- Умри, умри, умри умри!
Чудесен начин да бъдеш събуден в 2 сутринта от папагала на съквартирантта ти.
- Ч-чонгкук - измрънка Юнги и се изправи бавно от леглото. Опита се да отвори очи, но малко след като го направи те отново се затвориха. И без това беше тъмно, тъй че нямаше голяма разлика. Трябваше да се добере някак до кюча за лампата. Обърна се наляво и направи една крачка напред, последвана от силен вик. Юнги залитна напред и се подпря на стената точно до вратата.
Беше си ударил кутрето в ъгъла на леглото. А всички знаем колко много боли..
Започна да подскача на един крак, докато псуваше на ум Чонгкук, който си беше зарязал смотания папагал в стаята му.
Изведнъж вратата на спалнята рязко се отвори, а през нея влезе чернокосото момче,което по навик посегна да включи лампата, но вместо това фрасна ментовокоското по носа.
- Какво ти става - избухна Юнги и посегна да удари по - малкото момче, но то лесно избегна удъра - първо тъпата ти птица ме събуди, после се ударих в леглото, а сега ти се опитваш да ми счупиш носа!
- От къде да знам, че ще си тук? - сопна се чернокоското.
- По дяволите, живея тук! - вече викаше по - голямото момче.
- Имах предвид до вратата - повиши тон Кук.
- А ти какво правиш тук? - попита по - големият.
- Чух, че викаш и дойдох да проверя дали си добре.
Юнги не каза нищо няколко секунди, след което се обърна и светна лампата.
- Взимай си го - каза тихо, сочейки с едната ръка папагала,който обикаляше в кръг възглавницата на Юнги.
Чонгкук кимна и взе птицата.
- Между другото - спря го Юнги точно преди да излезе - колко е часът?
- два и десет.
- Защо си буден в два и десет сутринта?
- Гледам Ю Ги Йо
- Моля? - сви вежди ментовокоското - Наясно ли си, че утре сме на училище? - скръсти ръце пред гърдите си по - голямото момче.
- О, я не ми се прави - облегна се на рамката на вратата - Знам, че това ти е любимото аниме и искаш сега да дойдеш с мен да го гледаш - усмихна му се Кук.
Юнги отовори уста, за да каже нещо, но бързо я затвори и въздъхна.
- Майната му на училището - махна с ръка и се запъти следван от по - малкото момче към хола.
-
-
-
-
i cant stop smiling *-*
YOU ARE READING
Omegle || vkook
FanfictionЧонгкук и най - добрият му приятел Юнги решават да се избазикат с някого в Omegle, а Техьонг избира да убие оставащото време от часа по география, като си пише с някой непознат.