Bölüm:10|Son...
*Ve galiba ben ölüyorum.*-SELİN-
Başım felaketin ötesinde ağrıyordu. Bu yüzden gözlerimi açamıyordum. Başımı hafif kaldırmak istediğimde başıma giren ağrı ile ağzımdan ufak bir inilti kaçtı.
Şakaklarımda hissettiğim baskı ile gerildim. Gözlerimi zorlukla açtığımda yüzüme çok yakın olan yüzü gördüğüm için çığlık attım.
Şakaklarımdaki bir elini alıp ağzımı kapattı. Bense kocaman olmuş gözlerim ile ona bakıyordum. O da gözlerime bakıyordu. Diğer şakağımda ki elini çekip başımın yanına koydu. Diğer elini de çekip başımın yanıma koydu. Şu an baya baya üstümde uzanmıştı.
Sesimi zar zor bulup konuştum.
"N-ne yapıyorsun? " titreyen sesimi duyunca yüz hali değişti. Sonra ise üstümden kalktı.
"Tanıdın mı beni?"
"E-evet. Bana yardım ettin sonuçta nasıl unutabilirim."
Dolaptan tişört ve pantolon alıp banyo olduğunu düşündüğüm yere girdi.
Yatakta zar zor dikleşip sırtıma yatak başlığına yasladım. Odada gözlerimi gezdirdim. Mavi ve beyaz tonlarında dekore edilmiş. İstemsizce tebessüm ettim.
Kapı açıldığında Bora'yı gördüm. Ensesini kaşıdı ve yatağın ucuna oturdu.
"Kahvaltı edecek misin? Yoksa seni direk eve mi götüreyim? Hı?"
"Ben eve gitsem daha iyi olur. "
"Peki. Eşyalarını al gel arabanın yanında seni bekliyorum. "
Hızlıca başımı salladım ve yataktan kalktım. O da son kez bana bakıp odadan çıktı.
Çantamı ve ayakkabımı alıp çıktım. Merdivenden inerken duvardaki tablolar dikkatimi çekmişti. Çok güzellerdi.
Nihayet iki merdiveni bitirip aşağıya indiğimde etrafına baktım. Gri bir araba vardı oraya yaklaştım. Evet oydu.
Arabanın önünden dolanıp ön koltuğa oturdum. Dün arabası siyah ve üstü açıktı. Şimdi neden gri ve üstü kapalı?
"Evet nerede oturuyorsun? "
"Moda. " Başıyla onayladı ve gaza bastı. İki dakika sonra ona o soruyu sordum.
"Bir şey diyeceğim"
"De"
"Şeyy... Dün araban bu değildi bugün niye bu?"
"Üç tane arabam var ve istediğim zaman istediğimi kullanıyorum. "
"Wow!... araba demişken benim araba-"
"Aldırdım ben arabanı. Benim garajımda şimdi onu da arkamızdan getiriyorlar. Bak" diyip arkayı gösterdi. Cidden arabam peşimizden geliyordu.
Son kez ona bakıp önüme döndüm ve arkama yaslandım. Başımı cama yasladım. O arada radyoda Yedinci Ev- Sevsene Beni çalıyordu.
Bora'nın sesini duyunca ona döndüm. Şarkıyı mırıldanıyordu.
Elinden geliyorsa
Azcık sevsene beniOna baktığımı hissetmiş olmalı ki bana döndü ve tebessüm etti. Şarkının gerisini getirmesiyle yüzüm kırmızıya boyandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELMALI TURTA
FanfictionBir zaman elini tuttuğunuz, sarılarak uyuduğunuz, acılarınızı, sevinçlerinizi anlattığınız adam bir yalan yüzünden şimdi size inanmıyor ve size karşı mesafe koyduysa ne yaparsınız. Selin, kendisine atılan iftira sonucu kendisini bir çıkmazda bulur...