pile16 ithafen...
Bölüm:3|Vaveyla
*Tek bildiğim artık sol tarafımda aşk kırıntıları kalmadığıydı.*Aşık olmak en büyük hatasıydı insanın. Kurtulmak için uğraşır, çabalar... Sonucunda ise hataların oluşturduğu acıdan başka şey kalmazdı elinde.
Ben yine o hataya düşmüştüm. Daha doğrusu bir kere düştüm kurtulamıyorum. Aşk bir bataklık gibi; çabaladıkça, kurtulmaya çalıştıkça daha da batıyorsun.Her geçen gün Selin'e daha da kapılıyordum. Korkuyorum. Yine aynı şeyleri yaşamaktan.
Şu an Selin'e yemek yedirmeye çalışıyorum. Doğru duydunuz. Yok neymiş hanımefendi aç değilmiş!? Hııı aç değil.
"Hadi ye şunu"
"Yaaa yemicem"
"Selin ye şunu!" Yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordum.
Tek tek heceleyerek söyledi"Ye-me-ye-ce-ğim!"
Benimde bir sabrım vardı.
Elimdeki çatalı yere fırlattım. "Kızım sen ölmek mi istiyorsun?"
"EVET!"
"Öl o zaman! "Bu dediğimden sonra ağlamaya başladı.
Oturduğu yerden kalktı ve hızlı adımlarla odasına gitti. Kapıyı da son kilide kadar kilitledi.
...
Gözümü bir şeylerin kırılma sesleri ile açtım. Ben ne ara uyudum? Hem de koltukta!?
Yine -ama daha kuvvetli- bir ses gelince üstümdeki pikeyi atıp koşarak Selin'in odasına gittip. Kolu bir kaç defa açılması için zorladım ama açılmadı. Tabi kilitlemişti.
Açması için elimle kapıya vurdum. "Selin aç şu kapıyı! " düşme sesi gibi bir ses gelince kapıyı kırmaya yeltendim.
İntihar etmezdi dimi? Bir kaç defa daha denedikten sonra kapı açılmıştı. Selin... yere çömelmiş ağlıyordu. Etrafa baktım. İp, ilaç.
İçmiş miydi?
Hemen yanına gittim. Kollarından tutup kaldırdım. "Sen ne yapıyorsun? Kendini mi öldürecektin?"
Ne olduğunu anlamadan kollarını belime doladı. Başını ise boynuma gömdü. Bende ellerimi beline doladım. Yatağa yönlendirdim. Oturttum.
Etrafa bakıp sakince konuştum. "İçtin mi? Kendini mi...asıcaktın?"
"Düşündüm. Çok istedim. Ölüp onun bebeğimizin yanına gitmek istedim. Olmadı. Seni bırakamazdım"
"Ama ben seni bırakırdım" benden ayrıldı ve ayağa kalktı. İşaret parmağını bana salladı.
"Ya ben seni çok sevdim gerizekalı. Ben bıra-" Sözünü kesip devam ettim.
"Seven insan aldatır mı?"
"Aldatmadım! "
"Aldattın!"
Kollarımdan tutup beni sarsmaya başladı. Sonra bağırarak konuştu.
"Aldatmadım! Yapamam! "Sinirden gözüm dönmüştü neden hala yalan söylüyor. Kollarımı ellerinden kurtardım ve tokat attım.
Kırmızıya bürünmüş gözleri ile bana döndü.
"Senden nefret ediyorum! Bu yaptıklarını unutmayacağım! "
...
"Canını yakan şeyleri rüzgara fısılda. Bırak diğer acıların yanına gitsin..."
Etrafta ki hiçbir sesi duymuyordum. Sadece iç sesimin bana ettiği hakaretleri duyuyordum.
"Ya rüzgar tersten esip fısıldadıklarımı yüzüme vurursa? "
Biraz daha yaklaştım ve aşağılara baktım. Aklıma burada rüzgara fısıldamamız geldi.
"O zaman acılarınla yüzleşirsin..."
O günlerde onun yaralarına merhem olmaya çalışıyordum. Oluyordum da. O da bana merhem oluyordu. Ama artık yaralarıma, acılarıma merhem olacak o aşık olduğum kadın yoktu.
O gün tekrar aklıma geldi.
Biz birbirimize 'Turta ve Diktatör' diye hitap ederdik. Elmalı turtayı çok severdi. Bir gün iş çıkışı elmalı turta almış eve gidiyordum. Süpriz yapacaktım o yüzden onu aramadan eve gittim.
Yedek anahtarı çıkardım ve kilide soktum. Kilitli değildi. Demekki evdeydi diye düşündüm ve içeri girdim. Genellikle bu saatlerde modaevinde olurdu.Turtayı tezgaha koydum. Ceketimi çıkartıp sandalyeye astım.
Sesi çıkmadığı için uyuyor diye düşündüm. Bu aralar defile olduğu için çok çalışıyor kendini yıpratıyordu. Hem hamile olduğu için de çok yoruluyordu.
Yavaş adımlarla odamıza gittim. Girmeden önce sarı saçlarımı elimle taradım. Kapıyı açtım sonra...açmaz olsaydım.
Selin ve...bir adam...
Anımsadıkça gözlerim doluyor. Bana bunu nasıl yaptı. Bana çok aşık olduğunu söylemişti oysa.
Onu tanıyamamışım. Bana ihanet edecek beni kandıracak kadar şeref yoksunu biriymiş.
O günden sonra onu boşayamamamın sebebi bebekti. Onu babasız bırakamazdım.
Ve en klişe olan şuydu:beni kardeşim dediğim insan ile aldatmıştı. Can... O zamanlar Verda ile nişanlılardı. Verda'da bu olayı duyunca yıkılmıştı. Yazık!
Birimiz sevdiğimiz kadın, birimiz sevdiğimiz adam tarafından aldatılmıştık.
İşte aşk işte bu yüzden iğrenç bir şeydi. Seversin sevmez. Hatta sen onunla ömrünü birleştirirsin yine seni sevmediğini gösterecek bir yol bulur.
Bir çok evli çift tanıdım, gördüm. Çok mutlulardı. Ya da öyle gözükmeye çalışıyorlardı. Bilmiyorum...
Tek bildiğim artık sol tarafımda aşk kırıntıları kalmadığıydı.
...
Sınır: 5vote 20 yorum sınır dolmadan yb atmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELMALI TURTA
FanfictionBir zaman elini tuttuğunuz, sarılarak uyuduğunuz, acılarınızı, sevinçlerinizi anlattığınız adam bir yalan yüzünden şimdi size inanmıyor ve size karşı mesafe koyduysa ne yaparsınız. Selin, kendisine atılan iftira sonucu kendisini bir çıkmazda bulur...