Bölüm:9|Bora

1.3K 48 24
                                    

Bölüm:9|Bora
*Bir daha fıstık yemeyeceğim.*

2 Ay Sonra

Çalan zil sesi ile ayaklarımı yere sürterek kapıya gittim ve delikten bakmadan açtım. Bir postacı vardı.

"Selin Yılmaz? "

"Buyrun benim?" Bana bir zarf uzattı ve elindeki defter ve kalemi gösterdi.

"İmzanız"

İmzamı attım ve iyi günler dileyerek eve girdim. Acaba zarfın içinde ne vardı?

Mutfağa gittim ve makas alıp ağzını kestim. İçindeki kağıdı elime aldım. Açarken kulağıma gelen melodi ile kağıdı zarfın içine koyup masaya koydum.

İçeri geçtim ve telefonuma baktım.  Verda arıyor yazısı ile telefonu açtım. "Alo"

"Selin çabuk buraya gel!"

"Bir şey mi oldu?"

"Alperen çok büyük bir parti veriyor. Ve sende burada bulunmalısın."

"Neden?"

"Magazincilerde burada ve büyük reklam yapmış olursun çıkışta. İflasın eşiğindeyim diyen sendin sonuçta!"

"Tamam geliyorum konum at"

"Tamam baaayy" Telefon kapanır kapanmaz mesaj gelmişti.

*Verda: 'KONUM'
*Verda: Saat 19.00'da

Hemen konumu haritalardan açtım ve nasıl bir yer olduğuna baktım.  Havuz kenarında bir yer. Dolabımın karşısına geçtim ve ne giyebileceğimi baktım. Bugün mavi tonlarında bir şeyler giymek istiyordum.

Gözümü çarpan elbise ile gülümsedim ve yavaşça askısıyla beraber yatağın üzerine koydum.

Gardırobumun ayakkabılara ayırdığım kısmını açtım ve baktım. Tek bant veya çift bant ayakkabılar artık sıkmıştı. Başka bir model istiyordum. Siyah sivri uçlu bağlamalı ayakkabımı alıp yatağın yanına koydum. Elbise ve ayakkabımıda uyan bir çanta işe kombini tamamladım.

Telefonumdan saate baktım 17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumdan saate baktım 17.23'tü. Bornozumu alıp koşarak banyoya girdim.

...

Banyodan çıktığımda iç çamaşırlarımı giyip tekrar bornozumu giydim. Makyaj masama oturdum ve saç kurutma makinesi ile saçımı kuruttum. Saç kurutma makinesini prizden çıkarıp maşayı taktım. O arada saçımı son kez taradım ve at kuyruğu yaptım. Maşa ısınınca saçımın açık olan yerine şekil verdim.

ELMALI TURTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin