yirmi üç

3.3K 200 215
                                    

Gerçekten o kadar iğrenç ve saçma yazıyorum ki. Kim bilir kitabın sonu nasıl olur.

Gözlerimi açmam için beni uyaran güneş ışığını yüzümde hissedince ellerim ile gözlerimi kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi açmam için beni uyaran güneş ışığını yüzümde hissedince ellerim ile gözlerimi kapattım. Gözlerimi ovalayıp yatakta oturur pozisyonda durdum.

Odadaki bavullara ve bazıları yerde bazıları da bavulda düzensiz bir şekilde duran kıyafetlere baktım.

Kampın bitmesine iki hafta gibi bi' süre kalmıştı. Bizde yavaştan bazı şeyleri toparlamaya başlamıştık.

Gerçi Lalisa ile pek konuştuğum yoktu o günden sonra. Bana bir sürü soru sormuştu ve bende sorularını cevaplamayacağını, soru sormaması gerektiğini biraz sert bir dille söylemiştim. O yüzden de aramız kötüydü biraz.

Bu durumdan dolayı üzülüyordum. Buradaki tek arkadaşımdı, onu kaybetmek istemiyordum. Sadece bu konuyu kimseyle konuşmayı sevmiyordum. Sanırsam en kısa zamanda ondan özür dilemeliydim.

Yataktan kalktım ve kıyafetlerimi giyinip kahvaltı yapmaya gittim. Tabağımı hazırlayıp Lalisa'nın bulunduğu masaya oturdum. Biraz yüzsüzlük olabilirdi ama küs kalmak istemiyordum.

Tabağındaki bakışlarını kısa bir süreliğine çekti ve bana baktı. Ama çok çok kısa bir süreliğine. Yanaklarımın içine doldurduğum havayı dışarı verdim ve sandalye çekip oturdum.

"Lisa."

Beni hiç aldırmadan çatalına batırdığı zeytini ağzına attı.

"Lisa benimle konuşur musun? "
"Benimle konuşmayan, bir şeylerini paylaşmayan sensin Chaeyoung."
"Özür dilerim Lisa ama önemli bir şey değil gerçekten. Önemli olsa sana anlatırdım. "
"Önemli değil mi? Biri sana mesaj a-"

Hızlıca Lalisa'nın ağzını kapattım. Etrafıma hızlıca baktım. Jungkook yoktu.

"Sessiz ol Lisa."

Ellerimi çekip geri yerime oturdum.

"Hem merak etme ben mesaj atanı tanıyorum. O yüzden sorun yok. "
"Peki Chaeyoung sen bana hiçbir şey anlatma. Arkadaş olmaya çalışıyorum farkında mısn? Arkadaş olmak için sende biraz çabala lütfen. Ben seni arkadaşlarım ile tanıştırıyorum yalnız olma diye. Ama sen bana ufacık bir olayı bile anlatmıyorsun. "

Sesi yükselince bir çok kişi bize bakmıştı. Onları umursamayıp Lalisa'ya bakmaya devam ettim.

"Lisa sencede biraz büyütmedin mi olayı?"
"Aynen büyüttüm. Kapatalım bu konuyu. "

you | roséggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin