt Mark și am 25 de ani. 
Eu: Ok.  Acum putem pleca? 
Jm: nope.
Seara
Toată ziua am stat cu cei 7, și sunt chiar de treabă,  înafara de Jungkook și Jin.  Acum merg acasă împreună cu Hoseok. 
Hs: care crezi ca este cel mai enervant din grup? 
Eu: Jimin
Hs: draguț? 
Eu: Taehyung.
Hs: stresant?
Eu: tu!!!
Hs: esti rea!  Cel mai....  Sexy?
Eu: nu este unul! 
Vai!!!  De ce am spus asta?  Cel mai sexy este Jin!!
Hs: dar ...  De care iti place cel mai mult? 
Eu: dacă o luam după standardele mele,  ar fi Yoongi,  dar de data asta imi place mai mult de Jungkook.  Nu râde! 
Hs: ooooo!  Apăi îi serioasa treaba! 
Eu: ba nu. 
Ajungem acasă sa și mă duc direct în camera mea unde imi arunc ghiozdanul pe pat,  ma schimb și mă culc. 
Dimineata
Este abea a doua zi de școală și nu am chef deloc de ea!!! 
Hs: dacă nu cobori în 5 minute jos,  mergi la școală. 
Eu: adică azi nu merg? 
Hs: Jimin vrea sa te duca sa ii dai meditații surorii lui.  Deși esti mai mică de cât ea. 
Eu: ce fel de meditații? 
Hs: de croitorie. 
Eu: desigur.
Jm: Misca!  Nu am toată ziua!
Eu: ok
Acasă la Jimin
Jh: Buna!  Eu sunt Park Jihyun!
Eu: Buna,  sunt Alessia.
Era cu Jungkook si Jimin.  Cand baietii au dat sa place,  Jungkook m-a pupat pe obraz.  Jihyun  se uita foarte urat la mine.  Cand baietii au plecat,  ea a inceput sa faca fite. 
Jh: de ce te-a pupat?  Esti o straina!  Nu te compari cu mine!  Eu sunt sora lui Jimin!  Nimeni nu si-ar dori sa fie sora cu Hoseok!  Vezi ca tu faci numai ce vreau eu!
Dupa toate cele zise ma plesneste. Dintr-o data cineva a intrat in casa.  Era chair Jungkook.  Ea a inceput sa planga fara sa ii face nimic. 
Jk: ce s-a intamplat?  De ce plangi Jihyun?
Jh: a tipat la mine si a inceput sa ma pocneasca dupa ce ati plecat pe faza ca tu o iubesti si eu nu voi putea deveni creatore de moda. 
Jungkook m-a vazut rosie pe obrazul drept,  dar in forma de palma. 
Jk: de ce ai o plama pe fata?
Eu:.........
Jk: nu repet de doua ori!
Jh: s-a pocnit singura ca sa se  dea o victima
Hs: am vazut totul!  Eram aici dupa usa!  Soro esti bine? 
Eu: nu pot sa cred ca incepeam sa il plac!,, zic in soapta "
Jk: ma placi? 
Jh: pot purata o discutie cu Hoseok?
Eu: eu ori cum plecam! 
In timp ce mergeam spre casa ma gandeam sa iau ceva dulce. 
Hoseok pov.
De ce asta vrea sa vorbeasca cu mine?  Pentru ce i-a facut Alessiei nu cred ca mai devine creaotoare de moda.
Jh: daca spui cuiva ce s-a intamplat mainainte,  sora ta nu va mai avea viitor!  De si...  Nici nu are unul
Eu: n-are dreptul sa il placa?  Tu ce nu ai inteles cand ti-a zis ca va-ti  despartiti? 
Jh: a facut chestia aia ca sa ma faca geloasa!  Sunt sigura!
Sa o faca geloasa pe ma-sa!
Jungkook
Nu pot crede!  Ea ma place!  Si eu o plac!  Dar sa ii zic?  O urmaresc pana cand intra intr-un magazin.  Cand iese o vad cu ala.....  Parca....  Mark?  Da!  Mark!  Sunt foarte apropiati. 
Eu: Ale! 
As: Mark...  Hai sa ne grabim
Mk: vreau sa iti zic ceva Alessia! 
As: ce s-a intamplat? 
Mk: te plac! 
As: si eu...  Dar ca pe..
Mk: nu!  Eu te iubesc!
As:......
Scuzati greselile gramaticale! 

 Scuzati greselile gramaticale! 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Am nevoie de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum