Ale: c-c-cine esti?
Js: eu sunt Jeckson . Iar tu esti Alessia , Prietena lui Mark . Asa-i?
Ale: aaaaa . Tu esti cel care ma duce azi la Mark.
Eu: de ce dracului trebuie dusa la Mark?
Alessia pov.
Ce ii pasa lui de ce fac eu.... de ce face in asa fel sa nu il uit. De ce ? De ce m-a facut sa ma indragostesc de el ?
Eu: e cel mai bun prieten al meu ! Mark nu m-ar rani ! Dar tu m-ai ranit !
Jk: ce tot spui acolo?
Eu: dupa ce m-a pocnit Jehyun nu a zis nimic si tot ai crezut-o !
Jk: dar stiu tot ! Ea te-a plesnit ! Ea s-a comportat ca o curva cu tine!
Eu: a-a-atunci de ce esti cu ea?
Dupa ce mi-ai facut sa am speranta ma faci sa sufar.... regret totul.
Jk: nu am vrut sa te raneasc !
Eu: cum sa ma raneasti ? Deja ai facut-o !
Jk: cum adica deja am facut-o ?
Js: putem pleca ? Mark m-a sunat de 14 ori deja !
Eu: ok. Hai sa mergem.
Js: in sfarsit!!!! Hai. Pa !
Jk, Jh: Bye....
In momentul aceasta imi dau seama de multe lucruri . Dar nu vreau sa ma gandesc la ele acum..... Sunt si bucuroasa si trista dar intre timp si nervoasa. Bucuroasa pentru ca m-am impacat cu Andre , trista pentru ca Jungkook e cu Jehyun si nervoasa pentru ca ea se foloseste de el.
Js: tu! Mai traiesti?
Eu: ha? Ce? Da! Mai traiesc ! Scuze ... ma gandeam la alt ceva.
Js: ok.
Eu: jackson , tie ti-a placut vreodata de o persoana luata?
Js: da .... si inca imi place de ea.... dar o plac multi baieti ......
Eu: cine e acea fata ?
Js: de ce intrebi?
Eu: doar asa .... dar.... stii cumva daca ....
Js: am ajuns ! Coboara ! Pa.
Eu: a. Ok. Bye
Intru in restaurantul din fata mea . La o masa se afla Mark imbracat la costum . Totul era foarte elegant . Oare .... nu nu nu ! E prietenul tau!
Mk: hey!
Eu: buna!
Mk: ia loc !
Eu: multumesc ! Dar .... de ce ai vrut sa ma imbrac asa si de ce e asa elegant aici? Asta e loc pentru intalniri .
Asa sunt eu imbracataNu stiu pentru voi dar cred ca sunt prea eleganta. Eu urasc richile .
Mk: mai stii ziua in care ti-am prezentat baietii din Mosta X ?
Eu: da! De ce?
Mk: wonhoo e aici.
Eu: serios??
Mk: da...
Eu: aoleu!!!!!
Mk: ce?
Eu: asta nu e piesa hard carry?????
Mk: ba da! Si ce ?
Eu: a dor piesa asta !
Mk: vreau sa te intreb ceva !
Eu: ce e ?
Mk: eu te plac! Nu glumeac acum !
Eu: offfffff. Si eu te plac ! Dar tin mai mult la Jungkook. Imi pare rau.
Mk: nu ii nimic.
X: ce cauti aici fetito?
Eu: c-c-ce cauti aici?????
X: am venit sa te iau!
Eu: u-u-unde?
X: in Japonia!
Eu: nu pot!
Mk: e o mare ocazie ! Dar cine esti tu?
Eu: nu pot zice..... accept. Ne vedem afara.
X: ok. Repede. Stii ca nu imi place sa astepte.---------------------------------------------------------
Salutare tuturor!!!! Stiu ca am postat mai repede dar nu prea am avut ce face si am hotarat sa poatez acest capitol! Doua personaje noi! Oare cine e aceasta persoana . Sa speram ca Alessia nu va pleca. Va pup ..
CITEȘTI
Am nevoie de tine
RandomEste povestea unei fete din Coreea, retrasă, isteață, draguta și grea de convins când nu vrea. Aceasta da de badboy-ul Facultății Jungkook. Dacă vreti sa stiti ce urmează cititi.