Кимбърли
Офф, писна ми от всички преструвки . Защо хората просто не са себе си , а се преструват?
В момента съм в мола с бившата си най - добра приятелка.
Защо ли? Защото още не съм измислила как да й го върна тъпкано за предателството.
Нали така се казва? Дръж приятелите си близо, враговете още по- близо
- Кими , искам да впечатля момчето на мечтите си . А именно Джейс. Помогни ми , коя рокля ?
Идваше ми просто да си тръгна .
Преди каквото и мъчение да бе за мен , го правех с усмивка на лице заради нея , а сега е просто мъчение , закрепено като с телбод с фалшиви усмивки.
- Синята - посочих , роклята в лявата й ръка .
- А , защо не черната?
Нали черното е класика ?
- Защото е много красиво синьо , на теб ти отива .
- Най- добрата , отивам в пробната , късметлийка съм , че те имам .- прегърна ме , усмихната до уши и изчезна в пробната .
-Да , беше късметлийка , вече не - промърморих и зачаках пред пробната , за да я изчакам .
Почнах да си разглеждам инстаграма и видях , че Джейс ме е последвал .
Почервенях, като се сетих за
по - рано днес , не мога да повярвам , че това ми се случи с него ... както и да е , целунах неговия герой , не него .
- Може и ти да ме последваш няма да ти стане нищо , доматче .- изпищях и подскочих , като почувствах парещият му дъх по кожата си и гласът му толкова близо до лицето си .
- Идиот , какво си мислиш , че правиш ?- попитах го раздразнено , а той ми се хилеше .
- Прося си последователи ?- каза все едно бе най - очеизвадното нещо на света .
- Питам защо , по дяволите ме изплаши така?
- Чак изплашил ? По - скоро дойдох да ти каза здрасти. Здрасти , Кими .
- Здрасти , можеше и без да ме плашиш . А и какво правиш тук ?
- Дойдох за нова риза , не може ли да дойда в мола ?
- Не , тоест да .. защо да не можеш ... ъхх.... все едно .
- Май някой е изнервен от присъствието ми , а ? - каза като ми намигва ухилен .
- Не съм !
- Докажи го !
- Защо да го доказвам , не съм длъжна , мисли си каквото искаш .- обърнах му гръб и скръстих ръце .
-За да не си помисля , че си повлияна от невероятните ми целувачески умения. - прошепна до ухото ми , твърде близо до мен .
Обърнах се с лице към него , което май не бе най- доброто решение , защото се оказахме твърде близо .
- Целувачески умения ?
Все едно целунах дърво !
- Дърво ? Затова ли ми отвърна така ?
- Как ?
- Пламенно , явно ти хареса - намигна ми .
- Ха , просто актьорска игра !
- Докажи го !
- И как да го докажа ?
- Имаш два варианта . Или ме целуваш точно сега , но не просто като игра , а истинска целувка .... или ще ми помогнеш да си избера риза ?
Кое избираш , Кимбърли ?
- Помагам на , Чери да си избере рокля .
- Знаех си , че ще избереш целувката . Значи не е точно като дърво , а ? Хаха!
- Да бе , мечтай си !
- Мечтите се сбъдват , особено мойте .- каза , намигвайки ми.
- Стига си намигал, да не ти се случи случка .
- Това заплаха или обещание беше , Кимбърли ?
- Спри се вече !
- Защо, притесняваш се от това , че ти хареса целувката ли ?
- Не ми !
- Докажи го !
- Не мога да оставя , Чери .
Взе телефона от ръката ми , който не беше заключен и след неусешните ми опити да си го взема , просто си ми го върна усмихнат .
- Защо ?
- За да нямаш оправдания .
- Смисъл ?
- Погледни .
Беше написал ,, Приятел в беда ! Изчезвам , сори " на Чери и се беше последвал в Инстаграм.
- Вече нямаш избор , хайде .
Хвана ме за ръката и ме заведе в мъжкия сектор.
Почна да разглежда ризите , а аз просто ходих след него .
- Хайде де , нали ще ми избираме риза , помогни ме деее..
- Оооффф , добре. Предпочитание за цвят?
- Изненадай ме .
- Стига си се хилил.
- Еми избери ми нещо и ще спра .
- Добре , ето . - подадох му първата риза , която ми попадна . Хавайска риза .
- Не !
- Ти каза , която аз избера .
- Кога ?
- Стига мрънка ,марш към пробната .
- Добре , доматче . - ухили се , като ми козирува и тръгна към пробната.
- Ще бъде интересно , доматче.- измрънка макар и тихо .
- Чух те ! И не съм , доматче !
- Аз друго виждам - каза, като се обърна и ми намигна преди да влезе в пробната.
- Наистина ще е интересно , надувко.И това е новата глава . Знам , че много време мина от последната глава , но ... да поради мой си причини не писах , но най - голямата е , че просто не знаех как да почна , не можех .
От чия гледна точка искате да е следващата глава ?
Надявам се , да ви хареса , лека вечер 😁
Обичкам ви 😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
No more tears
RomanceИсторията на едно момиче,наранявано много пъти. Плакало толкова много,че спряло да се усмихва.Момиче,чието сърце е разбито на толкова малки парченца,че всеки опитал се да ги събере ,е по-вероятно да се пореже, отколкото да го залепи. След дълго тър...