Cand ne-am despartit din sarut presimteam ca cineva se holba la noi. M-am intors si ghiciti cine era .... perfectul nostru Jungkook .... ma uit la el o bucata de timp . Era nervos.
Jk: pentru el deci?
Ale: si tu pentru ea!
Eu: ce se intampla dracului aici?
Jk: esti mort Mark Tuan!
Eu: in visele tale sunt mort Jungkook !
Dupa ce ii spun asta imi da un pumn in fata de imi sparge buza. Asta chiar vrea bataie . Daca asta vrea asta primeste .
Eu: deci asa jucam.
Ale: calmati-va! Va rog calmati-va!
Alessia pov.
Regrete . Numai regrete . Sunt cu Mark , Jungkook il bate dar daca eram cu Jungkook stiam ca o sa regret nespus . Cand am vazut ce a facut Jugkook imi venea sa il bat cu mana mea. Acum plang pentru ca vreau sa mor dar nu o fac. In filme genul asta de lucruri sunt palpitante dar in viata reala..... le regreti . Baietii se tot bateau. La un moment dat ma pun in fata lui Jungkook ca sa nu il loveasca pe Mark. Fara sa isi dea seama ma loveste pe mine. Nu ...... ma simnt prea bine ........
Jungkook pov.
Ma enerveaza la culme Mark asta! O sa il farm in bataie. Dar...... am lovit-o pe Alessia in loc sa il lovesc pe Mark..... ea cade pe jos . I-am dat in fata . Is un idiot!!!!!! Vreau sa vad ce are dar Mark ma impinge . I-au telefonul ca sa sun la salvare dar ea se trezeste ! Ce bine !!!! Nu puteam trai cu gandul ca am omorat-o pe fata de care imi place. Imi cer intruna scuze. Ai ma! Pleaca! Sa mor eu ca ma stradui pe degeaba. Lasa lasa sa vad maine in clasa cine o mai apara. Maine .... va deveni a mea.
Intru inapoi in local si baietii tipau la Jehyun.
Eu: ce s-a intamplat?
Jh: zic ca eu te-am obligat....
Jm: taci soro! M-ai dezamagit.....
Jh: frate ! Te rog nu!!! Nu vreau sa ies din acest grup !!!!
Jn: doar pentru ca o urasti nu inseamna ca trebuia sa o faci curva! Cum ai putut sa te dai la Mark apoi sa zici ca esti libera???
Eu: te-ai dat la el ? Si ce ti-a zis?
Jh: daca ii dau numarul meu de telefon.
Eu: decii.... intr-un fel ne-am despartit?
Jh: da!
In acel moment imi suna telefonul . Era un numar necunoscut :
Convorbire telefonica
Eu: buna ziu! Cine este la telefon?
Ls: Hey!!! Sunt eu ! Lisa ! Nu iti e dor...
Eu: lisaaaaa!!!! Ce dor imi e de tine !! Cum e in Europa?
Ls: super!!! Bai! O mai stii pe aia Alessia ?
Eu: da! Ce e cu ea?
Ls: pleaca ! Ieeeeeei !!!!
Eu: wait! Pleaca?
Ls: nu imi zi ca iti place de ea! Aoleu!!! Sorry ! Nu am vrut sa fiu rea !! Stii ca nu o detest...
Eu: unde pleaca Lisa?
Ls: vine in Europa .... impreuna cu cantaretul meu preferat ....
Eu: vine cu Mark? Vai .... acum chiar ca ajunge in spital.
Ls: ce ?
Eu : nik. Lisa ... eu te las... vorbim mai tarziu..... Bye
Ls: ok. Bye!
Convorbire telefonica incheiata
Nu imi vine sa cred ca m-a sunat Lisa! Vai.... ce fals am fost! Trebuie sa ii zic ca o plac ! Nu pot renunta la ea ! O iubesc! Valeu!!! Jimin!!! Help!
Eu: jiiiimiiiin !!!! Ajutor!
Jm: ce?
Eu: plac o fata ! Cum sa ii zic?
Jm: am.... nu stiu.
Dupa 5 ore
Ce repede a trecut timpul. Jimin mi-a dat sfaturi foarte faine. Acum ma duc sa ii zic. Ajung la ea la casa . Bat de 8 ori dar nu raspunde. Ce dracului face!!!! Usa se deschide incet . In prag era Mark intr-un halat alb.
Mk: ce faci aici?
Eu: unde e Alessia?
Mk: e in camera.
Eu: cumva ati facut.....
Ale: ce naibii ai in cap dobitocule?
Mk: nu am facut-o ! Acum am iesit din dus. De aceea sunt in halat.
Eu: vreau sa vorbesc cu Alessia te rog!
Ale: acum vin....
CITEȘTI
Am nevoie de tine
RandomEste povestea unei fete din Coreea, retrasă, isteață, draguta și grea de convins când nu vrea. Aceasta da de badboy-ul Facultății Jungkook. Dacă vreti sa stiti ce urmează cititi.