Rosearerosie'den...
Tüm yolculuğu kulağımda kulaklıkla geçirdim.
Kafamı cama koydum,gözlerimi kapattım ve dünya ile olan bütün ilişkilerimi kestim. Bu bana iyi geliyordu.
Koca otobüs durduğunda istemeye istemeye gözlerimi açtım. Kafamı kaldırıp yan tarafa baktığımda yanımda sarı saçlı kahküllü bir kızın oturduğunu gördüm. O da aynı şekilde bana bakıyordu.
Ben kendi içimde 'acaba ne zaman geldi?' diye düşünürken karşımdaki kız bana gülümseyip ayağa kalktı ve dışarı çıktı.
Bende pek takmayıp otobüsten aşağı indim.
Açıkcası biraz hava almaya ihtiyacım vardı.
Otobüsleri oldum olası sevemezdim ve beni rahatsız ederlerdi.
Basamakları yavaş yavaş inip otobüsten çıkmış bulunduğumda yüzümde bir gülümseme oluştu.
Hem hava güzeldi hem de geldiğimiz yer mükemmeldi.
Zaman kaybetmeden bavul almak için kurulan sıraya girdim.
Uzun uğraşlar sonucunda bavulumu aldığımda,etrafında odalarımızın ve ağaçların bulunduğu düzlük alana geldim. Ve yavaşça doluyordu.
Herkesin geldiğinden emin olan müdürümüz konuşmaya başlamıştı. Açıkcası pek dikkatimi çekmediği için dinlemedim. Benim gibi birçok kişide dinlememişti.
Uzun konuşmanın sonunda dikkatimizi çekebilecek bir konuya gelmişti.
Oda arkadaşlarımız.
Sözünün dinlenmemesinden sinirlenmiş olan müdürümüz elindeki kağıda bakıp yavaşça isimleri okudu.
"Park Chaeyoung ve Lalisa Manoban. 13. oda."
Tamam tek kalmak gibi hayallerim yoktu. Ama olsa da fena olmazdı.
Etrafıma bakmadan bavulumla birlikte odaların olduğu kısma doğru ilerledim.
Tek dileğim odaya ilk gelmekti. Bu şekilde en güzel yeri alabilirdim.
Odanın önüne geldiğimde kapının önündeki küçük masadaki anahtarların birini aldım.
Bu anahtar neden burada?
Odaya girdiğimde ilk geldiğimi gördüm. İçeriye göz atıp en köşedeki yatağa doğru ilerledim.
Ardından kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattım. Yorulmuştum. Uyumak istiyordum.
Tam uykuya dalıcağım sırada kapı gürültüyle açıldı.
Kapıyı kırar gibi açan da kimdi?
Yatakta oturur pozisyona gelip gelen kişiye baktım.
Ellerini dizlerine yaslamış nefesinin düzene girmesini bekleyen sarışın kız sabah gördüğüm kişiydi.
Demek oda arkadaşıyız.
Harika!Birkaç dakika sonra kafasını kaldırıp bana baktı.
"Merhaba."
"Merhaba."
"Demek oda arkadaşım sensin."
"Evet benim."
"Ah! Çok güzel. Bu bir ay harika geçicek gerçekten."
Benim aksime mutlu gözüküyordu.
"Öyle olmasını umuyorum."
"Buna eminim."
Gülümseyip bavuluyla birlikte dolapların yanına gitti.
Yorulmamış mıydı?
"Yorulmadın mı?"
Kıyafetlerini bavuldan çıkarıp yerleştirmeye devam ederken bana cevap verdi.
"Aslında odaları ararken yoruldum. Fazla karışık. Ama şimdi yorgunluğum geçti. Sen?"
"Fazlasıyla yoruldum. Uykum var."
"İstersen uyuyabilirsin. Dinlenmemize izin verdiler. Ama sabaha alarm kurmayı unutma."
"Ah,peki. En başta kıyafetlerimi değiştireyim."
Bavulumu yere koyup açtım ve en üstteki pijamalarımı aldım. Bavulu kapatmadan banyoya gidip kıyafetlerimi değiştirdim ve bileğimdeki tokayla saçlarımı topladım.
Geri odaya geldiğimde Lalisa kıyafetlerinin çoğunu yerleştirmişti. Fazla hızlıydı.
Yatağın üstündeki örtüyü kaldırıp içine girdim. Gözlerimi kapatıp uyuyacağım sıra Lalisa bana alarmı hatırlattı.
Yanımdaki komodinden telefonumu aldım ve alarmı kurdum. Tam yerine koyacağım sırada gelen bildirim ile telefonu geri açtım.
Ah! Artık sal beni.
PrkJmn: İyi geceler prenses♡
Görüldü atıp geri çıktım. Bu çocuğu ilk gördüğümde yerde öldürmek istiyorum.
∞
♥
[26/01/19]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you | roségguk
Fanfiction[𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊.] I got you on my mind, baby | jungkook × chaeyoung |