Logan ajunsese acasa, aruncand cheile de la masina pe masuta din sufragerie, fiind inca foarte nervos. Trebuia sa iasa si el cu Ashley in fata lui Hope dar cum? Cand stia ca Hope era prin apropiere si o sa ii vada? Azi sigur nu se putea fiindca poate ca o sa-si petreaca toata ziua cu Luke, dar maine cand s-ar putea sa o prinda in momentul potrivit? A zambit malefic si a mers in baie pentru a face un dus. Ashley urma sa vina pe la ora 7 iar momentan era deabea ora 4.
Apa rece ca gheata il ajuta sa de redigoreze dupa o zi calduroasa de vara, dar nu il ajuta deloc sa isi ia gandul de la Hope. Cu toate ca ea era acum cu Luke, probabil, limbiile si buzele lor incepand sa se imprieteneasca, el era sigur ca niciodata nu va forma un cuplu cu Luke pentru mai mult de
2 zile?
Maxim, 2 zile!
Dupa ce si-a dat seama ca apa este ca si cea de la Polul Nord de rece, a iesit din dus, infasurandu-si abdomenul intr-un prosop, incepand sa isi usuce parul cu un prosop, rare ori isi mai aducea aminte ca exista uscatorul. S-a imbracat cu o pereche de blugi negri si un tricou alb, mai apoi coborand jos in sufragerie, pornind televizorul doar ca sa nu fie liniste in camera si incepand sa se gandeasca.
OK, stiu ca ma iubeste... chiar daca nu vrea sa recunoasca asta. Ea nu e genul de persoana care sa uite ceva ce a insemnat mult pentru ea...
Adica eu am insemnat mult pentru ea, nu? Am fost 3 ani impreuna, ar fi trebuit sa insemn ceva mai mult pentru ea...
Dar si ea a insemnat si inseamna mult pentru mine... chiar daca in cateva ore o sa am pe altcineva in patul meu, nu pe ea...
Cu Sily, sau cum naiba o cheama nu o sa fie mai mult decat sex!
Sau o chema Ashley? Nah, cred ca Sily! La ce silicoane mari are sigur asta e numele ei! se gandea el.
Ganduriile sale au disparut cand se auzi cum cineva bate in usa sa, el mirandu-se. Nu trebuia sa-l viziteze nimeni, sau ma rog, nu stia ca lumea a aflat ca s-a reintors in New York. S-a ridicat de pe canapea, mergand spre usa si deschizandu-i usa celui care il cauta, la usa fiind un barbat.
Un barbat pe care el in detesta foarte mult.
Incat daca nu ar fi trecut impreuna cu Hope pe trecerea de pietoni sigur acum era la spital, sau daca nu tinea norocul cu el, la morga!
"Ce avem noi aici..." spune Logan razand cand vazu cu Luke este cel care il cauta.
"Nu incepe cu glumele! Uite am venit-" incepea Luke sa ii spuna motivul dar Logan l-a intrerupt.
"Wow, wow... mai incet! Pastreaza-ti calmul, sau ma rog, ce a mai ramas din el si spune!" incepea sa il enerveze Logan mult mai tare, Luke rosindu-se la fata.
"Uite! Ai face bine sa iesi odata din viata lui Hope! Tu esti de vina pentru tot ce se intampla! Tu-" din nou, Luke se revolta asupra lui Logan, el si de data asta neputand sa taca din gura.
Avea un dar de a enerva pe toata lumea care incerca sa se puna cu el.
Inafara de o persoana...
Care era desigur Hope...
"Ce am mai facut si de data asta? Doamne, de acum in colo o sa dai vina pe mine fiindca cea mai buna prietena a ta este trista sau ma rog, trece prin mai multe stari emotionale?" il intreba Logan, fiind foarte calm in timp ce Luke statea sa explodeze de nervi.
"Tu esti de vina fiindca nu o mai lasi sa iubeasca pe nimeni! Astazi de exemplu am scos-o la un suc si am incercat sa o sarut dar ea mi-a raspuns sec: imi pare rau dar nu te iubesc! iar apoi eu am intrebat-o de ce? iar ea mi-a raspuns tot atat de sec: fiindca iubesc pe altcineva!" expresia lui Logan se schimbase intr-una socata pe dinafara dar in mintea sa era ca si un calut fericit care zburda pe norisorul lui, intr-o lume plina de curcubee. "Ma jur ca o sa te bat!" continua Luke vroind sa il pocneasca pe Logan dar el a fost destul de rapid si i-a prins pumnul in mana sa, mai apoi sucindu-i mana lui Luke.
"Hai incearca!" il provoca Logan, Luke nemaiputand sa se miste deloc, fiind blocat de Logan. "Uite, nu e vina mea ca ea nu te vrea! Incearca sa fi putin mai barbat decat esti acum si poate ca o sa-l uite pe cel pe care il iubeste cu adevarat. Sau nu! In fine, eu as pleca daca as fi in locul tau!" il sfatuieste el pe Luke, dandu-i drumul.
"O sa platesti pentru asta!" il ameninta Luke mergand spre masina sa.
"In euro sau in dolari?" inca continua Logan sa-l enerveze. A intrat in casa, zambind ca si un idiot (nu ca nu ar fi unul) si s-a aruncat pe canapea, inca fiind in al noua-lea cer.
"Ma iubeste! Ma iubeste! Ma iubeste!" incepea el sa cante, ca si cum ar avea 2 ani!
Sa spunem ca fiecare dintre noi avem o parte copilaroasa.
Iar el acum era super fericit si trebuia sa se manifeste intr-un fel.
Deci, schimbare de plan! Nu o sa mai vina Sily la mine fiindca nu mai vreau sa o insel pe Hope, chiar daca ea inca nu a recunoscut oficial ca ma iubeste dar cum ea nu l-a sarutat pe Luke Stupid plus numele de familie pe care nu il stiu si nici nu imi pasa, asa nu o voi face nici eu! schimbase el planul, trimitandu-i un mesaj lui Sily ca are ceva probleme si o sa se intalneasca maine la firma.
Desigur o sa o mituiasca cu un plic de bani pentru a nu-si deschide gura in ceea ce priveste acel subiect.
Si-a luat cheile de la masina si a pornit spre locul unde stie sigur ca ar putea sa fie Hope.
Cafeneaua unde s-au cunoscut!
A condus spre acea cafenea, nemai avand rabdare sa ii vada din nou fata si corpul ei perfect!
Nemai avand rabdare sa o vada pe ea!
____________________________________________________________
ANUNT! O SA MAI FIE CAM VREO 4 CAPITOLE SI O TERMIN CU ACEASTA CARTE.
La capitolul 10 se va termina si va mai fi si un epilog.
Aceasta carte e un short story deci e destul de scurta :))
Sper sa va placa acest capitol si o sa va tin in suspans pana data viitoare!
Pupici! :*
CITEȘTI
Little Gold Necklace
Proză scurtăUn lantisor a ramas ultima speranta, ultimul cadou din partea lui Logan Harris pentru iubirea vietii sale, Hope Andreson. De un an nu si-au mai vorbit, nu si-au mai dat un telefon si de un an Hope a ramas blocata la un singur capitol. Se mai poate...