,,Jimine, pojď sem,“ řekl jsem a natáhl k němu ruku, abych mu pomohl vstát ze země. Jimin ignoroval mou ruku a zvedl se sám. Dal jsem oči v sloup a podíval se na něj. ,,Běž umýt nádobí,“ rozkázal jsem mu. Jen vzdychl a odešel do kuchyně. Pomalým krokem jsem ho následoval a neodpustil jsem si pohled na jeho zadeček.
Sedl jsem si na židli a začal ho pozorovat jako dravec pozorující svou kořist. ,,I tohle mám umýt?“ ozvalo se. Zmateně jsem na něj pohlédl. ,,Co?“ špitl jsem. Jimin vzdychl a ukázal na můj hrneček do které si nalívám kávu. ,,Samozřejmě,“ zasmál jsem se ironicky. ,,Promiň,“ zašeptal a otočil se zpátky k umyvadlu.
Začal pečlivě umývat nádobí. Opřel jsem si hlavu o ruku a dále se na něj zasněně koukal. Měl pořád na sobě jen bílé tričko. Začal jsem cítit malý problém tam dole. Sakra..
Pohled Jimina
Celou dobu, co jsem umýval nádobí na mě čuměl. Znervózňovalo mě to, ale musím uznat, že se mi to taky líbilo. ,,Jimine, podej mi nůž z dolního šuplíku, prosím,“ řekl Jungkook a přichystával prkénko na krájení. Překvapeně jsem na něj pohlédl. On poprosil? Můj únosce poprosil?! ,,Co se na mě tak díváš?“ usmál se a pohladil mi líčko.
Úchylák.
Dřepl jsem si, vysunul šuplík a vzal do ruky nůž. Najednou mi hlavou proletěla jedna nepěkná myšlenka. Podíval jsem se na Jungkooka. Čuměl jsem na něj asi deset vteřin. Začalo se mi hůř dýchat. Srdce mi tlouklo a moje ruce ve kterých jsem držel nůž se třepaly.
Mám to udělat?
Jungkook se na mě podíval. ,,Už ho... máš?“ Usměv mu z tváře hned zmizel, když uvidět, že nůž směřuju na něho. ,,Jimine..“
Mám ho bodnout?
,,Jimine, co chceš udělat?“ zvýšil hlas.
Pokud tak učiním, tak budu volný.
,,Tak jo! Bodni mě! No do toho!“ začal na mě pokřikovat a ruce si přiložil na hruď.
Chci to udělat, ale něco mi brání.
Jungkook se začal smát a vytrhl mi z ruky nůž. Odhodil ho někam pryč. Dal mi velkou ránu do břicha. Spadl jsem bolestí na podlahu. Začal do mě silně kopat. Chtěl jsem brečet bolestí, ale držel jsem se. ,,Proč si to zkazil?“ zašeptal a odešel nejspíše do své pracovny.
Jungkooku. Zabil bych tě, ale nemůžu. Víš proč?
Protože jsem se do tebe zamiloval.
ČTEŠ
28 DNÍ s tebou /Jikook/
Fiksi PenggemarVrah jménem Jeon Jungkook hledá další novou oběť. Netuší však, že jeho nový zajatce Park Jimin mu změní život. Změní ho za pouhých 28 dní. Love Story 2019 Upozornění: V knížce se objeví homosexualita, násilí, vulgární slova a sexuální obsah. (Takový...