As:...... Nu pot Mark! Ne cunoastem de mult timp! Eu nu vreau sa stricam aceasta prietenie
Mk: apai accepta!
As: am dreptul sa aleg Mark Tuan!
Mk: ooooo. Chiar mai crezut pitico?
As: dobitocule! M-ai speriat! Chiar credeam ca ma placi!
Doamne! Ce credeam ca el chiar o place! Dar cine ar placea-o? E o pacoste. Azi am pregatire cu ea. Aghhhh. Da bine... Eu o plac...
Mark pov.
Offff. De ce face sa fie atat de greu? Eu chiar o plac de prin generala. Ea a venit la mine si a inceput sa ma bage in seama. Ea m-a facut sa iau note mari. Ea m-a facut sa ma indragostesc de ea. Cand o vad.... Am senzatia aia.... Flutiri in stomac.
Eu: mergem la un film?
As: trebuie sa fac o pregatire de engleza cu niste baieti. Dar dupa te sun. Ok?
Eu:ok! Bye pisi
As: Zi altcuiva pisi! Nu mie! Bye
Andreea pov.
De cand nu Mai sunt prietena cu Alessia, numai vreau prieteni. I-am spus toate alea pentru ca statea doar cu Maria, Karina si Mark. Mark e fratele meu. Din cauza lui numai am prieteni. Alessia era, este si va fi o persoana iubitoare si intelegatoare. Ma duc in biblioteca si dau de cei 7 badboys. Am dat de necaz. Eu ii cunosc. Am fost si eu printena cu ei, la fel si Alessia. Dar am renuntat si imi spuneau ca am sa dau de bucluc. Dar i-am ignorant. Asta e ziua.
Jm: credeam ca nu iti place la scoala!
Yg: offff. Sa stii ca esti inlocuita.
Eu: cu cine?
Jh: Cu mine proasto!
Eu: pe cine faci tu proasta? Spunei asta fetei din fata mea!
Jk: Alessia!!!!
M-am intors si am vazut-o. Era draguta si parea inca o persoana buna. Nu o pot inlocui . E o prietena perfecta.
Eu: ale! Imi pare extrem de rau!
Ale: te iert ! Si eu doream sa imi cer scuze pentru ca am stricat aceasta prietenie! Vrei sa ne impacam?
Eu: logic !
Hs: adica iar e in grupul nostru ?
Ale: daaaaa!!!!
Eu: ieeeeei!!!
Jh: cine e fata asta iub?
Offffff. Sora lui Jimin. Ma uraste . La fel si eu. Ea nu ma mai cunoaste dar nici eu nu as vrea sa nu o mai stiu.
Eu: eu sunt Andreea ! Ma bucur sa te revad Jehyun.
Jh: hai mai taci. Gen.... tu stii cine sunt ! Ai mai mult respect ...
Jk: offfff. Hai sa plecam.
Hs: soro daca vrei vino si tu
Ale: vino un pic ....
Hs: da?
Ale: cu cine e impreuna Jehyun?
Hs: s-a impacat cu Jungkook.
Eu: Dar.... yoongi mai e cu Maria?
Hs: da.... si au si facut-o..... imi pare rau
Eu: nu-i nimic.... eu trebuie sa plec . Bye.
Toti: bye .
Alessia pov.
Nu imi vine sa cred ! Avea dreptate ca el inca o iubeste. Imi doresc sa nu mai fiu. Jimin nu e in discutie. Poate imi place de el dar..... stiu ca are iubita si il plac mai mult pe Jungkook .
Jungkook pov.
O iubesc pe Ale dar ..... m-a avertizat Jehyun ca o va rani daca nu ne impacam. Nu stiu ce sa ii zic . Am ranit-o pe ale. Regret mult.
Jh: ai ales ! Ma duc sa vorbesc cu ea.
Se duce inspre Alessia . Offfff. Regret ca nu pot face nimic. Aud doar o parte din conversatie . Exact pe cea care trebuie.
Jh: gen... stii ca toti vor sa te inlocuiasca cu Andreea . Ea e cea mai buna prietena amea. Si gen .... tu nu mai existi !
In acel moment da sa o plesneasca si dau sa ii prind mana dar vine alt baiat inalt brunet care i-o prinde.
X: sa nu mai indraznesti sa faci asta ei! Daca nu ... o sa o incurci !
Salutare tuturot. Stiu ca ati asteptat acest capitol foarte mult... nu am avut timp sa scriu. Sper ca va place cartea . Capitolul viitor o sa va arat cum arata personajele .
CITEȘTI
Am nevoie de tine
RandomEste povestea unei fete din Coreea, retrasă, isteață, draguta și grea de convins când nu vrea. Aceasta da de badboy-ul Facultății Jungkook. Dacă vreti sa stiti ce urmează cititi.