/sedmý den/

1.2K 100 2
                                    

Jimin...

Jimin..

Jimin

Trhnutím jsem se probudil z šíleného snu. V místnosti byla tma. Podíval jsem se na hodiny na pracovním stole. ,,Půl čtvrté ráno,“ zašeptal jsem a prohrábl si vlasy.

Už je to druhý den, co se mi zdá o mém zajatci Park Jiminovi. Je to pořád a ten samý sen. Děsí mě to.

Najednou jsem ucítil nějaké těsno v kalhotech. Podíval jsem se dolů a nevěřil svým očím. Vážně se mi postavil, když jsem myslil na Jimina? Opřel jsem se o opěradlo židle a vzdychl. ,,Mně se vážně postavil?..“

Chvíli jsem tam jen tak seděl, ale pak jsem se zvedl a šel - šel jsem jak posraný, kvůli erekci - ke dveřím od jeho pokoje. Nadechl jsem se a začal je odemykat. Nakoukl jsem dovnitř, jestli spí. Nespal. Seděl uprostřed místnosti. ,,Ty nespíš?“ zeptal jsem se. ,,N-Ne, nemůžu spát,“ zašeptal.

Najednou jsem si vzpomněl, co se událo včera na půdě. Od té doby, co mi rozbil hrací skříňku po babičce, tak jsem ho celou dobu pozoroval. Bylo roztomilé, jak si dával tričko pořád dolů, abych mu neviděl jeho krásnou prdelku. Přesto jsem ji viděl. Boxérky jsem mu nevrátil.

,,P-Pojď sem,“ řekl jsem těžce. Erekce se mi zvětšila, kvůli myšlence, že je Jimin vlastně polonahý. Přišel pomalu ke mně. Když jsem zvedl ruku, abych ho pohladil po tváři, tak se skrčil a naklonil hlavu na bok. Nejspíš si myslel, že mu chci dát facku. Jen jsem se usmál a dotkl se jeho hebké kůže. Přiblížil jsem se k jeho obličeji a políbil ho na líčko. ,,Jimine...,“ zašeptal jsem mu do ucha. ,,Klekni si.“

Učinil tak.

,,A vykuř mi ho.“

Nahlas polkl.

Začal mi pomalu sundávat kalhoty. Třásly se mu ruce. ,,Jimine, rychle.. prosím. Už to začíná bolet,“ zakňučel jsem a prohrábl mu jeho hnědé vlasy. Jimin si olízl spodní ret a sundal mi i boxérky. ,,Pro pána krále..,“ zašeptal.

Začal na něj dávat drobné pusinky a pak si ho dal celého do pusy. Zaklonil jsem hlavu do zadu a nahlas vzdychl. Jimin začal pohybovat hlavou nahoru a dolů, sál a někdy použil i zoubky. Dohánělo mě to k šílenství. ,,Jimin-ne.. ah~“ vzdychal jsem na celou místnost. Ucítil jsem, jak se Jimin usmál.

Bylo to úžasné.

On byl úžasný.

Ucítil jsem, jak mnou proběhla vlna vzrušení. Začal jsem zrychleně a nahlas vzdychat. Jimin to poznal a zrychlil tempo. Musel si pomoct i rukou. Za malou chvíli jsem se mu udělal do pusy a trošku jsem mu pošpinil obličej. Všechno poslušně spolkl. ,,Hodný kluk,“ usmál jsem se. Jimin mi navlékl boxérky a kalhoty a vstal. ,,Sice jsou čtyři hodiny ráno, ale jdeme si něco uvařit. Mám hlad,“ řekl jsem ještě udýchaně a vzal ho za ruku.

...

,,Dobrou chuť,“ řekl jsem slušně a pustil se do jídla. Miluju Ramen. Podíval jsem se na Jimina. ,,Proč nejíš?“ podivil jsem se. ,,Můžu?“ zeptal se hloupě. ,,Proč bys nemohl?“ zasmál jsem se a dal si sousto do pusy. Jiminovi se rozzářily oči a začal konečně jíst.

28 DNÍ s tebou /Jikook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat