ziua perfecta

2K 79 7
                                    

E foarte greu sa ii impac pe astia acum. Dar nici nu pot sa ii fortez.
Andre: tu! Nu m-ai auzi? Trebuie sa plecam
Eu: ok
Iesim din spital. Afara ne astepta Yoongi cu Lisa. Erau in masina.
Andre: EU NU URC CU AIA IN MASINA!
Eu: apai mergi cu Mark si Bambam?
Andre: iti bati joc de mine?
Eu: nu stiu....
Andre: urca o data si taci.
Cand am intrat in masina Lisa a iesit si cand a dat Andreea sa intre aceasta a luat-o de brat si o ducea nu stiu unde.
Eu: Yoongi! Ce face aia?
Yg: nu stiu. Dar nu ma bag...
Eu: tu nu o m-ai iubesti?
Yg: nu! O urasc!
Eu: Yoongi? De ce Lisa e patata pe bluza cu ceva rosu?
Yoongi imediat intoarce capul speriat si coboara din masina. Din fericire aud conversatia.
Yg: ce i-ai facut?
Ls: am facut ceea ce isi dorea! Am intrebat-o care este dorinta ei. Si a zis ca isi doreste sa moara. Asa ca.... am gasit o sticla sparta pe jos si am lovit-o tot corpul cu ea.
Yg: tu esti proasta sau te faci?
Ls: dar.. ea ce conteaza! Tu nu o iubesti! Nimeni nu o face!
Yg: sa mori tu! Eu o iubesc! E invers Lisa! Toata lumea o iubeste! Dar tu fiind preocupata de cat de admirata erai in facultate ai uitat ca roata se intoarce! O terminam aici Lisa! Ma despart de tine!
Ls: ok.... o sa vezi ce bucuroasa e acum ca ai spus tot ce simti in realitate pentru ea.
Andre: chiar ..... ma m-ai iubesti?
Yg: esti in viata? E imposibil!
Lisa: doar am trantit-o pe sticla! Nu as fi in stare sa o omor! Acum mi-am dat seama cat de mult te iubeste! A zis ca ar dori sa moara pentru ca nu o m-ai iubesti.
Yg: ...... imi pare rau Andre! Eu chiar te iubesc!
Eu: dar... ce ati facut voi doi in camera?
Yg: nu eram eu cu ea. Eram cu Tea care ma gadila.
Eu: si .... cu cererea?
Ls: am anulat pentru ca el vrea asta cu Andreea.
Eu: ok. Hai acasa.
Peste 2 ani
Timpul a trecut foarte repede! Azi este ziua mea. Ma trezesc langa Jungkookie care e al doilea care imi zice ,, la multi ani" . Prima a fost Andreea. A venit la noi in camera la ora 00:00 sa imi ureze. E o nebuna.
Jk: si... ce vrea iubita mea sa faca azi?
Eu: sa mearga la o inghetata cu prieteni.
Jk: inregula. Stiu un loc frumos pentru asta. Imbracate frumos. Plecam in 10 minute.
Eu: dar cat e ceasul?
Jk: 15:30.
Eu: wow!
Ma imbrac intr-o rochie rosie pana la genunchi, cu un palton si o pereche de pantofi negri. Cobor jos unde ma asteptau toti. Jimin si Jungkook se uitau ca si cum ai vazut raiul.
Jm: wow! Esti superba!
Eu: multumesc Jimin.
Jk: am cea mai frumoasa iubita!
Eu: si eu cel mai frumos iubit.
Plec de acasa. Cam dupa 15 minute ajungem la un local. Pe usa scria ,, inchiriat ". Intram inauntru. Acolo imi vad toti prieteni si familia.
Hs: La multi ani soro!
Th: hai sa jucam ceva! Vreti?
Eu: ok. Hai sa jucam adevar sau provocare. Daca vreti...
Toti: da!
Ne strangem intr-un cer. Eu stau intre Jungkookie si Mark. Urat!
