Досадник

138 21 5
                                    

-Е,явно ще ми правиш компания.-чух самодоволният глас на Джейс.
Просто го игнорирах и гледах през прозореца,всякаш гледам нещо безкрайно интересно.
-Стига де,Кииимиии!
-За теб съм , Кимбърли .-казах ,като се обърнах към него.
-Виж знам,че си ми ядосана,но аз не съм виновен,че учителите в това училище са психо. Никога не съм искал да те наказват,но хей не е по моя вина. Но виж ме, тук съм,защото не искам
по-специално отношение. Тук съм и ще си изтърпя наказанието като всеки един друг ученик в тази стая.
-Да разбирам ,че визираш мен!?-казах ,като повдигнах едната си вежда .
-Виж знам,че не започнахме добре,но защо не бъдем приятели...или поне да се опитаме ?
- Не , благодаря.
-Хайде,де.Няма как да се отървеш от мен цяла седмица.
Да ама има и реших да го игнорирам, за да му го докажа.
Стояхме в стаята за наказания всякаш с векове ,а като погледнах часовника на стената срещу мен ,се оказаха двадесет и пет минути.
Реших ,че просто мога да си драскам нещо и времето ще отлети. Да ама не. Беше изнервящо и без настойчивия поглед на самохвалкото до мен. Как не се отегчи да се взира в мен откакто дойде?
-Ще спреш ли?-попитах като се обърнах и вече бяхме лице в лице.
-С кое?
-Да ме зяпаш.
-Защо,не съм направил нищо лошо?
-Осъзнаваш ли колко изнервящо е това?!
-Но работи.-каза със самодоволна усмивка. -Вече ми говориш.
- Ъх... Просто спри.
-Добре...
-Супер.
-Не ме остави да довърша. Ще спра при едно условие.-отворих уста, за да протестирам,но той ми направи знак с ръка да замълча. -Искам да играем една игра. След това ,няма да настоявам да си говорим повече,днес.- каза като последната дума произнесе възможно най-тихо,но аз пак я чух .
-Каква игра?-погледнах го изпитателно.
-Ще се редуваме и ще си задаваме въпроси,но трябва да отговаряме честно.
-Приемам..
-Чудесно..
- Не ме остави да довърша. Съгласна съм при едно условие.-отворих и му направих знак да замълчи,щом си отвори устата ,за да каже нещо. Ха,не е забавно,нали надувко?!- Не искам повече да ми говориш или доближаваш. Никога.
-Пет дни?
-Как така пет дни?
-Какво ?Няма как да получиш много в един клас сме,ще се виждаме често.-каза самодоволно.
-Една седмица.
-Шест дни и нито ден повече.Съгласна?
-Съгласна!
-Аз съм първи.
-Защо да си ти?
-Ако не си забелязала съм известен и мисля,че вече знаеш тава онова за мен.
-И Джейс Задника Джонсънс пак е на линия дами и господа.-казах иронично и започнах да ръкопляскам.
-Хахаха,много смешно.-каза ,като започна и той да ръкопляска.-Защо не се запишеш в някои състезание за комици ? Направо ще ги отвееш.
-Не мисля така.
-И защо?
-Защото ти вече ги отвя с това тъпо изказване преди малко. Хахаха.
-И отново ,хаха,много смешно.
-Да нали?!
-Знаеш ли,хрумна ми нещо.
-Какво измисли геният този път?
-Ако някой от нас не иска да отговори или излъже на някой въпрос. Тъй де,когато спечеля ,ще си ми гадже един месец.
-А ако аз спечеля?
-Няма да ти говоря месец.
-И?
-Какво и?
-Хайде де,моето си е цяло бедствие искам още нещо.
-Офф,добре. Ще ви намеря съквартирант. Знам,че си търсите.
-И от къде знаеш?
-Аз знам всичко.
-А сега истината. Просто си видял обявата ,която закачихме на таблото за обяви в коридора ,нали?
-Почти. Видях те когато я закачаше и отидох да проверя каква е.А сега да се върнем към същината, съгласна ли си?
- Да!
-Еми хайде да започваме.Аз съм първи.
-Ама ,че разбира се.
-Какво е имало между теб и кретена от партито?

Здравейте,хора! Знам,че доста дълго не съм казвала нова глава,но ето ,че днес най-накрая музата ме връхлетя.
Харесва ли ви главата?
Какво мислите ,че ще се случи,кой ще победи в този бас?
Какво мислите,че се и случило между Ким и Джош?

 Харесва ли ви главата?Какво мислите ,че ще се случи,кой ще победи в този бас?Какво мислите,че се и случило между Ким и Джош?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



No more tearsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang