cine e el??

2.4K 90 4
                                    

In momentul cand aceea persoana a zis ,, te iubesc " m-au luat fiorii. Oare il insela pe Yoongi? Sau poate e  fratele ei  de la parintii ei adoptivi. I-au telefonul repede si il sun pe Mike, ,,fratele" Andreei.
Convorbire telefonica
Eu: buna Mike! Sunt eu Alessia!
Mi: hi! Ce s-a intamplat Ale?
Eu: vrei ca Andreea sa se intoarca in Romania?
Mi: aaaaa. Ti-a zis?
Eu: sa zicem ca cu mine ai vorbit. Ea doarme.
Mi: a. Ok! Dar.... doarme cu cineva?
Eu: am gura inchisa! Nu zic!
Mi: e cu Suga! Asa-i?
Eu: MIN YOONGI!
Mi: ok! Min yoongi.
Eu: dar... sa sti ca Andreea si-a gasit fratele!
Mi: stiu! Nu la gasit dar el stie cine e sora lui. Fratele ei e Taehyung. Kim taehyung?
Eu: da....
Mi: ok. Bye Al.
Eu: pa Mikie!
Convorbire telefonica incheiata
Ma simteam foarte ciudat sa vorbesccu Mike. A. Nu v-am zis un lucru. Eu cu Mike am fost impreuna acum.... 6 ani. Era foarte dragut si chiar ma iubea dar eu l-am lasat pentru ca eram trista ca eu cu Andreea stricasem ori ce prietenie. Gandurile  imi sunt intrerulte de fratele meu nesuferit.
Hs: treci la culcare!
Eu: is mare! Fac ce vreau!
Th: las-o frate! Nu moare daca nu se culca acum!
Hs: ba moare!
Eu: Jung Hoseok! In calitate de politista.....
Hs: nu te-ai putut apara impotriva lui G. Dragon si prietenilor sai si te m-ai numesti inca ,, politista" ?????
Eu: yaaaaah!!! ERAU BARBATI! CE VROIAI SA FAC? SA II IMPUSC??? 
Hs: poate...
Th: ce nesuferit poti fi Hoseok.
Hs: stiu. Multumesc pentru compliment Taehyung!
Eu: eu ma duc sa ma culc! Noapte bune baieti!
Toti: noapte buna!
Ma duc in camera mea unde se afla Jungkook. M-a surprins prezenta lui aici. Nu il bag im seama si trec se parca nu l-am vazut sau nu ar fi aici.
Jk: ce faci? Am disparut de pe pamantul Alessia?
Tot nu ii raspund. Il las in suspans.
Jk: yaaah!  Ok. Nu ma m-ai iubesti. Ma duc sa imi caut alta.
Eu: unde vrei sa te duci? Vrei sa te bat? Pleaca daca ai de gand sa te duci data viitoare cu un ochi vanat.
Jk: calmeaza-te! Nu ma duc la alta nici daca ma omori....
Andreea pov.
Era dimineata. Imi suna alarma. Intind mana ca sa o inchid dar in loc de alarma dau de o mana care ma oprise. Deschid ochii si il vad pe Yoongi care se uita la mine ca la masini straine si  chiar nu stiu de ce.
Yg: babygirl... te-ai trezit?
Eu: de ce te uiti asa ciudat la mine oppa?
Yg: pentru ca abia m-am trezit pisi.
Eu: nu imi spune pisi.
Aud niste ciocanituri la usa nici nu spun nimic ca intra inauntru Hoseok.
Hs: dar..... ce faceti voi doi singuri aici?
Eu: iesi!
Hs: v-a chemat mama Jin la masa.
Eu: de ce i-a spus  , , mama Jin " ?
Hs: pentru ca este ca o mama.
Eu: aha. Ok. Dupa trebuie sa va zic ceva.
Hs: ok. Come on!
Coboram jos cand la un moment data m-am impiedicat ca o idioata si am cazut peste o .... fata???
Kr: yaaaaaaaaa!!!!! Date jos !
Eu: ok sefa!
Da.. logic.. era kari.... cum ii Jin ceva de fenu e si ea.
Nj: iuuuuub!!!! Ai venit!!!!
Kr: da. Am venit motanel.
Eu: hai la masa.
Urasc cand ei sunt asa. Acum e momentul sa fac acel anunt important pentru Tae si mine.
Eu: pot sa va zic acel ,, anunt "?
Toti: dap...
Eu: azi vine verisoara lui Tae in vizita. 
Th: te rog zi ca Daria!!!!
Eu: exact!
Jm: de data asta nu o m-ai las sa se joace cu parul meu. Ma doare cand face asta.
Daria este o prietena din America si cu timpul am aflat ca este verisoara lui Tae. Mi-a spus multe lucruri ciudate in legatura cu el. De exemplu mi-a zis ca are o  sora abandonata. Nu poate fi real. Are foarte multe lucruri in comun cu mine ceea ce e deranjant.
Salutare tuturor cititorilor! Sper ca va place noul capitol. Tot azi am sa pun si capitolul cu personaje. As dori sa va dati cu parerea ca ce s-ar putea intampla in urmatoarele capitole. Va pup. Bye! 😻

Am nevoie de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum