Dupa ce Hope s-a imbracat cu rochia nearga, fara bretele, pana mai sus de genunchi, avand in picioare o pereche de pantofi negri cu tocul inalt, s-a privit in oglinda, aranjundu-si pentru ultima data parul care ii statea perfect. Era pur si simplu perfecta! Nu din simplul fapt ca aceea rochie o avantaja, ea era perfectul prin felul ei de a fi!
"Iubire esti gata?" o striga de jos, Logan, care astepta ca ea sa se termine.
"Acum!" ii raspunse ea. Isi lua geanta plic de pe pat si iesise din dormitorul casei ei. Momentan, adica pana maine sau cel tarziu poimaine vor sta la ea fiindca vor trebui sa fac ordine prin veche lor casa. Ea a coborat scariile, privirea lui ridicandu-se instantaneu din pamant cand o vazuse pe ea. A ramas cu gura cascata atunci cand ea in sfarsit a ajuns in fata lui, ea inchizandu-i-o cu un deget.
"Logan si tu arati bine!" ii spuse ea, inainte ca el sa o complimenteze.
"Aa...multumesc...tu...esti...defapt arati foarte bine!" o complimenta el balbaindu-se. Ea isi dadu ochii peste cap si il prinse de mana stanga, mergand cu el in spatele ei spre usa.
"Ce e?" o intrebase el, gesticuland cu mana libera. Ea s-a oprit din mers, intorcandu-se cu fata la el. Si-a pus mainiile pe obrajii lui si a inceput sa-l sarute, el punandu-si mainiile pe talia ei. Se sarutau ca si cum nu s-au mai vazut de mult timp.
Da, trebuie sa ma gandesc inainte sa scriu ceva... Ei chiar nu s-au mai sarutat de foarte mult timp!
"Te iubesc!" ii spuse ea, inca sarutandu-l.
"Eu te iubesc mai mult!" ii raspunse el.
"Ba eu te iubesc mai mult!" il contrazise ea.
"Da, asa crezi tu!" ii raspunse el. Si acum sa inceapa o contrazicere demna de cartea recorduriilor... se gandeau amandoi.
"Eu sunt cea care a plans aproape un an dupa tine deci ai face bine sa taci si sa accepti ca eu te iubesc foarte mult! Ai inteles, domnule idiot?" ii spuse ea, ridicandu-i barba cu un deget.
"Am inteles doamna!" ii raspunde el si o saruta scurt pe buze.
"Perfect! De curiozitate, cand incepe petrecerea aia?" il intreaba Hope, realizand ca nu are nici cea mai vaga idee daca au intarziat sau nu.
"La ora 20:00 si acum e... 20:10. Eh, nu e o problema daca am intarziat!" se apara el.
"Haide odata!" ii spuse ea, iesind din casa, cu el in urma ei. "Apropo, din nou... eu ce ar trebui sa fac? Adica in timp ce tu o sa vorbesti cu prietenii tai eu ce ar trebui sa merg altundeva sau cum?" continua ea, inainte sa se urca in masina lui.
"Sa stai langa mine si sa fi tu! Nu o sa te manance nimeni daca spui ceva gresit dar tu niciodata nu ai facut asta, okay?" ii spuse el, luandu-i capul in palme.
"Nu suntem in The fault in our stars dar okay!" ii spuse ea si se urca in masina lui. El si-a dat ochii peste cap, urmand sa porneasca masina si sa se intrepte spre locatia petrecerii. In timp ce conducea o tine de mana pe Hope, ea, in acelasi timp privindu-se in oglinda.
"Daca iti spun ca am emotii promiti ca nu razi?" il intrebase ea pe Logan, el mutandu-si instantaneu privirea de la drum spre ea.
