Гледна точка на Кими
Пред мен беше застанал ухиленият до уши Мат.
-Здравей!
-Здрасти?-по-скоро попитах ,а от това усмивката му леко се помрачи.
-Е,какво правиш тук?-попита ,а аз просто му посочих парчето торта и колата си-Да,аз също ,тук я правят много хубава!- и ей така се настани на стола срещу мен.
-Джейс,аз ще съм тук-провикна се към господин Популярен-не бих оставил такова красиво момиче само. -обърна се към мен и ми намигна.
-Ами ,ако аз искам да съм сама!?
-Е,кой би искал да е сам при положение,че аз съм на линия-усмихна се мазно,сочейки се .
-Хмм...интересен въпрос -казах ,като подпрях брадичката на ръката си и го погледнах в очите-Всеки,който не иска до себе си самовлюбен идиот!?-усмихнах се насреща му.-усмивката му се изпари ,а ченето му се стегна.
-А може би и някоя злобна кучка като теб!?-почти просъска злобно.
-Да имаш два долара!?-той ме погледна учудено,но извади пари и ми ги подаде.Какъв глупак само,хахаха.
-Защо са ти?
-За колата -отвърнах просто и взех парите станах ,като държах колата в ръце, отидох до него и му прошепнах в ухото -Искаш ли да ти кажа нещо?-той кимна-Кучката си остава кучка!-отвърнах ,като се изправих и отпих от питието си,той все още ме гледаше объркано е,поне докато не го изсипах отгоре му ,а физиономията му беше безценна.
-Това да ти е за урок,никой не ме нарича кучка!
Когато се обръщах,за малко не се блъснах в мистър задник ,който гледаше всякаш е паднала бомба ,държейки подноса с поръчката на идиота от преди малко в ръце.
Аз му се усмихнах и продължих към вратата,не пропускайки злобните погледи на двете момичета и едва сдържащият се да не се разсмее Сам.
-Ц ц ц човек не може едно парче торта да си изяде на спокойствие.-промърморих си,вече излязла от сладкарницата.Погледнах часа ,който наближаваше два. Реших да се прибера и да си напиша домашните,които както всеки път бяха така грижливо поставени в страницата на класа в училищния сайт от нашата класна госпожа Гилфорт.
Щом бях готова вече беше три.
Коремът ми изкъркори,подсещайки ме ,че днес съм изяла едва половин парче торта.
Слязох в кухнята и реших да си направя сандвич с шунка. Щом бях приключила го поставих в чиния и си сипах ябълков сок.
След като бях готова реших да си догледам филма от снощи ,но в моята стая. Тъкмо го пусках на лаптопа и някой почука на вратата.
-Може ли да вляза?-каза подала глава на вратата Чери.
-Имам малко работа,ако не е спешно може и да почака.-казах като дори не я поглеждах.
-Стига де,Кими. Трябва да поговорим.
-Имаш минута и не я пропилявай.-посочих й леглото ,а тя седна.
-Виж Кими вчера отидох на партито и се опитвах през цялото време да заговоря Джейс,но винаги имаше хора около него и не успявах.
Накрая просто отидох до масата с напитките и почнах да пия. А после спомените ми са откъслечни.-каза свеждайки глава.-Помня само че разляха нещо върху мен,после някакво легло и теб разочарована. Сутринта се събудих в къщата от партито вчера и от тогава опитвам да си спомня,но не мога-каза тя вече, проплаквайки.-Моля се само да не съм изгубила най-добрата си приятелка-каза тя като покри лицето си с ръце и заплака с глас.
-Сигурно съм най-голямата тъпачка на света,като знам,пе пиенето не ми понася защо,по дяволите го правя!?Кими,моля те,прости ми.
Колкото и да и бях сърдита ,не можах да се сдържа ,просто сърцето ми се разтопи да видя най-добрата си приятелка така. Придърпах я в прегръдка и почнах да и шепна ,че всичко е наред и още сме приятелки.
Тя се отдръпна от мен и ме ме погледна в очите несигурна със зачервени от плач очи .
-Наистина ли?
-Да,но при едно условие -казах аз размахвайки пръст.
-Каквото кажеш.
-Повече без никакъв алкохол!
-Разбрано,шефе-каза тя ,козируайки ,след което и двете избухнахме в смях.
Телефонът й звънна й тя ми направи знак,че се връща след малко.
-Кажи тате-каза докато излизаше от стаята.
Изведнъж страшно много ми се допи вода,затова реших да сляза до кухнята да пия,но когато слизах по стълбите думите на Чери ме заковаха на място. Тя беше с гръб към мен ,седяща във всекидневната на дивана.
-Върза се разбира се,хахаха. Толкова е глупава ,въобще не бях пияна. Тя ми отмъкна Джош и сега ще я накарам да страда. А най-хубавото е,че въобще нищо не подозира. Само да не се беше появявала толкова рано ,очаквах я за кулминацията на вечерта с Джош,тъкмо го бях напила и хоп тя взе,че довтаса.
Спокойно няма как да ме чуе,гледа поредния скучен филм. Толкова е глупава,но пък и аз не съм за изпускане. Заслужавам награда за блестящото актьорско изпълнение ,особено с тези капки ,които ми даде,плаках като за световно. Дори аз бих си повярвала.
Помни ми думата,Кимбърли ще бъде засипана!Просто не можех да слушам повече. Върнах се в стаята си. Когато чух стъпките й да приближават седнах обратно на леглото си и се направих на заспала.
Чух как вратата се отвори.
-Спи спокойно кучко,това ще ти е за последно. Играта сега започва!-изсмя се тихо и излезе,а аз отворих очи.
-Права си ,но ти няма да си победителка в нея! Щом искаш да си играеш с огъня, се приготви да се опариш,кучко!Това е новата глава. Как ви се струва?Мислите ли,че Кими вече им план?
А кой според вас ще победи?
Който има желание,може да отговори в коментарите и да вотне.Обичам ви😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
No more tears
RomanceИсторията на едно момиче,наранявано много пъти. Плакало толкова много,че спряло да се усмихва.Момиче,чието сърце е разбито на толкова малки парченца,че всеки опитал се да ги събере ,е по-вероятно да се пореже, отколкото да го залепи. След дълго тър...