"Chayoung, güzelim! Hadi kalk. "
Gözlerimi korkuyla açtığımda karşımda Lalisa vardı. Terlemekten dolayı alnıma yapışan saçları düzeltti. Yine rüyamda babamı görmüştüm.
Gözlerim dolarken Lalisa beni kendisine çekip sarıldı.
"Geçti güzelim. Sorun yok. Ben burdayım. "
"Lalisa.""Efendim?"
"Geçicek mi bu durum? Geçicek mi acım?"Tamamen geçmesini istemiyordum fakat biraz da olsa rahatlayamaz mıydım?
"Hepsi, yaşadığın bu kötü günlerin hepsi geçicek güzelim. Kendini iyi hissetmen için her şeyi yapıcam, yapıcaz merak etme."
Buraya geleli bir hafta olmuştu. Bu olan olayları diğerleri de öğrenmişti ve bizimle beraber gelmek istemişlerdi. Normalde istemezdim ama o an ısrar edicek halde değildim. Onlarda zaten beni pek umursamayıp gelmişlerdi. Şu üç günde hem beni hem de annemi yalnız bırakmamışlardı.
Gözyaşlarımı silip Lalisa'dan uzaklaştım.
"Saat kaç? "
Masanın üzerinde duran telefonuna baktı. İkimiz aynı odada kalıyorduk. Diğerleri ise misafir odasında beraber kalıyorlardı.
"5.45."
"Ben biraz bahçeye çıkayım. Hava almış olurum. "Yataktan kalkıp kapıya ilerlerken Lalisa da elindeki şal ile beni takip ediyordu. Bana yetişip kolunu omzuma attı.
"Benden bu kadar mı bıktın güzellik? "Kafamı salladım.
"Senden kim bıkabilir ki? "
Bahçeye çıktığımızda tek olmadığımızı farkettim. Jungkook, Jimin ve Taehyung oturmuş sohbet ediyorlardı. Bizi farkettiklerinde sessizleştiler.
Sanırsam şu son zamanda daha da yakınlaşmıştık. Jimin ile neredeyse tamamen arkadaş gibiydik. Hatta şu sıralar başka bir ile konuştuğunu bile duymuştum. Onun adına seviniyordum.
"Oo, bizsiz sohbet ha? "
"Bende diyordum ki bu sarı şey nerede kaldı! "
"Ha ve ha Taehyung. "Yanlarına otururken onlar tartışmaya başlamışlardı bile.
"Ya bıraksana! Ben onu sana getirmedim. "
"Versen nolur lan dondum burda. Kardan adam oldum! "
"Bana lanlı lunlu konuşma. "
"Lalisacım, güzel sarı saçlı arkadaşım bana elindeki şalı verir misin? "Daha fazla uzatmamaları için araya girdim.
"Verebilirsin Lalisa. Ben üşümüyorum zaten."
"Biraz iyi kalpliliğini şuna da bulaştır Chaeyoung. Yalvarırım. "Lalisa gözlerini devirip şalı Taehyung'a fırlattı.
"Ee iki gün sonra tekrar okul başlıyor. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?"
"Şu çeneni bir kapalı tut Jimin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you | roségguk
Fanfic[𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊.] I got you on my mind, baby | jungkook × chaeyoung |