"Esti culmea! Nu ai de ce sa ai emotii! Ai mai fost cu mine la multe petreceri si mereu ai spus lucruri mult mai corecte decat mine! Uite, in Londra mergeam la fiecare petrecere cu o alta fata si habar nu aveau ce sa scoata pe gura! Deci ca sa intelegi despre ce vorbesc, tu nu esti ca si ele, okay? Mereu ai fost singura fata care stia totul si si acum stiu ca poti sa faci asta chiar daca idiotul de mine nu ti-a spus nici macar un cuvant aproape un an dar sti ca sunt un idiot, nu? Si sti ca vorbesc mult cand vine vorba sa te fac sa zambesti, nu?" ii explicase el, Hope razand de idiotenia lui. El mereu cand era stresat isi dadea drumul la gura fara sa se gandeasca la ceea ce spune, lucru care o inebunea pe Hope.
"Idiot e prea putin spus!" ii spuse Hope si ii plasa un sarut pe obraz, in timp ce el conducea.
"Inteleg ca ma iubesti dar daca vom continua asa e posibil sa facem cunostiinta cu un stalp!" ii spuse Logan, amandoi razand cu lacrimi.
"Te iubesc e prea putin spus!" ii spuse ea in timp ce el parca masina in fata cladirii unde se desfasura petrecerea. Logan s-a dat jos din masina, deschizandu-i lui Hope usa si dandu-i mana. Erau ca si intr-un film cu printi si printese, ei fiind in rolul principal. Felul in care se priveau amandoi era pur si simplu magnific, cu foarte multa dragoste! Dupa ce ea s-a dat jos din masina, a prins-o de talie si au intrat in cladire. Acea cladire avea o sala imensa, cu un candelabru inens care te facea sa te intrebi daca e din cristale adevarate sau nu. Era o sala perfecta unde s-ar putea desfasura cu usurinta si o nunta, nu doar o petrecere.
"Dumnezeule..."spuse mai mult pentru sine Hope dar Logan o auzise.
"Stiu iubire, stiu!" ii raspunse el. Au mers spre pritenii lui Logan, incepand sa vorbeasca despre anumite subiecte legate de afaceri.
###
"Vi cu mine undeva?" o intrebase Logan pe Hope. Ea a ridicat din sprancene vroind sa il intrebe unde dar el a luat-o se mana si au urcat niste scari, mergand la etajul superior.
"Daca mi-ai spune unde mergem ar fi perfect!" ii spuse Hope, intr-un final ei ajungand pe un balcon.
"Aici! Ma cam streseaza toata agitatia de jos." ii spuse el si o sarutase.
"Nu as crede ca asta e singurul motiv dar ma rog..." ii spuse ea, referindu-se la dorinta lui de a o saruta.
"Din nou ai dreptate! Nu asta e motivul pentru care te-am adus aici. Poate ca vreau sa-ti spun ceva, poate ca vreau sa-ti ofer ceva sau poate ca- " incepea el sa-i enumere motivele pentru care se aflau pe balcon dar ea il intrerupse.
"Sau poate ca vrei un pumn in cap daca ma mai ti mult pe jar! Spune-mi ce vrei sau ce iti mai debiteaza mintea ta nebuna!"
"Ok, eu vroiam sa lungesc momentul dar daca tie iti place mai direct... vrei sa fi sotia mea?"
S-a asezat in genunchi in fata ei, tinand in mana cutia cu inelul, ea privindu-l uimita. Nu stia ce sa spuna, adica stia doar ca era asa de emotionata incat se bloca si nu mai putea scoate niciun cuvant!
Hope idioato spune ceva! O sfatuia constiinta, sau ma rog, o certa. Si-a facut curaj si i-a spus foarte sigura:
"Da Logan! Vreau sa fiu sotia ta!"
Bang bang bang! Mai e doar epilogul si gata cu aceasta carte! Sper ca v-a placut acest capitol si cartea in sine si pana la epilog... kisses :*
CITEȘTI
Little Gold Necklace
Short StoryUn lantisor a ramas ultima speranta, ultimul cadou din partea lui Logan Harris pentru iubirea vietii sale, Hope Andreson. De un an nu si-au mai vorbit, nu si-au mai dat un telefon si de un an Hope a ramas blocata la un singur capitol. Se mai poate...