Mark isi tot plimba mana pe piciorul meu. La un moment data eu ii dau peste mana si se opreste. Am inceput sa rad cand am vazut langa cine statea Andreea. Era intre Yoongi si Bambam. Karina era intre Namjoon si cine credeti..... Sehun.
Eu: cine e primul??
Bb: eu!!!!
Eu: ok. Cu-i ii spui?
Bb: hm... Karinei.
Kari: provocare
Bb: te provoc sa bei trei pahare de soju!
Sh: e putim.
Bb: na. Ea e fata.
Kari: inregula.
Bambam pleaca dupa cele 3 pahare cu soju. Cand vine i le da Karinei care le bea imediat.
Kari: acum eu. Alessia.
Eu: ce? Eu? Inregula. Adevar!
Kari: fricoasa ce esti! E adevarat ca... il m-ai placi pe Mark?
Toti se uitau la mine. Mark zambea increzator dar raspunsul meu va conta daca ii da jos zambetul sau nu..
Eu: nu stiu.. ca prieten da dar ca iubit isi poate face vize.
Kari: esti rea!
Eu: stiu! Acum eu aleg. Jungkookie!
Jk: da baby?
Eu: o sa fie urat pentru tine..
Jk: aleg provocare. Nu mor de la una.
Eu: ok. Te provoc sa nu imi m-ai spui pe porecle. Doar Ale sau Alessia.
Jk: bun! Asta ma va omora. Cat timp?
Eu: toata petrecerea!
Jk: ok... eu?
Toti: da!
Jk: Andreea!
Andre: da Jungkook? E provocare
Jk: te provoc sa il saruti pe .... Bambam
Andre: tu vrei sa ma omoare Yoongi?
Jk: nu! Dar vreau sa vad asta
Bb: eu is deacord
Yg: eu nu! Vrea pedeapsa!
Jk: ok... pedeapsa e sa ii spuna lui Namjoon ca il iubeste.
Nj: te bat Jungkook!
Kari: eu nu ma supar.
Andre: te iubesc Namjoon. Gata am zis.
Nj: chiar ma iubesti?
Isi bate joc de ea??? Cat de rau poate fi?
Andre: Lisa!
Ls: provocare
Andre: te provoc sa o chemi pe sora ta  Suran si sa ii spui sa Jungkook o place!
Jk: de ce eu?
Andre: ca pedeapsa!
Ls: o sun acum.
Convorbire telefonica
Ls: buna soro!
,, era dat pe spiker asa ca auzim toti ce vorbesc"
Sr: da surioara?
Ls: doresc sa vi la o petrecere! Si inainte sa spui ceva... aici este si .... scuze yoongi... ,, spune in soapta" se afla Min Yoongi din bts! Daca nu ma crezi imi fac o poza cu el si Hoseok!
Sr: stai ca ajung in 5 minute
Convorbire telefonica incheiata
Asta a fost asa tare! Ajunse si Suran. Sora mai mare a Lisei. Se uita la Hoseok de parca a vazut ceva incredibil si care nu la m-ai vazut nimeni. Era tarziu asa ca parasesc petrecerea si ma duc sa dorm. Cand intru in camera il vad pe Jungkook inbracat la costum si o cutiuta rosie in mana dreapta. Ma apropii incet de el si acesta se pune intr-un genunchi.
Jk: Jeong Alessia! Imi faci ocazia de a fi cel mai fericit om de pe pamant?
Eu: da kookie! Da!
Jk: te iubesc foarte mult iubito!
Eu: si eu scumpule!
Azi este o perfecta! Si de acum in colo numai zile perfecte o sa fie. Este cel mai frumos cadou de ziua mea! Nu as dori sa se termine acest moment niciodata! Ne schimbam amandoi si ne  punem in pat ca sa ne culcam.
Jk: noapte buna ingeras!
Eu: noapte buna iupuras!
Jk: te iubesc!
Eu: si eu te iubesc!

 Jk: noapte buna ingeras! Eu: noapte buna iupuras! Jk: te iubesc! Eu: si eu te iubesc!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Am nevoie de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum