Rosearerosie'den...
Bazen bir şeylerin ters gittiğini hissedersiniz. Her şey normal olsa bile biz farkında olmadan hayatımızda bazı durumlar yavaş yavaş şekilleniyordur. Ben de galiba böyle bir durumun içerisindeyim. İçimde kötü bir his vardı. Ama hayatıma baktığımda normal gözüküyordu. Tabii Jungkook olayı dışında.
Bakışlarımı sonunda yerden kaldırıp geniş bahçenin içinde gezdirdim. Okuldaki herkes neredeyse buradaydı. Gözlerim istemsiz bir şekilde onların oturduğu banklara kaydî. Oradaydı. Bakışlarını benim aksime gökyüzüne dikmişti. Yanındaki diğer kişilere bakınca içimi bir sinir kapladı. Jimin arkasına yaslanmış,kollarını göğsünde birleştirmiş,sırıtarak bana bakıyordu.
Ah! Bu çocuk tam dövülmelik.
Jimin,Jungkook ve Tae'ye bir şeyler söyledi. Jungkook hiç takmamıştı bile. Tae anlar gibi kafasını salladı ve ardından Jimin ayağa kalktı. Her bir adım attığında bana doğru yaklaşıyordu. Belki benim yanıma gelmiyordur diye arkamı döndüm.
Lütfen! Benim yanıma gelmesin.
Birkaç dakika sonra maalesefki benim yanımdaydı.
Bakışlarını üstümde hissedince dönmek zorunda kaldım.
"Ne var Jimin?"
"Ah,neden bu kadar asabisin prenses?"
"Yanımdan git Jimin ve bana prenses deme!"
"Peki,ne dememi istersin?"
"Hiçbir şey! Benimle konuşma. Zaten kendini bizim sınıfa aldırmak gibi bir mallık yaptın. Bu da yetmezmiş gibi bir de yanımda oturuyorsun!"
"Bu durumdan memnun olduğunu düşünmüştüm. Sana her baktığımda beni izlediğini görüyorum."Yüzüne yine o sinir bozucu sırıtmasını kondurmuştu.
"Bunu da nerden çıkarıyorsun? Yalan söyleme!"
Jimin bir şeyler söyleyeceği sırada Tae ona seslendi. Kafasını bir iki saniyeliğine o tarafa çevirdi ve sonra tekrardan bana baktı.
"Kampta görüşmek üzere prenses. Orada vakit geçireceğimiz daha çok zaman olucak."
Yanımdan uzaklaştığında derin bir nefes aldım.
Sinirimi daha üstümden atamamışken hopörlerden gelen sesler iyice sinirlenmemi sağladı.
"Herkes sınıflarına göre ayrılmış olan otobüslerine binsinler."
Bizim sınıfın olduğu otobüse bakıp yüzümü buruşturdum.
Tüm yolculuk boyunca Jimin ile beraber oturmak istemediğimden dolayı hızlıca otobüse doğru ilerledim.
∞
♥
[12/01/19]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you | roségguk
Fanfic[𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊.] I got you on my mind, baby | jungkook × chaeyoung |