Un mic capitol

241 12 0
                                    

  

     Hey...a început deja toamna, și sper din suflet să aveți parte de cele mai frumoase momente, în acest an de școală, cu toții ! Sincer! Eu sunt în ultimul an de liceu..si e puțin greu...dar sper să trec cu bine peste toate obstacolele iar la sfârșit să ajung să scriu la fel, tot aici, cateva cuvinte de final de an!😊

    Cu toate că deja e 17 septembrie, iar toamna nu se simte încă atât de bine, pot spune ca semnele că ea a sosit sunt deja prezente. Mai ales cel mai bun semn e scoala, nu?🤣 În plus mai e și frigul de dimineață, frunzele ce se îngalbenesc...multe poze pe insta legate de toamna:)) cei care au instagram știu despre ce vorbesc, bănuiesc! Oricum, nu mai scriu atât de mult, sper din suflet sa treceți cu bine și sa profitati de anii de școală, fiindcă, din propria mea experiență spun că o sa vă treacă super repede...si vă treziți ca mine în ultimul an..Si mda!:)) o sa vedeți și voi!!

  Iar ce pot să mai adaug? Nu prea am avut ceva în minte exact, voiam ceva putin să scriu...uneori e frumos să stai sa te gândesti ca cuvintele tale ajung să fie citite de persoane cu diferite vieți, cu diferite povești ale lor care sunt plăcute sau mai putin plăcute, iar uneori ne dăm seama că unii cu alții avem în comun, poveștile și propria noastră speranță. Cu ea reușim toate, nu? Eu asa cred și vreau să cred. Și daca nu o sa reușesc, sper sa învăț din propriile mele cuvinte!;))

Bye bye oamenii plini de vise! Fiți fericiți!!:))

Lăcaș de gânduri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum