Dupa ce a plecat Mark ma tot gandesc la cat de tare poate suferi. Dar acum ma gandesc ca pot sa imi indeplinesc misiunea in liniste. Imi suna telefonul. Il ridic si vad ca este seful meu.
Convorbire telefonica
Eu: buna ziua!
Sf: buna Alessia!
Eu: sa stiti ca m-am intors in Coreea. Imi pare rau ca am plecat fara sa va spun.
Sf: ce bine! Acolo ai cea mai mare misiunea.
Eu: ziceti care este
Sf: este un baiat din zona aceea. Parca din Se...
Eu: seoul?
Sf: da! Pe acest baiat il cheama David. Are 23 de ani.
Eu: ok!
Sf: o sa iti fie coechipier in aceasta misiune. Este un domn pe nume G. Dragon.... ,, la auzul acestui nume am inghetat.. nu cred ca pe el il am ca cea mai mare misiune..." inteles?
Eu: imi mai spuneti o data? nu ma fost atenta..
Sf: ok. Dar nu spun si a treia oara!
Eu: ok!
Sf: este un barbat pe nume G. Dragon din fosta trupa Bingbang , are 31 de ani si este luat in vedere de toata politia Coreeana din cauza abuzului sexual si feminin dar si cel masculin.
Eu: wtf? Si masculin?
Sf: din cate stiu da! Bafta!
Eu: multumesc!
Sf: o sa itu trimit numarul baiatului ala David!
Eu: ok! La revedere!
Sf: pa Alessia!
Convorbire telefonica incheiata
Dupa ce inchid ma duc sa imi aleg niste haine ca sa ma duc sa imi revad fosta scoala. Imi i-au o rochie albasta si o geaca de blug si o pereche de tenisi tot albastri iar acum plec.
Ajung in fata scoli si vad un baiat parca de a 12 a care nu lasa o fata in pace. Ma duc la el .
Eu: aghm!
X: ce? O. Scuzati-ma! Cu ce va pot ajuta?
Eu: ce problema ai cu aceasta fata?
X: cu ea?
Eu: da! Cum....
Y: Sehun! Ce faci iar cu Hea?
Sh: nimic David....
Ha: doar ne jucam un joc dar s-a enervat dinou! Atat domnule!
Dv: ok! Si dumneavoastra cine sunteti?
Eu: buna ziua! Eu sunt Jeong Alessia si sunt ofiter de politie profesionist! Dar dumneata?
Dv: Kim David! Deci tu esti domnisoara cu care voi lucra! Iti faci bine meseria din cate observ!
Eu: multumesc mult David! Dar ....
Dv: sa stii ca tu trebuie sa te prefaci ca esti cu Jungkook.......
Salutare tuturor! Stiu ca acest capitol e foarte scurt dar nu am avut timp sa scriu mai mult! Data viitoare promit ca o sa fie mai mult de 1000 de cuvinte!
CITEȘTI
Am nevoie de tine
RandomEste povestea unei fete din Coreea, retrasă, isteață, draguta și grea de convins când nu vrea. Aceasta da de badboy-ul Facultății Jungkook. Dacă vreti sa stiti ce urmează cititi.