"Dediğim gibi en fazla 4 kişilik gruplar oluşturup verdiğim konu hakkında bir slayt hazırlayın. Bir sonraki dersimizde ise sunun. Eksik istemiyorum. "
Yaz kampında ders mi olur! Hadi oldu niye ödev veriyorsun ki. Zaten okullar başlayınca bir sürü ödev vericeksin, işlediğimiz şeylerle alakasız sınavlar yapıcaksın. Bari bırakta şu bir ayda rahat olalım.
Söylene söylene masadaki defterlerimi ve kağıtları toplayıp çantama tıkıştırdım. Lalisa da çantasını topladıktan sonra kapıya doğru ilerledik.
"Chaeyoung! "
İsmimin seslenilmesiyle durdum. Fakat bu birkaç saniye oldu. Çünkü bana seslenen Jimin'di. Lalisa'yı benimle gelmesi için çekiştirdim. Fakat boşunaydı.
"Chae bir dur kızım ya!"
"Lisa gidelim. O gereksiz yine sapan saçma,cıvık cıvık hareketler yapıcak."Biz Lalisa ile kendi aramızda tartışırken Jimin yanımıza gelmişti.
"Selam kızlar! "
Lalisa zorla kolumdan tutup beni yanına sabitledi ve Jimin'e doğru döndü.
"Selam Jimin! "
"Ben size ödev hakkında bir şey söylemek için gelmiştim. "Onu umursamayıp çevreme bakındım.
"Tabii söyleyebilirsin. Dinliyoruz seni. "
Yo ben dinlemiyorum. Umrumda bile değil.
"Hocanın verdiği ödevi yapmak için bir grup oluşturalım mı? Bence çok güzel bir grup oluruz. "
"Hayır! "Onunla grup falan olmak istemiyordum.
Lalisa bana dönüp sinirli bir şekilde baktı.
Kolumu zorla kurtardım.
"Biz sizinle grup falan olmak istemiyoruz. Hem zaten 5 kişi oluyoruz. Hoca en fazla 4 kişi dedi. Duymadın galiba. Gerçi dersi falan dinlediğin yok. Nerden duyucaksın ki. "
"Meral etme Chaeyoung ben hocaya söyledim. 5 kişi olmamıza izin verdi. Sorun yok yani. "Şu sırıtan yüzüne bir tane geçirmek istiyordum.
"İstemiyoruz Jimin. Zorla mı acaba?"
Beni takmayarak konuşmaya başladı.
"Sizlere aslında bir şey söylemem lazım. Ama bunu söyledikten artık hayatınızda Jimin diye çok yakışıklı bir arkadaşınız olmayabilir. "
Bu çocuk egodan oluşmuş.
"Ee Jimin. Ne söyliceksin? 45 dakikadır bizi burada tutuyon."
"Lisa söyleyeceğim şeyden sonra lütfen Chaeyoung'u sıkı tut. Katil olabilir. "Benim sinirleneceğim ne yapmıştı yine acaba?
Lalisa kollarını bana sardı ve sıkıca tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you | roségguk
Fanfiction[𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊.] I got you on my mind, baby | jungkook × chaeyoung |