♤♡♤°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•♤♡♤
Totul va fi bine!
Simte lumina care vine, spre al tău suflet necugetat...Viața nu e urâtă!
Cunoaște-ti limintele ce-ți deschid aripile spre cerul-ntunecat...Omul are inimă!
Zâmbește copilule, cât timpul îți permite și nu ti fură visele...Urmeaza-ti focul!
Privește câte ai de început înainte de a putea spune că s-a sfârșit...Cunoaște limitele!
Oprește-te la capătul cascadelor și simte vibrația secundelor...Îndura răul!
Nu te lasă invins de tot ce e permis pe acest tărâm nedescris...Adulmecă speranța!
Că într-o zi viața va fi mereu cum tu ți-ai dorit-o instantaneu...Totul va fi limpede!
Când luna si a găsit dragostea spre al său sfârșit necugetat...Ochii nu te-înșeală!
Vorbesc despre cuvintele ce nu își găsesc medicamentele...Iubirea este viața!
Omul nu poate trăi fără a o simti, chiar dacă el nega cu dinți...◇♧◇°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•◇♧◇
(O noua poezie, un nou capitol, cu toate că nu credeam ca o sa am atât de repede o noua poezie, se pare ca momentele ce au trecut m-au facut să îmi revin puțin în puteri și să-mi scriu pe acesta "poveste", cuvintele mele, multumesc mult pentru cei care mi.au oferit votul lor, si pentru cei care doar au trecut de primul capitol și au continuat să citească, nu se oprească la mijloc, cum obișnuiesc să facă unii, dar hey! Fiecare cu decizia lui! 🤗)
CITEȘTI
Lăcaș de gânduri
PoesiaNu există cuvinte să convingi un om, să facă un lucru, dacă el nu își dorește acel lucru! Depinde de alegerea ta, vrei sa citești? Foarte bine, nu vrei, e alegerea ta!🔥✏