Странно ли е,че я смятам за още по-секси сега?!

167 25 5
                                    

Гледна точка на Джейс
С Чейз се разбрахме всички да се срещнем пред училище и после заедно да тръгнем към сладкарницата,в която той е уредил моята ,,среща" с досадницата Клара,ъхх.
Когато пристигнах Чейз ,вече беше там,а след малко дойдоха и Сам и Мат.
Оффф,колко още ще се бавят момичетата,вече закъсняват с 20минути.
-Благодаря ти,братле. Наистина съм ти длъжник.
-Ти само гледай саможертвата ми да не е на празна,за друго не мисли.
-Няма-каза Чейз , забил поглед зад мен с идиотска усмивка.
Щом проследих погледа му,видях Бела с красива розова къса рокля и дънкаво елече отгоре ,съчетани с бели сандали на платформа. Червената й коса бе с леки къдрици в крайщата,а гримът й се състоеше от спирала,очна линия,розаво червило и ами това е.
Бела ,е с такова ангелско излъчване,особено с тези големи сини очи и е в пълен контраст с приятелката си.
Клара бе с къса,ама много къса черна пола и къс син топ,чието деколте също както цялото й облекло не оставя нищо на въображението.
Високи бели токчета завършваха ,,тоалета" й.
Честно казано въобще не разбрах какъв е гримът и ,защото имах чувството че е използвала всичко налично в огромни количества. Като клоуните.
Може да съм момче,но сестра ми ме караше да й помагам за тези неща с управданието,че е по-голяма и като такава трябва да ме научи на ,,такива важни неща за мен в бъдеще". Честно казано просто искаше да й помагам в моментите,в който гаджето й я чакаше до десет минути пред вкъщи.Аз й помагах в момичешките работи,а тя играеше видео игри и въобще всякакви игри с мен. Това ни сплотяваше толкова много,че никой от нас нямаше нищо против.
Та отплеснах се. Как го разбрах ли. Онази клоунка махаше с ръка пред лицето ми.
-Хей,Джейсииии.-направо ми призля от пискливия й глас и тя как ме нарече- Мислихме да тръгваме. Ти къде се отнесе?
-Първо, името ми е , Джейсън,а не..- бях прекъснат от шумното прокашляне на приятеля си. Погледнах го накриво ,а той мен уморително сочейки ,Бела.-Искам да кажа ,че си мислих колко си красива днес.-казах миличко и със възможно най-фалшливата усмивка. Искаше ми се да повърна докато го казвам.
-Значи вчера съм била грозна ли!?-каза тя обидено и ми обърна гръб.
Сериозно ли!?И какво сега,ъххх!
--Разбира се, че не. Просто сега си надминала себе си. Когато те видях ,направо онемях.-е аз вярно онемях.
-Оффф,прощавам ти само защото си сладък.-каза като,ущипа едната ми буза.
Ама тя сериозно,ли!?
-Вие какво ще искате ,аз ще поръчам и ще запазя маса.
-Ама защо!?-заради непосимостта ми към теб!!!
-Сега там е много претъпкано,а не искаш да стоиш права,нали!?
-Оооо,неее!
-Знаете ли какво,аз черпя и ще поръчам нещо според това ,което мисля ,че харесвате.
Преди да са казали нещо,почнах да тичам напед.
Чейз,Чейз как ме набута ,брат.
Когата влязох,не видях никого и отидох да поръчам. Взех за всеки произволни неща,а за себе си шоколадова торта и кока кола.
Видях всички настанени на една маса до прозореца,а Мат ми подвикна,че не можел да остави такова красиво момиче само. Разсмях се,ето го и сваляча в действие. Когато погледнах към масата ,на която е седнал обаче видях,че говори за не коя да е,а Кими.
Не знам защо,но вече не ми беше толкова смешно.
Отидох до нашата маса да оставя поръчките ,но гласа на клоунката пак се чу,ъгхх.
-Абе ,Мат какво се занимава с тая,тя е толкова задръстена ,че няма накъде.
-Всъщност е много готина,веднъж бяхме на лагер и останах с впечатлението,че е много мила. А и никой няма да отрече факта ,че е доста секси.-ето сега ми идеше да забия един на Сам,особено след като захапа устна и погледна към нея.
-О,моля ти се ,облича се като баба ми.И никога не носи грим,поне хората нямаше да се плашат от нея,хахаха.
-Това,че не носи оскъдно облекло и грим,не я прави задръстена. Просто някои хора ,нямат нужда от това, за да получат внимание. А дори без грим е в милиони пъти по-красива от някои други и единствено може да уплаши човек с това ,че е и умна и красива,а не безполезна куха лейка.- добре,чувствам се по-добре,а нейното чене е на път да падне.
Усмихнах се ,но съвсем истински и тръгнах към ,Мат,когато бях като попарен. Кимбърли изсипа колата си на главата на ,Мат!!!
-Това да ти е за урок,никой не ме нарича ,кучка!-кза му и тръгна да излиза,когато едва не се блъсна в мен. Направи отегчена физиономия и излезе.
Сам, не каза ли ,че е мила?!
Мат,искаше да тръгне след нея,но аз реагирах бързо като оставих поръчката му и го хванах за лакътя.
-Как посмя,ще си получи заслуженото! Пусни ме!
-Мат,успокой се.
-Брат,тя направо те заби-каза заливащият се от смях ,Сам.-Странно ли е,че я смятам за още по-секси сега?!-довърши като повдигна вежда ,идиота.

Ето я и новата глава,реших че ще е хубаво да видим и гледната точка на , Джейсън.
Какво мислите за главата?

Какво мислите за главата?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
No more tearsWhere stories live. Discover now