/druhý den/

1.2K 102 3
                                    

Prohlížel jsem se v zrdcadle a chválil si svoje krásné tělo. ,,Bože, já jsem tak dokonalý.“ Prohrábl jsem si svoje černé vlasy a vyšel z koupelny do pokoje, kde jsem si oblékl černé tričko a roztrhané džíny. Zapl jsem svůj mobil, abych zjistil kolik je hodin. ,,Už je čas jít,“ pousmál jsem se a pomalu se chystal odejít z domu ven.

...

,,Ahoj, Jungkooku,“ zamával na mě moje nová, nádherná obeť. ,,Ahoj, Gi,“ usmál jsem se a objal ho. Objetí mi oplatil. ,,Nevadí, že šel se mnou i Jimin?“ poškrábal se na zátylku a nevinně na mě pohlédl. Podíval jsem se na hnědovláska, který stál vedle Yoongiho. ,,Ne, proč by to mělo vadit?“ pousmál jsem se. Vadí mi to. Moc. ,,Čau, Mine,“ pozdravil jsem ho aby se neřeklo. Neřekl nic, jen na mě kývl.

Už teďka mě leze na nervy. Proč tu vůbec je? Na včerejší párty jsme se moc nebavili. Začínám ho nenávidět.

,,To tu budeme jen stát nebo už někam konečně půjdeme?“ řekl nudně Jimin a překřížil si ruce na hrudi. ,,Fajn, tak jdeme,“ usmál jsem se křečovitě. Měl jsem chuť mu narvat tyč do prdele. Co si to dovoluje?

,,Počkat, to fakt si chcete sednou do parku na lavičku a povídat si? Copak jste na rande?“ rýpal do nás ten otravný prcek. ,,A kam chceš teda jít?“ vyhrkl jsem a ušklíbl se na něj. ,,Nejradši bych šel domů a cvičil,“ začal předvádět boxování. ,,Tak proč tu teda si?“ strčil jsem do něj. ,,Eh.. kluci?“ zašeptal Yoongi.

,,Jsem tu proto, aby si Giho někde neznásilnil.“

,,A co si myslíš, že jsem? To bych mu nikdy neudělal! Jsme přátelé.“

,,To určitě! Jsi nějaký podezřelí Jeone.“

,,Nežárlíš náhodou Parku?“

,,Kluci! To by stačilo ne?“ odtrhl nás od sebe Yoongi. ,,Promiň,“ omluvil jsem se. ,,Šel jsem ven, abych si to užil, jasný?“ pohlédl na nás a dal si ruce v bok. ,,Máš asi pravdu,“ poškrábal se Jimin na zátylku.

,,Jo, to má..“

28 DNÍ s tebou /Jikook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat