Ies afara din casa pentru a vorbi cu Jungkook.
Eu: ce s-a intamplat?
Jk: te iubesc Alessia!!l
Eu: eu te-am placut! Dar tu esti cu Jehyun! E vina ta ca nu te mai iubesc...
Plec in casa plangand. Eu il mai iubesc dar sunt cu Mark si el cu Jehyun si mai e faza ca plec in Europa cu Mark.
Karina pov.
Ii vad in fiecare zi pe cei 7 bad boys. Vorbim , mergem la un suc si tot felul de lucruri prietenesti. Ieri le banca la mine se afla un lantisor de argint pe care scria ,, i love you karina ❤ " .
Tot incerc sa aflu cine m-i la dat ..... dar in zadar. Tot sper sa fie persona pe care o plac . Acesta este Jin.... il plac de 2 ani. E dragut , inalt si are un par pufos ca si a unui pudel. Ma duc inspre clasa mea dar cineva ma prinde de mana. Nu stiam ce sa fac. Imi era frica.
Eu: da-mi drumul....
X: de ce?
Eu: Jin????
Jn: nu tu ! Is Jimin...
Eu: ce s-a intamplat ?
Jn: se pare ca ai gasit lantisorul de la mine...
Eu: de la tine este? Ieeeeeeei!!!!!!
Jn: vreau sa iti zic ca te plac ! De 2 ani! Te rog...
Eu: si eu te plac ! Tot de 2 ani ! Si da! Da vreau sa fiu impreuna cu tine!
Jn: nu trebuie sa iti ceri.... stai.... tu vrei sa fi iubita mea?
Eu: nu vrei?
Jn: ba da!!!
Eu: ok!
Jn: hai in clasa.
Eu: ok
Pana in clasa mergem tinandune de mana . Era ca intr-un vis. Multa lume spune ca dramele sunt si in viata reala. Ca noi suntem un film . Dar pentru mine nu e asa. Intram in clasa si era in banca Alessiei Lisa si langa ea Yoongi. Deci a lasat-o pe Maria. O vad si pe Andre. Da ... si eu sunt prietena cu ea acum. Ea sta in banca cu Namjoon. Yoongi se uita un pic urat la ei. O place oare pe Andreea?
Yoongi pov.
O vad pe andreea in fiecare zi ca sta cu Namjoon. Il omor ! Stie ca o plac.
Ls: motanel.... ce s-a intamplat?
Eu: motanel? Parca erai cu Jimin Lisa!
Ls: da-l in colo pe Jimin. Tu esti perfect pentru mai multe lucruri , la fel si eu. Hai sa ne vedem....
Andre: cum poti sa ii faci asta lui Jimini?
Ls: dute prosto ! Vorbeam cu...
Andre: el te iubeste si tu ce faci? Te dai la unul care e in stare sa te violeze?
Ls: daca e in stare o sa il ador si nu il las .
Andre: dobitoaco! El nu face din astea ! E un baiat bun!
Ls: nu e vina mea ca si-a tras-o cu Maria deja!
Andre: nu a facut-o !
Plange! Ea ma apara! Si nu nu am facut-o cu Maria desi toata lumea spune ca da. Lisa se ridica de pe scaun si da sa o plesneasca pe Andreea dar Namjoon ii prinde mana si o impinge in brate la mine. Ea am saruta flamand. Nu ii raspund la sarut .
Jm: ei na . E o curva. Ce credeai ca o sa faca? Unde e andreea?
Nj: a plecat din cauza lui!
Namjoon e foarte nervos. Daca vrea o trupa ar trebuii sa ne intelegem.
Alessia pov.
Au trecut 5 zile de cand Jungkook mi-a zis ca ma place si nu mai vorbim. Hoseok nu mai vine acasa si acum is singura cu Mark. Nu mai am pe nimeni. Nu am mai mers la facultate dar azi voi merge pentru ca totusi a trecut un semestru si in cel deal doilea voi pleca in Europa cu Mark si restul prietenilor sai.
La facultate
O vad pe Andreea care sta in banca cu Namjoon si se tin de mana la fel si pe Lisa cu Yoongi. Il vad pe kookie in ultima banca dormind. Ma pun langa el. Dau sa ma duc pe hol ca sa vorbesc cu directorul dar kookie ma prinde de mana
Jk: nu ma parasi! Te rog!
Eu: cred ca acum o visezi pe Jehyun.
Jk: ma refer la tine pitico!
Eu: dar trebuie sa plec Kookie. Imi pare rau...
Incep sa plang. Pe hol dau de director.
( director = dr)
Dr: ce s-a intamplat Alessia?
Eu: buna ziua! Doresc sa imi faceti transferul . Va rog!
Dr: ok. Sper ca te vei intoarce.
Eu: s-ar putea cam peste 3 4 ani.
Dr: cat? Doamne ! Dar na. Daca asta vrei sper sa ajungi ce iti doresti.
Eu: voi ajunge.
Dr: dute acasa , fa-ti bagajul si cand te vei intoarce vino prima data aici .
Eu: ok. La revedere.
Dr: pa.
Intru in clasa si imi salut colegii cu lacrimi in ochi.
Eu: pa! Sper sa ne revedem peste 3 4 ani!
Cl: Ok. Bye!
Eu: bye.
Fetele plangeau. Hoseok vine la mine si ma imbratiseaza.
Hs: nu pleca!
Eu: trebuie! Te voi suna in fiecare zi! Te iubesc frate!
Hs: si eu te iubesc soro! Bye
Eu: pa...
Plec acasa. Imi fac bagajul si il sun pe Mark.
Convorbire telefonica
Eu: hey
Mk: buna!
Eu: sunt gata .
Mk: ok. Ajung in 5 minute. Bye
Eu: bye.
Convorbire telefonica incheiata
Ies afara ca sa il astept pe Mark. Ma uit pentru ultima data la casa parinteasca si la tot ce este in jur. Masina lui Mark era langa mine. Ma pun in spate langa Bambam. Bagajele le-a pus in porbagaj Jackson.
Ajungem la aeroport dupa 30 de minute.
Bb: asta e ! Hai sa mergem.
Eu: ok. Pa Coreea ! Pa prieteni ! Pa Hoseok si pa Jungkookie. Ne vedem peste 3 sau 4 ani. Nu va voi uita.
Aceste cuvinte dor dar nu am de ales.
Urc in avion si ma uit pentru ultima oara la Coreea locul cel de vis.
Peste 2 ani
Au trecut doi ani de cand sunt plecata. Nu am mai vorbit cu nimeni din Coreea. Nici macar cu Hoseok. Imi e dor de ei. Am terminat facultatea. Sunt politista si Mark cu prietenii lui sunt o trupa de kpop pe nume Got7.
Imi e foarte dor de Coreea dar o sa ma intorc la anu. Imi e dor de voi prieteni , foarte dor......
CITEȘTI
Am nevoie de tine
RandomEste povestea unei fete din Coreea, retrasă, isteață, draguta și grea de convins când nu vrea. Aceasta da de badboy-ul Facultății Jungkook. Dacă vreti sa stiti ce urmează cititi.