Bölüm:5|Elmalı Turta

1.8K 68 17
                                    

SelfinazBulut İthafen

Bölüm:5|Elmalı Turta
*Benim tişörtlerimden birini giysene*

Ölüm en büyük korkusuydu insanın. Sevdiği adamı veya kadını, tüm zamanını birlikte geçirdiği bir arkadaşını, aileden bir bireyi hatta bazen her gün görmeye alıştığı insanın bile...

Elimde kürekle şu ana kadar bana sevgisini hissettirmemiş olan babamın mezarına bakıyordum.

Bir hafta önce eve geldikten iki gün sonra babamın ölüm haberi gelmişti. Kalp krizi diyorlar ama babam... Boğazım düğümleniyor.

Son kez toprak attım ve arka saflara geçtim.

...

-SELİN-

Eve geldiğimizde Ali bitmiş bir haldeydi. Onu odaya çıkardım. Ama o duş alacağını söyleyip banyoya girmişti. Ben de üstünden ceketini aldım ve askıya astım.

"Birazdan çıkarım"

"Tamam" diyip yanağına öpücük kondurdum. Geri çekildiğimde bana o kadar güzel bakıyordu ki karşısında adeta eridim.

Kulağıma yaklaştı ve bir öpücük kondurup konuşmaya başladı.

"Benim tişörtlerimden birini giysene."

Geri çekildim. Bana baktı ve fısıldadı "Lütfen!"

Bende kulağına yaklaştım ve fısıldadım "Tamam"

Belimdeki elleri sıklaştı ve bana yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Çok...çok farklı öpüyordu. Şevkat dolu...

Bu hastaneden sonra ikinci öpüşmemizdi. Bende karşılık verdim. Yavaş yavaş üstüme gelmeye başlayınca bende geri geri gittim.

Sırtım yatağa değdiğinde üstüme çıktı. Elim gömleğinin düğmelerine gitti. Ama beni durdurdu ve üstümden kalktı.

"Şimdi değil...Bugün olmaz!"

Dedi ve hızlı adımlarla banyoya gitti. Arkasından ifadesizce baktım.

...

-ALİ-

Banyodan çıktığımda Selin odada değildi. Bende gri eşofman altımı ve yeşil tişörtümü giydim. Çizgili beyaz çorabımı ayağıma geçirdim.

Aşağı indiğimde etrafa baktım. Selin ışıkları kapatmıştı. Salona doğru ilerledim. Gördüklerim ile tebessüm ettim.

Selin mavi tişörtümü giymiş altına ise uzun beyaz çoraplarını giymiş şömine karşısında kitap okuyordu. Ne güzel bir manzara bu...

Yanına yaklaştım ve eğilip ona arkadan sarıldım. Birden sıçradı.

"Hih! Korktum!"

Boynuna sulu bir öpücük bıraktım. Sonra bir daha...bir daha...

Bana döndüğünde çok güzel bakıyordu. Kitabı pufun üstüne bıraktı ve tam olarak bana döndü.

Belinden ve bacaklarından tutup kucağıma aldım. Ellerini saçlarıma götürdü ve çekiştirmeye başladı.

Boynuma eğilip bir öpücük bıraktı. Ve başını oraya gömdü. Yavaşça belinden tutup kucağıma aldım ve koltuğa yatırdım. Tişörtümden çekti ve dudaklarımızı buluşturdu. Bende karşılık verdim.

Dudaklarımızı bir ara ayırdım ve koltuğun üzerindeki yastıkları yere attım. Sonra ben ne olduğunu anlamadan beni altına aldı. Bende onun yaptığı gibi yapıp tişörtünden çekip dudaklarımızı birleştirdim.

Belindeki ellerimi sıklaştırdım ve dudaklarımızı ayırdım. Altıma aldım ve boynunu öpmeye başladım.

Bir an da beni itti ve koltuktan kalkıp koşarak mutfağa gitti. Kaşlarım çatık mutfak kapısına bakıyordum.

Bende kalktım ve oraya ilerledim. Baktığımda elmalı turta kesiyordu. O kadar dalmıştı ki saçlarını yana atıp omzunu açıp öptüğümü bile fark etmedi.

...

Bölüm kısa oldu özür dilerim. Ama bu geçiş bölümüydü. Hepinizi öpüyorum.

Sınır çok çabuk doldu şaşırdım. Teşekkürler :))

Sınır : 10 vote 30 yorum

ELMALI TURTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin