Dupa ce terminam de mancat Rap Monster ma cheama pana la el. Ma duc sa vad ce doreste dar nu era singur. Langa el era David si baiatul ala de care am dat la scoala.
Dv: hi! Ce faci Ale?
Eu: buna. Bine. Tu?
Sh: ai ma. Eu sunt Sehun. Ma bucur sa te cunosc insfarsit Alessia.
Eu: a. Scuze. Si eu ma bucur sa te cunosc Sehun. Dar..... de ce ati venit?
Dv: pentru ca seful meu te vrea in echipa lui de politisti. In grupul in care vei fi o sa iti faci multi prieteni sau poate si un iubit....
Sh: yaaah! Ce nu intelegi ca e cu Jungkook ala. Ca daca era singura o vroiam si eu.
Eu: opritiva acum!
Jk: nici nu o atingeti!
Dv: calmeaza-te kookie.
Jk: cum sa ma calmez? Chiar daca o sa lucrati impreuna si esti prieten cu ea tot dusmani ramanem David!
Eu: stati stati stati! Sunteti dusmani????
Jk: da!
Dv: da!
Sh: sunteti ciudati baieti!
Eu: stiu!
Sh: a. Alessia ..... ai vre-o prietena Karina???
Eu: da!
Kr: fraaaaaateeee!!!!!!!! Ai venit!!!!!!
Sh: soroooooo!!!!!!! De cand nu te-am m-ai vazut!!!!!!!
Kr: hai sa iti prezint prieteni mei! Ea e Alessia , el kookie sau Jungkook, asta e iubitul meu Namjoon sau rap monster.
Andre: m-ai incet! Uni vor sa doarma!
Eu: trezestete tu! Ca nu ai facut treaba aseara!
Andre: de unde stii????
Eu: am fost la tine in camera la 1 a.m pentru a vedea ce faci!
Kr: taceti o data si las-o sa doarma.
Andre: ok
Eu: ok
Sh: m-ai ai sa imi prezinti persoane?
Kr: da! Multe!
Jungkook pov.
Nu am de gand sa o las pe iubita mea cu el! Sehun , Karina , Alessia si Namjoon s-au dus in bucatarie si am ramas cu David....
Dv: Alessia e draguta!
Eu: ti-am m-ai zis de multe ori ALESSIA E AMEA!
Dv: o pot face a mea doar trebuie sa va despart ceea ce e usor! Ma duc pana in bucatarie vreau niste apa.
Jk: enervantule!
David pov.
Ma duc in bucatarie la Alessia ca sa o chem in camera ei sa ii spun ceva de ,, lucru "
Eu: Alessia, hai in camera la tine ca sa iti spun despre ce avem de facut in misiune.
Ale: dasigur. O sa ma intorc Kari.
Kr: inregula.
Uracam sus in camera la ea. Jos pe parchet in fata usii vad cheia de la camera ei . O i-au pe ascuns si o pun in buzunar. Cand intram in camera eu inchid usa apoi o incui cu cheia. Ea nu is daduse seama ca am facut asta ceea ce era m-ai bine.
Ale: deci.... ce misiune avem?
Eu: misiunea este ca .... trebuie sa te prefaci ca esti cu mine si sa aparam reputatia celor din trupa.
Ale: nu! Nu imi pasa! Nu vreau sa ma prefac ca sunt cu tine! Eu am pe kookie si doar pe el il...
Inainte sa termine propozitea o sarut. Tot incerca sa scape dar in zadar. Nu ii dadeam drumul. Se aud niste strigate din fata usi.
X: Alessia?
Ma dau un pas in spate care ma desparte din sarut. Usa fiind incuiata nu puteam sti cine e si nici el nu putea sti ce am facut.
Dv: sper ca ti-a placut...
Ale: NU! Vreau sa imi dau imediat demisia daca ai de gand sa imi faci asta!
Ma duc spre usa si o descui. In fata ei era Jungkook. Se uita urat la mine, chiar foarte urat.
Jk: iubi... ti-a facut ceva?
Dv: da! I-am facut! Am sarutat-o si a aceptat!
Jk: alessia? E adevarat?
Ale: nu! Kookie nu e adevarat! Dar... e parte dintr-o misiune.... ca sa iti apar tie reputatia trebuie sa stau cu el si sa ma prefac ca sunt cu el...
Jk: nu! In niciun caz! Nu imi pasa de reputatia mea! Mie imi pasa de tine.
Ale: scuze kookie dar... pentru binele tau fac asta ....
Jk: nu imi zi!
Ale: vreau sa ne despartim...
Jk: am zis sa nu imi zici! Tu ce nu imtelegi? Imediat pot renunta la trupa si sa ramanem doar noi doi!
Ale: pantru asta nu m-ai vreau. I-i-i-imi pare rau Jugkook.
Nu pot sa cred ca planul meu a functionat! Acum trebuie sa o fac sa fie cu mine.
Alessia pov.
Cand i-am zis acele cuvinte lui Jungkook ochii au inceput sa fie plini cu lacrimi. Ma duc la David si il i-au de mana incolocindumi degetele cu ale lui. Plec fara sa ma uit in spate la Jugkook. Misiune nenorocita! Nu imi doream asta , nu imi doream ca Jungkook sa nu m-ai fie in trupa dar... nici sa ma despart de el.
Jungkook pov.
Nu cred ca a reusit! Nu poate fi real! Ea e amea! Handicapatul naibii. Nu poate sa fie real ceea ce s-a intamplat acum! Nu s-a despartit de mine si acum e cu el...
Dupa o luna
A trecut o luna de cand alessia s-a despartit de mine. Nu am m-ai mers la concerte impreuna cu baietii nu am m-ai iesit din camera si nici nu am m-ai mancat. Imi e dor de ea. A. Si am uitat sa va zic ... toate fetele au plecat. Toti 3 adica eu yoongi si monie suntem in depresie. Ziua Andreei nu am m-ai sarbatorit-o si Tae nu i-a zis ca sunt frati. Din cate stiu ea a plecat in Romania si asta la deprimat si pe el.
Yg: Jungkook..... am o veste buna.... cred...
Eu: ia zi....
Yg: a venit Alessia. E jos.
Eu: nu poate fi adevarat! Ma minti! Asa-i?
Yg: nu...
Eu: Aleeeee
Descui usa si ies din camera in cea m-ai mare viteza. Chair e ea! O vad dupa o luna. Era cu Andreea si Karina. Eram asa fericit sa o revad. Am inceput sa plang. Nu m-ai vreau sa o pierd.
CITEȘTI
Am nevoie de tine
RandomEste povestea unei fete din Coreea, retrasă, isteață, draguta și grea de convins când nu vrea. Aceasta da de badboy-ul Facultății Jungkook. Dacă vreti sa stiti ce urmează cititi.