Rosearerosie'den...
Gözlerimi zorlukla açtım. Elimi yan tarafa atıp telefonumu buldum ve kilit ekranını açıp gelen bildirimlere baktım. Jungkook mesaj atmıştı. Sonradan bakmayı aklımın bir köşesine not edip yataktan kalktım.
Bugün kamp başlıyacaktı. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra siyah bir kazak ve kot pantolon giydim. Saçlarımı da tarayıp odadan çıktım. Annem evden çıkmıştı. Işe gitmişti.
İşi her şeyden önemliydi onun için. Benden bile.
Kendime atıştırmalık bir şeyler yapıp yedim ve odama çıktım.
Dün akşamdan hazırladığım bavulumu,montumu ve telefonumu alıp hızlıca aşağı indim.
Dışarı çıkmadan montumu üzerime geçirdim ve botlarımı giyip evden çıktım. Kapının önünde beni beklediğini düşündüğüm arabayı görünce şaşırmıştım.
Şoför arabasından inip benim yanıma geldi.
"Park Chaeyoung siz misiniz?"
Adamın yüzüne şaşkın bir şekilde bakıp cevapladım.
"Evet. Benim. Neden sordunuz?"
"Anneniz sizi okula götürmem için görevlendirdi. "
İyi anne rolleri.Binmemek gibi saçmalık yapmicaktım. Zaten geç kalıyorum.
Bavulumu elimden alıp bagaja koydu. Bende arabay bindim. Şoför de arabaya binince okula doğru ilerledik.
Heyecanlı değilim desem yalan söylemiş olurdum. Fazlasıyla heyecanlıydım.
Mesaj attığı aklıma gelince hemen telefonumu cebimden çıkardım.
Günaydın yazmıştı.
Ne kadar da düşünceli.
Bende hemen günaydın yazdım ve sonuna da gülücük kondurdum. O gülücük Jungkookla konuşurken ki yüz ifademdi. Çoğunlukla sırıtıyordum.
Mesajı görmeyince cebime koydum ve bakışlarımî yola diktim. Gözlerimi de kapatıp birazcık uyumayı diledim. Uykuya dalıcağım sırada telefonumun titremesiyle heyecanla telefonumu cebimden çıkardım. Mesajı atan kişiyi gördüğümde içimdeki heyecan bitmiş yerini sinire bırakmıştı.
PrkJimn: Hazır mısın? Ben seninle geçireceğım günler için çok hazırım♡
∞
♥
[03/01/19]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you | roségguk
Fanfiction[𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊.] I got you on my mind, baby | jungkook × chaeyoung |