/jedenáctý den/

1.2K 91 3
                                    

Sluneční paprsky mi zasvítily do obličeje. Otočil jsem se na bok a zabručel. Odlepil jsem pomalu od sebe oči a první, co jsem uviděl byl můj roztomilý zajatec. Pohladil jsem ho po tváři a usmál se. Je nádherný, když spinká.

Má krásné plné rty. Chtěl bych je ochutnat, ale.. nemohu.

,,Hmmm..,“ zabručel a ještě víc se zachumlal pod deku. ,,Dobré ráno, Jiminie,“ zašeptal jsem a podíval se pod deku. Jimin se na mě ospale podíval a usmál se. ,,Umm.. dobré ráno,“ řekl.

Sedl jsem si a podíval se na budík. ,,Je dvanáct hodin,“ řekl jsem a lehl si zpět do postele. ,,M-Měl bych začít vařit oběd,“ promluvil tiše a chystal se zvednout, ale zastavil jsem ho. Uvěznil jsem ho pod sebe a zadíval se do jeho hnědých očí. ,,Nikam nejdeš,“ usmál jsem se a lehl si na něho. Uslyšel jsem jeho zrychlený tlukot srdce.

,,Jsi těžký,“ zašeptal a pohladil mi vlasy. ,,A ty zase pěkný,“ uculil jsem se a sedl si na něho. Musel jsem se pousmát nad tím, jak se začervenal. Pomalu jsem se k němu přibližoval. Přiložil jsem prsty na jeho bradu a dal mu hlavu na stranu.

Udělal jsem si místo.

Svoje polštářky se dotkly jeho kůže na krku. Jimin se celý napjal.

Jak roztomilé..

Začal jsem líbat jeho nahou kůži a propletl si s ním prsty. Jako odměnu se mi dostávaly jeho potiché vzdychy. Moje uši jsou v ráji..

..............................
Tak jo.. Chtěla bych vám oznámit, že musím přeskočit pár dní, jelikož by to bylo moc nudné a taky mi to v poslední době nemyslí 😅 Snad to chápete.

28 DNÍ s tebou /Jikook/Kde žijí příběhy. Začni objevovat